Monday, August 06, 2007

可愛到暈!!!!!

今次唔係講我,係講佢!

我見過好多細路,亦同過唔少細路玩,呢個,真係得意可愛到呢!!!!!

前兩日,我喺百 _ 超級市場,推住架車 (最近好鬼 enjoy 嘅活動),佢坐喺另一架車,大家咁啱都停咗喺同一度,不期然互望。

「Are you a boy?」
「I'm a handsome boy。」

!!!!佢竟然咁答喎!!!!

極愛細路仲多過鍾意林志玲同 Monica Bellucci 嘅我,即時忍唔住繼續撩佢。哈哈哈!佢可愛到呢!同佢玩咗都幾耐,又傾偈又追逐 (佢個菲菲就樂得咁樣,同其他同胞吹水。),正!

天啊!幾時到我自己生番個?

9 comments:

Anonymous said...

"天啊!幾時到我自己生番個?"

but it's a 鬼仔...so u need a 鬼婆.

梁巔巔 said...

哈哈哈哈!

其實, 係我嘅, 都得!

Anonymous said...

結咗婚先啦,唔該。:P

I'm a handsome boy呢句,我兩件分分鐘都會咁答,不過佢地過哂可愛階段lu。

Eden said...

Got a girlfriend? If not, find one first ! =P

梁巔巔 said...

333 & Eden:

嗚嗚嗚嗚嗚.....

:(

macy said...

別因為想生仔而結婚哦,本末倒置,分分鐘會後悔!

鍾意小朋友,轉行去教幼稚園咯!(好似串得滯tim...)

梁巔巔 said...

"(好似串得滯tim...)"

唔緊要~ :)

放心, 我一定唔會咁噃! 我只會同我最愛嘅女人生出結晶.

^~

Anonymous said...

but... his hair... is so pale. it looks weird on a boy. much better if it were on a girl :P

"i am a handsome boy"... hehehe... must have been commented like that over and over!

梁巔巔 said...

佢又真係好似女仔咖!