Tuesday, August 07, 2007

兒時追憶~ 失落的文明


兒時常用到的文具書簿 (指屬於七字堆的一代),現在已再難看見,有的甚至一早已絕跡學壇江湖。

1. 長方形印有英文字母的綠色頭擦字膠。(由 A ~ Z)

2. 中華牌原子筆。(執筆位置無坑紋,整枝由木製那一種。以前的老師尤愛用它的紅筆改我們的功課及試卷。)

3. 郵筒型鉛筆刨。(仍倖存,但已少見。)

4. 沙膠。(仍可買到,但好像已沒有作用。)

5. 封底印有九因歌的練習簿。(相信不少人都是從中學得乘數。)

6. 超特厚水晶尺。(其實作用是用於鎮紙,但以前的老師常用作鎮壓學生。)

7. 九宮格毛筆練習簿。(好像在一般書局已沒得賣。)

8. 毛筆書帖。(情況與第七項相同。)

9. 墊寫板。(不是手寫板,以前科技還未那麼先進。大多用硬膠做,有些用鐵。墊寫板有很多款式,例如卡通人物、風景和動物等。)

10. 多面開關筆盒。(越多開關機關越勁越威!)

11. 紅 A 牌公事喼。(應為紅 A 牌上學大硬盒。細路扮大人經典之作!)

還有嗎?

9 comments:

樂遊 said...

小時候有一種簿,我們叫「拍紙(字?)簿」,今天應絕種了。

你說的多開關筆盒......嘩...好威風呀!
鉛心筆.....在我那代的小學生,正值鉛筆與鉛心筆的「交界」.....前者自然成為大玩具。
還有...廣告彩的「色盒」(現在應還存在的)
copy book (唔知現在的小學生會不會用)

梁巔巔 said...

i. 好似 "拍紙 (字) 簿" 都係又印有九因歌的.

ii. "在我那代的小學生,正值鉛筆與鉛心筆的「交界」"

正是呀! 仲有分 0.5, 0.7, 0.9....

iii. Copy book 好似亦已少見喇.

iv. "還有...廣告彩的「色盒」(現在應還存在的)"

係唔係美術堂, 畫水彩, 個蓋用嚟裝顏色, 一格格個兜用嚟裝水嗰個色盒?

aulina said...

你落嚟西環一轉我帶你一間鋪買齊呀下!

mad dog said...

1. 長方形印有英文字母的綠色頭擦字膠
我阿媽教書架嘛, 嗰陣佢買定好多, 放響筆盒裡, 用完就攞佢個盒補給. 不過一年班開始就識去gift gallery買hello kitty little twin stars啦, 又香又好擦! 前排電視都介紹番, 仲有得買架好似!

5. 封底印有九因歌的練習簿
GOD傢俬店有呢個款嘅tote bag買, 好搞笑架!

梁巔巔 said...

3: 全部西環都買到?

阿大: "前排電視都介紹番, 仲有得買架好似!"

妳指係 hello kitty little twin stars 定長方形印有英文字母的綠色頭嗰隻?

"GOD傢俬店"

喺邊度?

mad dog said...

我指長方形印有英文字母的綠色頭嗰隻呀.

"GOD傢俬店" - 銅鑼灣利舞臺對面, 霎東街.
中環近soho, on Hollywood Road, 嘉咸街側. 唔好問我九龍, 唔知.

梁巔巔 said...

Thank Q! :)

"唔好問我九龍, 唔知."

又點會問妳九龍?! 我甚少去.

The Inner Space said...

巔巔兄:

咁幅相片是甚麼來的﹐
睇來睇去都估不到﹐


開估唔該!

梁巔巔 said...

Space 兄, 幅相係本書嚟.