Tuesday, July 03, 2007

風乾上癮


一向對風乾食物著迷,特別是風乾肉類。而在風乾肉類當中,尤以風乾牛肉最合我胃口。這陣子,更吃上癮。

在沒有雪櫃的以前,風乾,是眾多保存食物的方法之一,個人覺得,它是最能保存食物本身原味的方法。

在台灣的時候,曾有一段日子住在山裡,那兒空氣清新,我試過在冬天將白蘿蔔整個放在沸水中滾個幾小時,把它煮至透明,晾乾水再曬之,然後再用麻繩掛在後山荒地的棚架等待風乾。誰不知,台灣的冬天冷是冷了,但卻是又冷又濕,結果,那次自製風乾蘿蔔,失敗。

幸好,那時沒有自製風乾牛肉,否則,更浪費。

自已製造失敗,唯有在餐廳裡滿足我的肉欲。尤其是食自助餐,風乾牛肉更係我狂掃的食物,比愛吃魚生猶有過之。

最近,發現置地廣場三樓的 ThreeSixty 的風乾牛肉真係一絕!新鮮嫩口,色澤嫣紅,筋肉均稱,咬嚼幾下即刻溶化,一吃難忘,欲罷不能。配以紅酒、啤酒、牛奶甚至冰水,相互融和,味道層次更是如魚得水。

從冰箱取出整包 (盒) 風乾牛肉,一片一片的往嘴裡送,然後啜飲著五加皮,頗具古風雅懷。

15 comments:

Anonymous said...

響台灣住過山裡?? wow... 咪見唔到女人囉? 你果陣失戀呀??? :P
五加皮你飲架?
下次去360搵搵先! 我鍾意parma ham多D.

梁巔巔 said...

i. 唏, 調情聖手會畀地域限制 ga 咩!? ;)

ii. 五加皮正呀!

iii. 嗰度 oD風乾肉, 包妳話正!

Anonymous said...

咁有無響山洞練仙??? 其實五加皮咩味?

The Inner Space said...

個人最愛Prosciutto 超正! 看圖

對如果 Buffet 有風乾牛肉供應﹐
我會放棄吃魚生壽司!!! 

入口溶化﹐比普通魚生更勝一籌! 同 拖羅 有得 fight!


:)。。。。。。。。 I am drooling

macy said...

風乾牛肉+五加皮,梁兄,真有大俠風範. ^_^

Anonymous said...

加牛奶?????

The Inner Space said...

巔巔兄在台灣山峰短期修練?


毛澤東謂:
「天生一個仙人洞﹐無限風光在險峰」

梁巔巔 said...

阿大:

i. 點只練仙, 仲出竅 tim! -____-

ii. 五加皮嗰種味好濃, 啡色, 似藥酒味. 幾 "啃". 下次送壺畀妳啦! Haaa~ 飲烈酒吖嗱! ;P

Macy:

Heeee, 真係好有 feel 咖! ^~

三三:

妳點睇嘢 ga?! 係配牛奶呀! 即係一啖風乾牛肉一啖牛奶呀!

Space 兄:

你識食呀!

"巔巔兄在台灣山峰短期修練?"

嗰期咁啱住喺嗰度啫.

The Inner Space said...

「韃靼牛肉」Beef tartar 呢?
 
巔巔兄? 看圖

樂遊 said...

呀.....有食神....這些風乾肉我都很喜歡(太貴了><)如果有錢,都想試下果d甚麼西班牙風乾24 /36個月的豬睥肉

Anonymous said...

冇睇錯呀,咪即係加牛奶食囉,好噁心...

Anonymous said...

奶 & 風乾牛肉, 未試過, 不過可能好味噃... :)

梁巔巔 said...

Space 兄:

"「韃靼牛肉」Beef tartar 呢?"

Heeee, 最愛之一. 當年喺蘭桂坊某一已執餐廳係我必吃食物. :)

樂遊兄:

哈~ 我又真係幾有食神 ga! ^~

3333:

都不知幾好味! Ummmm, 妳冇口福咯~

阿大:

有品味吖! ^~

Anonymous said...

未吃過風乾牛, 要去360買來試下.

蘇絲黃早陣在節目中好像介紹過一些西班牙風乾的黑豚肉, 似乎也很好食.

Anonymous said...

uncle ray: 果集都有睇呀, 好似響中環呀呵.