Sunday, July 01, 2007

七一之歌~ X!

七月一日,香港回歸祖國,由自己中國人統治自己中國人,實在值得慶祝。回歸十年了,更值得慶祝。

之不過,想深一層,又有甚麼值得慶祝?!

香港自97年回歸,經歷了一次又一次嘅災難後,班公務員,一衆高官嘅能力有多低大家有目共睹。 我不多贅。忍唔住要 X 嘅係點解成 Q 日犯錯嘅?!!?一次係咁,第二次第三次又係咁,到而家都仲係咁。

錯,做錯唔緊要。但兩次,三次四次都仲係咁,唔懂得汲取教訓,繼續犯錯,咁先係問題。仲要衰到厚顏無恥咁賴死唔走,你有你鬧啦,繼續un un腳出十鳩幾萬公帑一個月,吹呀?!大佬,你值唔緊要,我哋比稅出糧給你冇問題wor~ 但你做 oD嘢出嚟要比我地認為你係值呢筆$先得ga~!仆街次次都撞板嘅點解?!

而且,亦有好多時因為驚得罪中國政府而把事情強張淡化甚至離譜到企圖隱瞞,拖得就拖,更加抵 X!

香港幾時淪落到咁折墮;幾時攪撚到咁撚cheap??!?!?咩都要睇國內嘅面色?!唔怪得啲人成日話信中共盞死。唔駛50年,幾年已經變 # 晒!你哋睇 Jardin Group 嘅 Keswik's Family,許家屯同倪匡等等會唔會信共產黨?!!?!

可以看出,而家新特首所帶領嘅成隊 crew 唔會好得過上一手幾多,喺對香港嘅貢獻上。因為最根本嘅係整個道德風氣及制度嘅問題。而且,曾狗鴨 Don 比老懵醒好多,更善於鑽營,更勇於奉承上面。所以,佢對香港所造成嘅傷害相對地亦只會更大。好似用行政命令去實行秘密監聽,變種二十三條!換咗係以前嘅老懵,識春?!

冇囂神~ Donald仔就唔會有周一嶽、林瑞麟及羅范椒芬之流呢 oD馬仔。同樣,冇中共,Donald仔亦冇機會上位。

英國大文豪~ 蕭伯納 (George Bernard Shaw, 1856 - 1950) 講過,政治同女性性器官同樣污穢。但睇到現在嘅特首對上頭那種獻媚,終日只識諗方法應該點樣去舔嘅醜態,根本就稱不上甚麼政治。而且,要應付香港那群跳樑小丑,二打六政客亦無需甚麼高超政治招數。佛家講過,每個人每做一樣嘢,其能量最終都會反彈到本身身上,故此有因果循環之道。又正如毛澤東所講,報應未報只係時辰未到。所以,好似擦鞋 Don 呢班偽君子,如今嘅風光只不過係曇花一現。試問,又有誰會知道,老懵會下台呢?!

但係,曾狗鴨 Don 條命好到冇人有 (據聞佢紫微斗數命盤嘅星系結構幾近完美),他或許福星高照,安坐特首府至退下,甚至做盡諱背良心的事然每晚都好夢酣睡。嘿,但報應,不一定報在這代的。

從回歸到現在,十年了,這十年,香港無論喺邊方面都倒退 o緊,我哋只係喺度食 o緊老本。我完全沒有回歸十年的興奮。最可笑係曾狗鴨 Don 仲無恥地咁自製金箔往自己面上貼,說甚麼這兩年係香港二十年裡最好的兩年!我 X 佢老母!!!!這兩年好係你擦鞋 Don 嘅功勞咩?!而且,這兩年除咗恆指好似食咗春藥咁標到去二萬二千點,益晒啲有錢佬如四眼佬超人同李四叔等之流,令富者越富,貧者越貧,社會兩極化之外,我真係睇唔到香港呢兩年有乜咁好?!

其他如城市規劃、文物保護同文化推動方面等更都衰到冇人有!

難得仲可以有首咩「香港始終有您」嘅歌出現 (講真,呢首嘢無論曲同詞都好難頂!)!假 X 到呢!咪自己呃自己啦 X!「福佳始終有您」就差唔多!



真正好環境之下嘅同類型歌曲,係好自然咁誕生嘅!而且呢,無論個旋律同歌詞亦好靚。好似以下呢首!



呢 oD先係真正盛世下嘅歌!我曾說過:「歌、詞,往往反映、見証著一個地方正值是如日中天,一切正氣浩然。就好像這首,現在金曲再響,再次聽在耳邊,如此樂韻。。。。當年香江的黃金時代,一切真係有跡可尋!」

11 comments:

Anonymous said...

"曾狗鴨 Don 比老懵醒好多" 有說阿董有心無力, donald就有力無心.

George Bernard Shaw都quote埋, 犀利呀吓!

"我完全沒有回歸十年的興奮... 我真係睇唔到香港呢兩年有乜咁好" 十萬個同意!!!!

梁巔巔 said...

阿大: ^~

Jan said...

我前幾日去卡拉ok先唱完蚌的啟示!
真係o岩~

樂遊 said...

我十年前無興奮....十年後...唉!
曾爵士的星盤結構幾近完美....睇佢大半世履歷都知啦....even英女皇都要經歷二戰呀!佢唔完美,唔通我地d係perfect 咩!
我們就如明末遺民....不要說下一代,就連八十年代尾九十年代出生的人都漸以剃駛留辮為美,聽到國歌就會扯旗。
未來五年將會很精采.....曾德成做民政事務局....這個局是甚麼?不就是文化宣傳統治部law!國民教育,認識祖國,愛黨愛國...死未。這一步棋真的很「掂」!有無看過解放軍賀回歸的「文藝晚會」,有誰以為香港人會欣賞這類肉麻宣傳,還要以「神聖」為題!但是,在曾德成的領導下,此類節目相信不斷有,下一代亦漸把它們當成Benard Shaw欣賞。
無他,只因「福佳始終有你~~」。

梁巔巔 said...

詹詹:

十二年友誼積聚的心有靈犀~ ;)

樂遊兄:

曾狗條命真係好正! 例: 住勻財政司府邱, 政務司府邸同特首府. 真係, 有邊個得?!

另, 哈哈! 對! 未來五年一定更精彩! 徹底土化~

收買佬 said...

哈, 唔comment 你篇文勒, 凈係想話今日係大球場
度你有好多"知音" -- 今日成日播"香港始終有你",
賽前熱身又播, 半場又播, 再唔係就播恆基樓盤廣告.
坐我後排班粗口阿叔和死飛仔改lyrics, 成為"香港始
終屌你" 和 "仆街只係得你", etc.....

但唔好以為佢地反政府, 唱國歌時起立, "Sir Donald"
入場時亦有拍手歡呼, 好鬼死矛盾. :)

梁巔巔 said...

佢哋好 X 膚淺~

收買佬 said...

LDD: Why ? 因為他們對 "Sir Donald"
入場時亦有拍手歡呼? :)

梁巔巔 said...

係嘞~

macy said...

鬧得好吖! 我都諗唔到有咩好慶祝,呢十年真係想死多d.

米提隻歌啦,政府d野都係咁,歌詞無聊,聽完都係想死.

donald唔係肯做cheap cheap當奴,點可以升官發財吖,呢個係中國歷來為官之道: 最緊要係主子高興!

我地此等庶民,千萬年不變,都是給欺壓的.

btw, "蚌的啟示", 正!

梁巔巔 said...

Macy:

咪係~

呢十年, 係衰就係衰, 難得 oD左仔, 擦鞋仔仲可以歌功頌德. 但最攞命嘅係連有啲市民都認為而家比以前好! 有冇攪錯呀!? 好係邊?! 人嗡佢地又嗡~ 講機會, 及得上以前?! 其他政策如文中提及嘅, 唔通好過以前?! 係衰就係衰! 但嗰 oD人就一味 "嬾" 積極 "嬾" 樂觀包拗頸, 佢哋咪做就 oD躝癱積極混淆是非為所欲為囉!

佢哋又會話, 太緬懷過去不對, 是自己追不上時代. 真係 X~ 咁而家係真衰喎! 事實真係唔夠以前好喎! 咁等於自己追不上時代?!

呢 "亭" 人, 真係仲弊過 oD左仔, 擦鞋仔.