Friday, July 06, 2007

吃的報應


在家裡,早、午、晚及宵夜,總之如果有吃剩的,我必定用保鮮紙包好,放到冰箱內,待日後再吃。如此,有衣食並不是我的主要原因、習慣,最主要是由於我極之愛吃隔夜飯菜。曾經寫到~

「最近發覺自己唔知係咪犯賤,有新鮮煮好嘅飯餸唔係咁啱食,enjoy 咗食隔夜飯、食隔夜餸同飲隔夜湯。有冇發覺 oD嘢隔咗夜呢,零舍入味嘅。有時衰到新鮮熱辣煮好嘅飯餸反而唔食太多,但番煲後咯喎。。。。kee keee~

而家情況仲越加嚴重,好似越隔得耐就越正咁。仲有,有時又會幻想自己係古代嘅乞兒,將 oD冷飯餸汁撈落個大碗度,攪呀攪~ 攪呀攪~ 然後好滿足咁大啖大啖食。有次呢,。。。。仲帶咗隻膠手套嚟。。。。

隔夜飯餸好食到彈起身~ yum yum~~~~!!」

當然,如果是外出吃飯的話,我又未至於會打包拿回家如以上這樣吃,我以上所說的這個癖好,未致於我的潔癖般那麼嚴重。在外用餐,若吃不下,我一定不會勉強,而且,有很多時,會有即使自己不想吃,吃不下,但面前也會出現一碟,甚至堆滿食物的情形~ 商務飯局嘛,所以,讓自己胃口隨緣樂食啦。

又有些時候,我偶爾會去到一家食肆,點這點那,點了一個人根本吃不下的多種菜式,開懷過癮一番。

跟朋友說起,有些會回應 (或者您們也會這麼說):「浪費!折墮呀!有報應呀!你小心下一世會餓死!」

毒呀!

不過,嘻嘻,大家又怎知,我上一世不是餓死的呢?!

19 comments:

樂遊 said...

即是走入福臨門...「伙計,除了這兩味外,全部同我整一碟出來。well,同埋全部要隔夜的,唔該」

The Inner Space said...

萬般帶不走
唯有孽隨身

梁巔巔 said...

樂遊兄:

哈! ^~

Space 兄:

萬般帶不走
所以食為先

^~

P.S. 你引文中的道理, 好是好了, 但我並非此中人呢. ;)

The Inner Space said...

你話你自少已習術算個o播

^_*

萬般帶不走
所以食為先

哈! 哈! 哈!

梁巔巔 said...

"你話你自少已習術算個o播"

所以我喺我 Blog, 一直都暗地宣揚一個思想~ 要知天命, 方知人間何世~

;)

Anonymous said...

唔知點解, 成日都覺得文字中既你比你真人年輕... 好似睇緊個細路講野咁... 唔... 都仲好有童真囉!

梁巔巔 said...

Space 兄:

補充~

我意思指, 我並非書院, 理論派.

:)

梁巔巔 said...

阿大:

我真係好年輕 ja 喎~ 吖頂~

Heeee, 阿大, 妳唔記得喇, 我人格分裂 ga ma! ^~

Anonymous said...

> 有冇發覺 oD嘢隔咗夜呢,零舍入味嘅。

擺過夜,重覆煮,係其中一種煮野既技巧來架!炆/鹵既野特別須要啦,上至鮑魚,下至牛腩咖哩魚蛋,又或者肉澡肉醬即日整即日食都無咁好味。老火湯都係。

未煮熟既,隔夜仲多,例如醃野,放過夜差好遠。英國d人打左隻野鴨野豬,都興倒掉幾日條屍先載,d味先夠濃。

科學d講,可能係個混合更好,煮食呢個化學變化更徹底(但又未去到衰敗果部)。簡單d,甚至係因為越煮水份越少,味自然更濃!

不過,講天然營養,可能好多真係會係幾次煮調中散失。

亦有好多野食真係唔隔得夜,例如炸品!

aulina said...

隔夜,感覺好鬼淒涼,好似粵語殘片入面啲可憐的家嫂或妹仔,新鮮一定冇得食!

我唔係太鍾意味濃,你呢類喜好無福消受lu。

梁巔巔 said...

PK_ 兄: Heeee, 一早知你都係非常識食, 而且亦對食甚有研究嘅人!

"英國d人打左隻野鴨野豬,都興倒掉幾日條屍先載,d味先夠濃。"

呢樣令我聯想到北歐 (邊個國家唔記得咗) 有隻罐頭, keeee, 浸味 "香濃" 到呢!!!!

"不過,講天然營養,可能好多真係會係幾次煮調中散失。"

唔理咯!

^~

三三: 話說回頭, 好似妳食得咁健康, 係好 ga!

但間中放縱吓 ma! :)

Karelian said...

閣下的媽咪一定感到安慰,一來唔會浪費食物,二來又唔會浪費媽咪的一番心機..

The Inner Space said...

最普通我們常食的牛扒牛排都要aging , 這個 五師兄應可以畀的貼士!

macy said...

好似PK話齋,有D餸隔夜左仲好味,好似栗子鷄,卥水鷄翼,但係隔夜旦就唔好食咯.

唔好咁浪費哦,黃霑講過一世人食的美食有限額,太快用晒,老左無得食,好慘架啦.

梁巔巔 said...

Karelian:

Heeee, 妳知嘛, 好多時, 我都會自己煮嘢食嘅呢~ ^~

Space 兄:

佢好識食嘅又真係.

Macy:

哈哈! 順其自然咯~ ;)

The Inner Space said...

美施老闆娘:

米滷蛋﹑茶葉蛋﹑薑醋蛋﹑千年蛋 和 鹵水蛋﹐都是隔夜蛋播~~~好唔好食呢?

lu said...

我也聽聞過蛋不能隔夜..而不是難吃的"唔好吃"吧?

我住一人前的話,通常都是煮很多,然後在吃前分好幾份,過後每天翻叮翻叮翻叮(雖然家裏沒有叮叮機)...

最愛的吃法是拿個玻璃碗,把飯盛在下面,菜放在上面然後放在飯煲裏蒸.

正! :P

macy said...

space兄,

唔好叫我老闆娘啦~

yes, 那些旦都是隔夜, 我媽媽說,男人唔好食隔夜旦,會影響性能力哦!^_____^ 哈哈...

梁巔巔 said...

四妹:

估唔到大家都咁識食! 好呀!

Macy:

"男人唔好食隔夜旦,會影響性能力哦!^_____^ 哈哈..."

大鑊!!!!!!!!!!!!!!!!!