Thursday, July 05, 2007

再過幾年


昨晚,相識廿五載的老友和尚打長途電話給我吹寒問暖,感覺甚為溫馨。談起彼此身邊的一些人和事,大家都不禁感慨萬分。

言談中,他問到我的感情生活,「分了。食蕉中。」我答道。不是開玩笑,自少鑽研紫微斗數的他 (他的母親更是子平算高手,曾開班授徒。),甚有功力,他曾於今年農歷新年期間返港,那時與他相聚 (詳請閱2007年2月19日那一篇),多年前已看過我命盤的他說道:「這個不是你的真命天子。」

昨晚他問起,我與他說起這個,順便要他指點指點迷津,到底那個「答案就是她」的那位真命天子何時出現,又甚麼時候結到婚,已解答過千百遍的他答道:「再過幾年吧。」
「多少歲征天會出世?」我跟進問。
「極可能四十歲後。」

天啊!

要做運動!要 Keep 了!我不想將來我的兒子約我去玩,例如打網球,我是虛弱乏力,腳步跚跚的去。

話說回頭,再過幾年?!再過幾年才會再談戀愛?!再過幾年才會結婚?!嘿!吔蕉 ism 啦今次!

這一篇題目叫「再過幾年」,幸好,我寧缺不濫。不過,吃素真係好要我的命!還要吃幾年?!

13 comments:

Anonymous said...

哈... 你上次話響台灣幾年有幾多個話??? 幾年你可能又一樣有咁多次呢... 邊個知? 點解人總喜歡搵人指點迷津?

樂遊 said...

幾年後怎樣我唔知....明天六合彩就有4千幾萬....努力!
話時話.....最邪是早幾年8月相士話:「你今年都唔係好(我心想...年年都唔好gala)...中秋前,一係失業,要不就係失戀,一定中一樣」中秋後不久,失業了,好在無失戀。
原來廟街從業員都幾準....當然希望其他衰野唔好中啦

Anonymous said...

is 征天 your future son?

暗黑的卡夫卡 said...

吔蕉 ism...

Good luck man...

吔蕉 ism...sorry its too funny hahaha

me 吔蕉 ing too!

Anonymous said...

咪話我灰,結咗婚生咗仔都未必係一世,隨緣啦二佬。

梁巔巔 said...

阿大:

"幾年你可能又一樣有咁多次呢"

啱聽呀! 多謝! ^^

但, hummm, 如果有得畀我揀, 愛幾次就夠....

"點解人總喜歡搵人指點迷津?"

有時如果可以預知一點未來, 不錯嘛. 而且, 可避禍接福, 知所進退, 正呀! 當然, 沉迷就唔得.

:)

樂遊兄:

多謝.

術數 oD嘢, 除咗有口訣 (http://victorvictor.blogspot.com/2005/11/blog-post_14.html) 畀 oD江湖術士行走江湖, 又真係古人真材實料嘅心血結晶.

大家努力! :)

梁巔巔 said...

Mich:

喂! Hello!

係呀.

卡夫卡兄:

多謝!

"吔蕉 ism...sorry its too funny hahaha"

Heeeee!

祝大家早日冇蕉吔! ^~

三三:

隨緣..... 唉, 隨咗好耐喇我.... 好啦, 繼續隨啦唯有....

多謝安慰. ^^

The Inner Space said...

「這個不是你的真命天子。」

會唔會就因為咁你未盡全力?

梁巔巔 said...

唔關事

cheryl said...

d細蚊仔最乞人憎....

一條佬,唉~ 18歲到80歲都係咁。咁果d player會點????

唔好恨啦,恨得多心血少 =P 自自然然就有o架喇

(我都吔屎+蕉中,好味~banana split確係正)

梁巔巔 said...

老五, 唏, 細佬大個咗就變得妳好鍾意 ga la ma~ 第日叫我個仔 o錫下妳呀吓~~~~ Heee~

"(我都吔屎+蕉中,)"

點解咁慘呀?

macy said...

哎!呢D野聽左米算咯.真又好假又好,都係 FYI 啫.

我之前都試過有人同我講:
1. 呢個唔係你真命天子
2. 你要結2次婚
3. 你有一子一女
雖然後尾真係同嗰個男人分左手,但係我都努力過吖.
結唔結2次婚,都無咩所謂咯.
而家唔想生咯喎...

隨緣咯!

梁巔巔 said...

Macy:

^^

共免!