Wednesday, May 30, 2007

我最難忘的電視劇角色

我好多時會鐘意啲二線主角同大配角,另外又唔會話對某 oD角色特別鐘意,亦好少會諗番。今次呢個集體吹水題目,正好嚟個回到當年。

GO!

無記嘅~
陸小鳳 (1977年版本):陸小鳳同西門吹雪。劉松仁和黃元申將小說內嘅兩大主角演得活靈活現,同以下嘅另一對堪稱後無來者。

射雕英雄傳 (1984年版本):黃蓉同郭靖。翁美玲與黃日華嘅演出,冇得
彈!

順帶一提,翁美玲到而家我仲迷 o緊。七年前我為咗買佢幅相,專登去旺角信和。嗰次仲畀個老板娘 wet 咗幾吓:「請問有冇好耐以前明星嘅相?」

「死咗定未死 ga?」
「死咗好耐。。。。ga 喇。」

「邊個呀?」
「翁美玲。」

由於我冇買過呢 oD相同第一次去信和,有少少陌生,所以有少少伯醜囉。

誓不低頭:幫主角謝文武翻案兼告大奸鬼陸國榮嘅大配角曹珠 (胡楓) 和佢師父 (名字忘記咗,係由關海山飾演嘅。)。

胡楓演嘅口吃大狀演得好可愛。另外,佢哋兩個嗰一系列法庭戲,勁!

巨人:幫主角萬梓良醫番好對眼嗰個玩世不恭,放浪形骸又講道義大配角 (又唔記得個名。又係由關海山做嘅!)。

大時代:方展博。佢嘅有恩報恩,有仇報仇,冇一絲婆媽猶豫,快意恩仇,爽!

亞記嘅 (麗的)~

三國春秋:諸葛亮。張瑛,堅!

再見太平山:從浴血太平山玩物喪志嘅中年到脫變成歷盡滄桑嘅晚年,幫了主角一大把嘅大配角 (又唔記得個名)。又係張瑛。

天龍訣:小子。梁小龍演嘅小子好生鬼過癮,恩怨分明又爽快,好好睇!

縱橫四海:利兆天。佢嗰種囂同自信,又粗皮又細膩,既霸道又有文化,正!

仲有大配角大跟班大肥佬阿郁,都好鐘意。

外地嘅~

Family Ties (一家親):米高霍士主演嘅大仔 Alex,精彩到暈!套劇冇咗佢,摺得。

Head Of The Class (替工人之患):Dan Schneider 演嘅其中一名學生 Dennis 好爆笑,有佢,絕無冷場!周星馳都唔係嗰皮~

Friends:兩個~ Rachel 同 Joey。兩個都咁傻咁可愛!尤其是 Joey!






各路 Blog 壇吹水名嘴最難忘的電視劇角色名單

存在寫虛無:
劇集

28 comments:

Unknown said...

翁迷報到~
其實到而家都仲有好多人欣賞翁美玲的說~

Anonymous said...

嘩,乜你套套都咁後生嘅?堅!

Anonymous said...

我喜歡 Friends的Phoebe多一點 :P

梁巔巔 said...

domotoiceko:

Hihi~ Welcome!

Yeah! 你又係翁迷! 正!

你知 ma, 嗰次我買咗嗰幾幅相, 畀我阿媽丟咗, 佢話 :"choi!!!!! 擺 oD死人相做乜!!!"

-______-

三三:

而家 oD戲冇離劇味, 唔吸引 ma! ^~

梁巔巔 said...

guy:

Phoebe 第二正, 最唔吸引係 Monica.

Phoebe 身材都好正! :P

Anonymous said...

phoebe = vegetarian + 神經質。

monica都可愛喎。

joey係顛嘅,我突然諗起有人都好似成日話自己型英帥靚正+女人殺手。

明哂。

收買佬 said...

>而家 oD戲冇離劇味, 唔吸引 ma! ^~

近排放工返歸食飯時看那套鮑魚海味戲﹐真係悶到叫救命。
但可惜勁典台的那套天龍奇俠一樣0甘屎.....

梁巔巔 said...

三三:

.....

收收:

"但可惜勁典台的那套天龍奇俠一樣0甘屎....."

Ahhahahaha~~~ 但我諗平均嚟講, 應該好過免費台嗰 oD嘅.

收買佬 said...

我想講﹐我小時候最愛看的係鹿鼎記﹐韋小寶絕對係我輩小人物的
偶像 -- 女人多多都係次要﹐有個好師傅﹐又有個好老闆﹐仲有班
忠心好友和馬仔﹐仲被他爆埋關外寶藏﹐真係發夢都無0甘perfect.

轉頭看看其他的英雄﹕楊過殘廢﹐郭靖做老婆奴﹐陳家洛連女友
都死埋。其他的懶瀟灑但唔通可以型過世咩﹖反之﹐屋企人﹐財
富和好友先係永恆﹐所以嘛﹐韋爵爺真係正。更難得他識得適時
而退﹐不再理朝野之爭﹐賺夠退休﹐叻仔﹗﹕)

Anonymous said...

3: 我都懷疑佢究竟同我係咪同年... scratching head...

梁巔巔 said...

收收:

韋小寶, 康熙, 真係寧做韋小寶!

又威過又福壽康寧又齊人之福又有米!

阿大:

唏, 咁啱呢 oD妳冇睇之嘛!

妳呀, 妳點都大喎半年!!!!!!!!

Heeeee~

仲有, 我好 young!

xiao zhu said...

係張"瑛", 唔係張英呀。

Anonymous said...

翁美玲既嬌俏真係一絕,佢同苗僑偉既天師捉妖都好睇。翁美玲比人迫死,當日迫佢出來做果位雞頭而家有報應啦,又cancer,又切膽,康復無望,死路一條,生個女成世比人做笑柄!

張瑛真係好有型,見過佢真人幾次(當然係未去果陣),型過謝賢好多,好高。最有印象反而係天蠶變半夜教私生子徐少強武功,識得破北斗七城陣。。。。

Anonymous said...

LDD: 有D都有睇, 不過無乜印象lu, 始終男仔鍾意既同女仔鍾意既唔同.

Anonymous said...

誓不低頭曾江都做得好,人肉叉燒飽雛型。。。。。LOL

梁巔巔 said...

小豬:

!

即改先! ^^

PK_ 兄:

係呀, 天師執位又係經典! 翁美玲喺入面亦係一絕到而家都冇人比得到!!!!!

"翁美玲比人迫死,當日迫佢出來做果位雞頭而家有報應啦,又cancer,又切膽,康復無望,死路一條,生個女成世比人做笑柄!"

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

堅料喎!

又聽講過係鬍鬚賜同佢.....

另, 真係有報應! 嗰個雞頭都惡咗好耐. 唉~

曾江又係我鐘意嘅演員之一. 識做戲又有味有型! 佢喺誓不低頭入面嘅演出真係睇到你呢~

阿大:

到嗰日, 妳就會知我有幾..... 哈哈!

樂遊 said...

其實我絕少睇劇集,認識不多。不過數印象深的........梁朝偉的韋小寶啦(張衛建真係行X開),周星馳的他來自江湖,黑白彊屍都幾有趣。大時代始終無點睇過,但第一幕逐個仔掟落街,然後鄭少秋與方展博面對面,真係經典到爆!!
其實最經典的當然唔少得「香港8x」我到現在仍只會叫那些演員做「康仔」「賓仔」「威哥」和「茂叔」(好像過了身)ja!

Anonymous said...

真係好多人都寫黃蓉同翁美玲喎.

咁你個次買唔買到佢的相呀?

Anonymous said...

73好睇過香港8x,有劉一凡,劉天賜,吳雨,曾麗珍。。。

Anonymous said...

> 又聽講過係鬍鬚賜同佢.....

唉,客唔一定街外人,代價亦唔一定次次係錢,當年亞sir查牌,爆開房係盧海擒緊黛音就經典啦,仲未講復生為左做黃蓉同天林。。。。LOL

Anonymous said...

劉做陸小鳳真係屬後無來者.把書中這四條眉毛的大俠做得很傳神.

一定好過文雋做的.

Anonymous said...

阿邊個傳左好多年係淫媒, 估唔到佢同翁美玲死有關...
乜盧海咁勁咁大權咩????

好多內幕野喎似乎...

收買佬 said...

blue 兄: 我諗佢地係講緊"阿Fat姐"....

Anonymous said...

我都好鍾意阿翁架!!
不過我想講的係...你唔提,我都差啲忘記head of the class!!!!當年集集追,勁好睇,仲有以前明珠台好多劇集,好似n年前johnny depp的21 jump street,一樣好正! =)

梁巔巔 said...

樂遊兄:

Heee, 仲有陳積同李我叔嘅睇相佬! ^~

紫熊:

買到! 但, 嗰次我買咗嗰幾幅相, 畀我阿媽丟咗, 佢話 :"choi!!!!! 擺 oD死人相做乜!!!"

-______-

梁巔巔 said...

PK_ 兄:

我仲聽講過盧擒過阿曾 X 倩 tim! :O

Uncle:

前無古人, 後亦無來者呢~

Blue:

oD新丁想 oD老屎忽提攜, 咩都 "制". 反正拋得個身出嚟打滾, 冇問題.

玉女掌門人都接唔少 la!

"好多內幕野喎似乎..."

我都覺得 PK_ 兄唔嘢少!

收收:

Right!

小蓓:

Welcome!

!!!!!!!!!! Yeah! 估唔到呀! 喂, 妳最鐘意邊個吖?

Anonymous said...

玉女掌門人當年都傳得好勁啦. 不過佢男人當年係咁唱好佢o者. 而家d小朋友見到佢阿姐保養咁好, 乜都唔知...

pk兄單睇佢講eric suen都知佢知不少內幕野...堅!

Anonymous said...

>乜盧海咁勁咁大權咩????

佢係好胃口嗟捨得食嗟。。。。