Monday, July 02, 2007

下一個十年。。。。


您和我,又會是怎麼樣?

。。。。

16 comments:

梁巔巔 said...

那時, 我愿仍可自笑一身渾是膽, 揮毫依舊進迎狂風.

而在我周圍的, 會是花香滿人間....

The Inner Space said...

我個人悲觀D

隨波逐流
要擋著洪流
根本是
螳臂擋車!

The Inner Space said...

女的可用一句

「亂世桃花逐水流」﹐

男的我想不到﹐

巔巔兄可有靈感?

Jan said...

下一個十年..
前幾天曾發奇想..想的是自己攪返個時間囊,
行山時帶到某山頂埋下,十年後再回去.

樂遊 said...

很多同學都結婚了,希望十年後我是已婚人士(多個免稅額)。為免落後於大市。香港地結唔到婚唔緊要,最緊要有樓揸手.....然而這兩個願望都有點渺茫。
這十年不算經歷了甚麼,但當中起碼有五、六年都是在擔心無工番渡過,暑假又要找工作又要擔心下年無工作....其中一年還要失業唉!不求甚麼事業,但下一個十年真的不想再過這些「充滿挑戰」的生活了!.....我不是那些信心滿滿說「滿懷鬥志,熱愛挑戰,增廣見聞」的人,只想留在井底,平平安安,身體健康,行行企企,食飯幾味,就無得頂!

樂遊 said...

jan,
不是掃你興.....「在這個廿一世紀,xx機遇 ,zz勢頭,發展是硬道理」....你說的山頭,兩年後可能會變成豪宅紫禁華庭、皇府。十年後,還有多少郊野?

aulina said...

10年後,我應該會兩袖清風,兒女債大概還完,可以諗下有乜攪。例如,睇下我捨唔捨得香港過得咁舒服嘅生活,返大陸山區農村教書(16歲講到而家,未必能兌現的想法)不過到時可能已經冇乜山區慘情?

ChecheBee said...

我會係三張幾 -__________-""

梁巔巔 said...

Space 兄:

"亂世桃花逐水流
宦海幽竹隨浪飄"

詹詹:

只怕十年後的那座山已找不到....

樂遊兄:

"平平安安,身體健康,行行企企,食飯幾味,就無得頂!"

說得也是.

但不妨將盼望 set 高啲啲, 穩陣啲啲. ^~

梁巔巔 said...

三三:

想不到妳有如此美麗心願. 祝成真! :)

Bee 小妹:

但更勝而家! ^~

梁巔巔 said...

Space 兄:

亂世桃花仍笑春風, 風中勁草唯我傲迎風更有意思.

但我同意, 人的的渺小, 要擋洪流, 真的螳臂擋車. 畢竟, 有多少巨人.

The Inner Space said...

巔巔兄國學根基加上文采
欽佩欽佩!

梁巔巔 said...

坦白講, 我只係略比一般學子讀多一點古書, 背多一點詩辭曲賦罷了. 當然, 也有多少天份啦.

但都係一句, 學然後知不足呢.

:)

收買佬 said...

時下好多人都係紙船充炮艇(例如我:)), 好似LDD 0甘
有紮實根gay 的, 無乜幾多. 所以我一向都好敬重佢老
人家.... (no kidding)

macy said...

十年後,我個仔讀緊初中,應該係好担心的時候; 都希望攪緊自己生意,繼續工作, 繼續賺錢; 最重要是家人,朋友都整整齊齊,平平安安.

"花香滿人間"
^_^

梁巔巔 said...

收收:

哈~

Macy:

"最重要是家人,朋友都整整齊齊,平平安安."

大家咁話!

:)