Thursday, May 31, 2007

上海短記~ 完結篇


回程快到蒲東機場的天橋一段。


在臨乘的士前往機場的那個星期六中午最後一吃~ 金華火腿老鴨燉湯湯麵。補!^~


常聽人說到上海將會很快趕過香港,依我短短幾天的接觸、觀察,未免過譽了。畢竟,人的普遍素質仍有極多水位有待改善、進步與及亦礙於政治因素,法治的缺遺。但是,今天的上海,商機上就如六、七、八十年代的香港,所以,由於各行各業還未自成門規,機會,是非常多著的。

中國的各地,就是一個森林,還要是一個原始森林。不過,上海卻較文明有譜。

他門是絕對現實的,然而,不單門面功夫做足,還有心有耐性去跟您建立「感情」。這,令您舒舒服服~ 賺您也要您一萬個我願意,笑著被他們賺。

做事做生意的那一班,英語水平平均比香港的好。即使只是中學程度畢業的,英語亦非常流利。加上他們夠勤力、夠搏、夠狠,又不失機靈,前途無限。

上海!上海!

一處擁有著三個黃金時代頭銜的古城新都。分別是清中葉、上世記二、三十年代與及廿一世紀的今天。試問有哪一個地方可以三落三上,每次都星光熠熠,去到最盡。而依然,仍得天獨厚的同時結合韻味與青春的精彩。

百多年的歷史,無非一夢。但不是南柯一夢。我們都不禁迥想千百轉,她的最後一夜,步入一個華麗何如的極峰,飛龍在天頂,鳳亦舞於九天之巔一剎,然而,高峰過後,那一夜也許心力交瘁,又再在興衰交替,醉生夢死,恩空怨幻的韶光之中,含笑擁驕而逝。幸而,她本身註定就是愛恨交纏,榮辱相交,萬千浮世情感慾望集一身的惹火尤物,而在歷史巨輪的轉了又轉,將又會眷顧她,又再一次在中國的時空演下她的台上光芒。

在那刻,上海,妳在何處?!


月色那樣模糊 大地籠上夜霧
我的夢中的人兒呀 妳在何處

遠聽海潮起伏 松風正在哀訴
我的夢中的人兒呀 妳在何處

沒有薔薇的春天 好像豎琴斷了線
活在沒有愛的人間 過一日好像過一年

夜鶯林間痛哭 草上濺著淚珠
我的夢中的人兒呀 妳在何處

妳 ~ 在 ~ 何 ~ 處 ~

34 comments:

暗黑的卡夫卡 said...

Great post man...Great post.

Will you work in Shanghai if you are offered a chance to do so then?

Anonymous said...

一般英語程度好??吓??我淨係覺得佢哋敢開口少少咋喎。同埋點解你會知呢?你唔係同佢哋講普通話架咩???(scratching head big time!!)

The Inner Space said...

巔巔兄會咩? 卡兄你也離開多亂都?

3 相信是留加的上海妹妹用法語同巔巔兄交談!

梁巔巔 said...

卡夫卡兄:

多謝欣賞. ^^

如果真係有咁嘅機會, ummm.... 我諗約會. :)

三:

唉, 佢哋唔差 ga.

點解我會知? 妳駛乜 "抝頭"~ 開會, 酒會嗰陣聯合國 ga ma!

咁簡單~ -____-

梁巔巔 said...

Space 兄:

我法文唔勁, 識四十零句 ja~

:)

xiao zhu said...

"Space 兄:
我法文唔勁, 識四十零句 ja~ :) "

"Space 兄:
我法文唔勁,夠溝女用咁 la~
:) "

哇哈哈哈哈哈哈))))))))

梁巔巔 said...

嗱, 妳 "核" 曲我 ga ja!

Heeee~

收買佬 said...

有關大陸人的英語/外語水平﹐小弟想正經的講兩句(ahemm....)。

其實overall來講﹐大陸人的英文十分差﹐莫講話香港人﹐台灣
人都未必贏到。之但係﹐大陸同花旗國一樣﹐他們的尖子﹐又
真係尖到嚇死你。總之20/80﹐20%猛人﹐撐起埋其餘80%平
庸人的場面。英語能力這方面﹐香港人算平均。昨日上庭目睹
一單0野﹐個犯廿四歲﹐讀到中三﹐但大致上都聽得明個西人
老爺講乜。:) 換轉係大陸人就未必得啦。

又﹐我那個係香港大的土生葡國仔老友﹐他的女友係正宗上海
妹。之但係她雖云係復旦undergrad + 英倫牛記大學碩士﹐但
她的英語水平其實非常一般。(當然﹐唔能夠用語文能力來衡量
一個人的料子既﹐起碼仲要講樣啦講身裁啦....*grin*)

梁巔巔 said...

"英倫牛記大學碩士﹐但她的英語水平其實非常一般。"

:O

暗黑的卡夫卡 said...

x: lol

First and only real useful French word I've learned

"ménage à trois ?"

oh and
"merci beaucoup...beaucoupbeaucoupbeaucoupbeaucoup"

Ladies love that sound from a crazy chinese man...oh well.

收買佬 said...

講多小小人家的愛情故事先﹕

他倆其實係讀Master 時識的(唔知條友係外國讀乜﹐但肯定
唔係料理農務系)﹐後來畢業他倆0甘0岩都係排了去布魯塞
爾歐盟辦跟阿肥彭個部門做半年到一年的cheap labour。係
比利時0個度我死黨係唯一一個操流利中文(國語及粵語)的
人﹐好自然她就俾他溝了﹐亦開始變得似一個上海佬﹐乜
都聽晒人話﹐包括幫她做埋公司的事.....

梁巔巔 said...

卡夫卡兄:

永久三角形? 三角地帶?

Heeeee~

收收:

上海女人係正! 但聽講好惡好識駕駑男人!

mad dog said...

LDD: 你識四十零句francaise咁堅???? 咁咪叻過我? 我識39句... :P

The Inner Space said...

收收兄 講「上海姑爺」個段故幾過癮!!!


卡兄 係度 「顧孤」「顧孤」「顧孤」又攪豎件法裔魁北克妹妹 勁揪!!!


巔巔兄 憑四十幾句法語溝女﹐異曲同工﹐一樣咁勁!!!

Anonymous said...

> 上海女人係正!
> 但聽講好惡好識駕駑男人!

東北好d,特別係有“北方小香港”之稱既大連市。

Anonymous said...

講內地同香港,點講都好,講內地進步(追上)之餘,講相對速度,唔好忘記香港退步緊。。。

The Inner Space said...

之但係他們的尖子﹐又真係尖到嚇死你。總之20/80﹐20%猛人﹐撐起埋其餘80%平庸人的場面。

基層個班又安守本份﹐接受精英個班領導﹐BACKUP用集體力量去競爭。總好過成班太平均﹐個個都想做一哥一嫂﹐內鬥多個利用團隊精神﹐未能一致對外﹐落敗收場!

收買佬 said...

PK_: 講到南北佳麗﹐真係要你多多指教。

Anonymous said...

喂顛,開會果啲都唔係普通人啦下嘩?

我buy收收講喎。

以前舊公司幾間,真係話知佢地係乜大學畢業,英文十句有八句講唔掂聽唔掂。

我直情有個同事唔記得大陸邊間大學教英文,一開口,嚇死咗。聽力更係嚴重不足(純學術應該冇問題,寫好好,但係吹水一定唔得,開會我覺得佢只係聽得明5成,因為佢啲回應好怪),佢經係尖子喇。

engineer仲慘,免得過佢地全部開會係唔肯去嘅,除非有國語+英語流利人在場幫拖。

我仲記得有一次睇中央台乜乜大學英語比賽,係呀,背文題目個個講到bbc咁,一對答/離題自由發揮,即刻 O 哂嘴。

咁耐,來自祖國而講到我服嘅(講緊親身見呀下),我真係見過一個咁大把,就係跟住tony blair做傳譯果位。

xiao zhu said...

牛記出黎嘅唔係一定掂架!我試過 in 一個牛記出黎嘅人,英文都係一般,最嘔血嘅係,都唔知咩思維,成日答非所問,戇框框咁,忍左佢27分鐘就踢佢走喇。我都懷疑佢個 degree 係真定假!

收買佬 said...

但話時話﹐有些大陸人外語能力真係好高超﹐例如小弟每週
必買的足球週刊﹐那班駐歐洲記者的外語水平應該好高﹐起
碼次次見他們interview班球星都唔需要用翻譯。(真係識晒德/
意/西/葡/英文0架﹗ :)

Anonymous said...

嗱,收收兄講呢啲就真係勁人喇,所以好懷疑巔巔所講嘅究竟係點「唔錯」法。;P

我同小朱姐大家行頭唔一樣,我行頭咁鬼窄,識親啲牛記大部份文科,想英文唔行都幾難(但唔係牛記又有心果啲都可以好高超),讀工科果啲……咪就係工科好勁囉!

持平持平持平:因人而異,我一竹高係唔啱嘅。

Anonymous said...

後記,突然諗起,駐歐洲記者好多都好似係歐洲出世第二代,返學都已經要學三種,識得咁多之後再第四五六種都冇問題喇(語種近),據聞,我話據聞咋下,掉返轉中文就限於體育囉... :P

梁巔巔 said...

阿大: 妳都唔錯吖!

Space 兄: Heee! ^~

"個個都想做一哥一嫂﹐內鬥多個利用團隊精神﹐未能一致對外﹐落敗收場!"

唉, 呢個亦係中國人嘅最致命傷之一.

PK_ 兄: 大連女, 正呀!

另, 係啦, 最大問題就位 HK 退步 o緊!

收收: Keeee, PK_ 兄戰績輝煌呀!!! 哇哈哈! ^~

小豬: 妳呢單嘢真係經典呀!

三: 所謂唔錯, 相對香港嘅中學生嚟講, 咁啱畀我撞正嗰 oD上海中學生, 佢哋好過前者. 當然, 香港有唔少都好好.

另方面, 國內嘅, 佢哋夠勤力, 肯啃書甚至啃字典, 香港嘅呢? 妳話嘞~

另, 歐洲嗰 oD, 識兩三種語言甚至更多真係唔奇. 就以瑞士人為例, 大多數都識德文, 英文, 法文.

Anonymous said...

外語來說,還是英文最重要,不過回到大陸打滾,識多幾種方言可能還實際~

梁巔巔 said...

小鹿, hihi~

識多幾種語言, 真係冇壞. 要補充的是, 附加嘅幾種 (如日文法文德文台語或其他方言) 不需要精, 略懂就好.

:)

收買佬 said...

3 姐 & LDD: 足球週刊那些記者不像留歐第二代, 應該係
留學生. 不如俾兩個sample 你地睇睇, 自行定斷啦:

1. Interview with 25 million Euro man -- 夏格維斯

2. 專訪下季離開慕尼黑轉戰都靈的 -- "天使之翼"

梁巔巔 said...

叫我 LDD?!

以後唔好同我再聯絡! 除非~ 親切 oD啦!

^~

Anonymous said...

噢!聽住支歌看住文好淒美
dd又黎料?

梁巔巔 said...

上身! ^~

The Inner Space said...

Quoting LDD
Space 兄: Heee! ^~

"個個都想做一哥一嫂﹐內鬥多個利用團隊精神﹐未能一致對外﹐落敗收場!"

唉, 呢個亦係中國人嘅最致命傷之一.


台灣國民黨 王金平拒擔任馬英九副手 可見一班

暗黑的卡夫卡 said...

btw, Mr. Space:
"巔巔兄會咩? 卡兄你也離開多亂都?"

I dunno...I really like to 「顧孤」 with the ladies here but I wanna get more life experience...

eg. getting poisoned by food/air/water/moral/business/etc...

I wanna see Shanghai before my body grow too old and cannot take it/recover from the dirt.

Oh well...maybe they won't hire me. We will see. kek

收買佬 said...

LDD: 要點親切法呀又﹖不如等我親自切你啦﹐好唔好﹖

梁巔巔 said...

吓?! 仲玩呢 oD拆字? :O