Wednesday, July 25, 2007

我們的紀念冊


大學和中學畢業的時候,都好像沒有這「玩意」,偏偏小學畢業卻有這傳統。這傳統不知道現在還存不存在?

記得當年臨近畢業期間,見到一個二個同學仔都買了一本甚為標緻,狀似書冊的簿子,後來才知它叫紀念冊。知道後,自己也去買了一本,但不久覺得不夠漂亮,於是又再走去書局買了另一本。

那段期間,班上同學都熱烈地各自交換紀念冊互寫,到到畢業前幾天同當日,更是高峰期,別班的同學、別級的同學、其他老師,有些同學甚至連校工也成了他們的對象。

同學寫的內容最常見是友誼永固。但有很多都自創寫紀念冊代表句或記下某些精句作代表,如祝「學問如孔子一樣好;友誼如時間一樣長。」;「萬里長城必有盡,唯有學問永無終。」;「每事問是成功人士的護身符」;「失敗乃成功之母~ 前事不忘,後事之師。」;「星星、月亮、太陽,同學、朋友、您。」;「最後一日,新的開始」和「玉不琢,不成器;人不學,不似人。」等等。(星星、月亮、太陽,同學、朋友、您。) 這句最得 (最好笑)!

我呢?我不記得寫些甚麼了,記得除了與最要好的那幾位寫得長一點之外,其他的都只是一兩句。

畢業那天,小學時代的最後一日,大家都哭得死去活來,但我那時不明白的是大部份同學仔都只住在附近,第二天又可再見面,為甚麼哭成這樣?

那本紀念冊,我還保存著,而且,現在還拿在我的手裡。一頁一頁的翻看。。。。全部,只剩下一位恒安大師還是那麼好,真的友誼永固。其他的,不知所蹤了。

如今,我終於明白,當天,哭的是甚麼。

44 comments:

收買佬 said...

同你相反, 當年小學同我寫紀念冊班茂茂, 有超過一半
仲有聯絡, 當中又有些係成日見面傾電話的. (早兩年及
以前成日見, 家陣各自有家室之餘, 好多更喜歡北上荒
淫, 少了出來玩啦 -- indeed, 風信子姐姐係blacklist
了好幾件....)

所以單身的你不妨北上蒲蒲, 隨時係d "fing 頭場" 或
煙花之地撞番d 校友0架. (我一個中小學同學就係東
莞dup 骨時撞番我地另一個小六就移民海外的舊同學,
你話豬三角幾細小 !)

收買佬 said...

又, 講開又講, 你同小時侯個樣有無變?

好多人都話我同小學時的神韻外觀, 分別不大....:(

梁巔巔 said...

即使有緣千里能相會, 不過呢, 當年情已不復喇~

梁巔巔 said...

仲靚仔咗囉. ^~

收買佬 said...

>當年情已不復喇~

哈哈, 都可能係既....

收買佬 said...

LDD, 我知你靚仔0左, 但神韻談吐有無變? 即係, 舊同學
小時候的波友能否係街度認到你 ?

我, 就成日俾人認出 -- 但有好多時係我唔記得人地係
邊位.... :(

梁巔巔 said...

"即係, 舊同學小時候的波友能否係街度認到你 ?"

又係一定會認到嗰隻.

收買佬 said...

係咪人地喊"靚仔"....你就當人記得你係邊個先? :)

Anonymous said...

有些”九唔搭八”,不過,讀完這篇,第一個念頭是”相呴以濕相濡以沬不如相忘於江湖”.

我思疑是因自己也有過一本兩本這樣的小冊子,卻早已不知所踪,看到別人能好好保存着,潛意識裡開始自辯了.

Anonymous said...

我中五果年都有寫架, 仲成本diary咁, 宜家都仲響度!!! 小學時最多: "頭可斷, 血可流, 學問不可不追求" "萬里長城長又長, 不及我們友誼長"... hahah, 最記得有個同學幾衰, 寫: "你去死罷了"超賤!

xiao zhu said...

"係咪人地喊"靚仔"....你就當人記得你係邊個先? :) "

哈哈,exactly 呀,收收! XD

梁巔巔 said...

收收: 靚仔, 招牌嘛. 唔係佢哋點認到~

Birgit: 妳留言, 九唔搭八都冇所謂啦! 況且, 我又唔覺九唔搭八噃! :)

Anonymous said...

收買佬... 估唔到你以前既同窗會攪成咁... 北上荒淫.... =__= "神韻外觀"哈, 我都係! :)

Din: "仲靚仔咗囉" 如果你細個仲醜樣過宜家就幾悲... 你上次post出黎張相好Q架... 宜家就... 無, 似有家室個女讀緊中學咁囉.

梁巔巔 said...

小豬: "罰抄梁巔巔真係好靚仔咖" 一百次! 唔佳!

阿大: 中五都有寫?!

咁妳記唔記得妳寫咩畀人吖?

梁巔巔 said...

阿大: 去我 chatbox 唔佳!

mad dog said...

Din: 無留copy呀, 唔記得. 好長架寫得, 幾頁紙一個! 保險界女強人咪因為本紀念冊嬲咗我囉. 呀, 遲D抄一兩篇上blog先...

梁巔巔 said...

幾頁紙!!!! 有 heart 呀吓! :)

"保險界女強人咪因為本紀念冊嬲咗我囉"

哈哈! 一於講嚟聽吓哩~

收買佬 said...

mad 姐: 佢地話要減壓, 所以成日北上或南征囉. 又唔係
個個都係0甘, 但係最"出位"的幾件, 真係俾收嫂嚴打....

又, 講明, 唔單止我母校有d 0甘0既人, 就算"星展銀行"
同"華人", “聖保X"的舊學生, 都有d 0甘0既人0架. :)

小豬: :)

mad dog said...

Din: 去返上年3/30篇文就有.

梁巔巔 said...

收收: Keee keee, 咁你有冇呀?

阿大:等我睇睇先~

mad dog said...

收: 你係邊間唔記得咗... 星展係La記... 咁你... 我老豆都係其中一間噃, 不過佢唔北上.

收買佬 said...

我回鄉卡唔跟身呢, 又, 0岩0岩收到某個死仔的email,
佢家陣同佢老細係首爾出差兼冶遊....真係呢, 從香港
出發 & 衝出豬三角. :)

收買佬 said...

mad 姐: LDD 成日話我寸, 所以我係LA 記.

又, 你話:

"你(LDD) 上次post出黎張相好Q架... 宜家就... 無,
似有家室個女讀緊中學咁囉."

你講真0架??

梁巔巔 said...

你咪信佢!

梁巔巔 said...

我點睇都唔似有個女讀 o緊中學呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 嚴重屈曲我兼傷害我心靈呀頂!!!!!!

mad dog said...

收: 你係La記, 咁星展唔係La記咩??? 你好似低我一屆... 應該唔識你同你D同學...

佢真係似有個讀中學既女. trust me.

mad dog said...

hahhah, 一小時內有27個comments, 巔, 你真威水!!! daddy!

梁巔巔 said...

Anonymous said...

間中再看回紀念冊,真的又溫馨又唏噓...
mad dog大姐,dd真係似O架??

mad dog said...

joyce... 唔再講啦... :P

梁巔巔 said...

唔係呀))))))))))))))

:(

Anonymous said...

Din: 諗落, 你都咪話, 睇咗5既家庭照... 佢daddy個樣都真係後生過你... :P

Anonymous said...

原來"已有家室同埋個女讀緊中學"講二佬...

都似架,三哥大過你好多個樣都後生過你架!哈!

唔只小學,中學都有。唔只幾頁,成班夾埋可以出書,一人寫十幾版(我地文思敏捷感情真緻啫)。仲有簡本同入心人肺本,傳嘅時候要封住唔俾其他人睇。

MD星展銀行簡稱DBS呀

梁巔巔 said...

乖女: 早晨!

唔係 fa!?!??!? 老五個 daddy 有乜理由睇落仲後生過喎?!?!??!?! ><

三三: 吓?!?!? 三哥又係年青過喎?!?!??!

個個都正過喎?!?!???!!?!

><

頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂頂!!!!!!

Anonymous said...

a~三哥係靚仔一名嚟架!唔係小肥同呀細邊有咁正呀?

梁巔巔 said...

><

Anonymous said...

"三哥大過你好多個樣都後生過你架"!!!!!! hahahahah! 嗱, 唔係我講架... 大家有目共睹... :)

"傳嘅時候要封住唔俾其他人睇" 係呀係呀!!! 我就係睇咗保險界女強人寫俾另一個friend, 又講番出黎, 佢勁嬲我!

星展銀行簡稱DBS... oh i see...
我仲以為星展係新加坡個著名美食, i.e. La記添.

梁巔巔 said...

大好形象, 一世英名, 就咁毁咗咯....

Anonymous said...

大好形象, 一世英名...
咁你既優點響哂你D文筆度吖嘛, 又點會影響你響D fans心目中既形象吖... :)

梁巔巔 said...

咁我外在都靚咖嘛!

樂遊 said...

小六有寫紀念冊.....之後都無。都很少再取出來看了,我和我的同學中文屎,寫來寫去都是友誼永固。

不過最正的是有個同學寫:
「不要講粗口 」.....可見小學時候我的粗口天份已拚發至不可收拾。

相對獨特的經驗是旱幾年為學生寫紀念冊......幾有趣的。

樂遊 said...

居然會有人寫「頭可斷, 血可流, 學問不可不追求」......真是咄咄稱奇...人仔細細就講到咁激....
我以前都有朋友和同事喜歡北上嬉遊,我們通常諱之曰「救國」「貢獻祖國」「推動祖國經濟建設」。

梁巔巔 said...

Heee, 喂, 咁你寫乜畀 oD學生吖?

"居然會有人寫「頭可斷, 血可流, 學問不可不追求」......真是咄咄稱奇...人仔細細就講到咁激...."

哈哈哈! 我都覺得呢句越睇越好笑!

Anonymous said...

樂遊: "頭可斷, 血可流, 學問不可不追求"係呀, 應該有D都好激, 搵番本野post吓先!