Friday, July 13, 2007

笑中有淚


YEAH!

YEAH!!YEAH!!!

YEAH!!!YEAH!!!YEAH!!!YEAH!!!!!

大家仲記唔記得我喺五月初咪寫過一篇得幾句嘅「十萬火急」嘅,哈哈哈哈哈哈!今日有答案喇!份「標」,呀哈哈哈哈哈哈哈!得咗!!!!!!

唔關實力事 (雖然我嘅 Presentation 接近完美),運氣最重要!

攞到喇!得咗喇!但係,點解我仍然若有所失?!

如果妳喺我身邊,可以同妳分享到,親愛的,妳說多美!

9 comments:

樂遊 said...

興來每獨往,勝事空自知。
.....

行到水窮處,坐看雲起時!

另:當年孫悟空欠一點運,敗於天津飯。龜仙人說:「運氣都是一種技術。」對極了

The Inner Space said...

《孟子·告子下》


孟子曰:“天將降大任於斯人也,必先苦其心志,勞其筋骨,餓其體膚,空乏其身,行拂亂其所為,所以動心忍性,曾益其所不能。”

另,
「龍珠」漫畫﹑卡通電視版﹑劇場版。有很多精警的對話架﹐唔係打餐飽咁簡單!

梁巔巔 said...

樂遊兄 & Space 兄:

文字鼓勵的溫馨, 有時真的叫人精神一振!

大家心照神交, 謝謝. :)

ChecheBee said...

long time no see : )

ChecheBee said...

is that d gd news you talked abt last time?

收買佬 said...

恭喜你升職加人工 !

梁巔巔 said...

Bee 小妹:

^^

妳永遠在我心中.

"is that d gd news you talked abt last time?"

唔係.

成事話妳知. :)

收收:

冇職升冇人工加呀~ :(

Anonymous said...

恭喜巔巔!
愛人也好快出現!

梁巔巔 said...

^^