Wednesday, May 30, 2007

整心之一路飲,突然震一震!


我認人好犀利!真係好犀利嘅!試過有好幾次認到只有一面之緣、小學同學,甚至幼稚園同學記錄!唔好「錚」我錢唔好對我唔住呀所以~~~~~~~~~

今日黃昏一肚氣,走咗去 walk 開間 bar 度又玩吓 deep 咁啦。坐坐吓,嘩!有個好 sexy 嘅女人入嚟,坐咗喺我對面 (Bar 檯),人鬼都眼甘甘係咁望。我都有望,我人嚟咖嘛~

開頭,我只係畀佢嘅某樣嘢令到我望,身材,係!但佢個樣。。。。ummmm。。。。我第一個感覺,好怪好詭異。再耐啲,咦,點解有種似曾相識嘅 feel 嘅?!一路飲 (健力士。猛男嚟咖嘛!),一路間中望兩嘢,飲,望,飲,望,飲,望,八成我確定佢原來係飲盡中環海皮幾間大 Bar 嘅佢!

到到佢再開聲講嘢,一舉手一投足嘅嗰種「格」,我100%肯定而家呢個就係以前嗰個!

眼大咗好多!面皮繃緊咗好多!鼻高咗好多!O大咗好多!但最恐怖係,聲冇變唔太緊要 (但都惡頂,極級雞仔嗲聲嗲氣!),格完全冇改先驚嚇加無奈。

整容,不恐怖。但,或許,恐怖的是您親身認識、知道一個人,在整完之後的那種希治閣式寒意。而更森寒的,是毫無改變的內在形諸於已面目差不多全非的外表。

有一刻,我一路飲,突然震一震!

的確,整容、整身,不如整心!

11 comments:

暗黑的卡夫卡 said...

somehow...this remind me of the TV Ad by 周星馳:

http://youtube.com/watch?v=0Z3u2zgP3bw

Anonymous said...

"玩吓 deep 咁啦"乜咁deep呀呢輪, weekend唔好扮deep玩唔出聲喎, 我聲討你架!
"整完之後的那種希治閣式寒意" 嘩, 整容添呀??? 真係唔識人去整容咁癲... hitchcock式驚慄, 有無D似michael jackson??

梁巔巔 said...

卡夫卡兄:

佢整完都冇廣告內嘅蔣怡索. 當然, 索過如花 la! XD

講真, 佢而家呢隻所謂靚, 係 "眨眼嬌".

阿大:

哎唷, 一條友落 bar 唔通四圍撩人講嘢 or 自己同自己講嘢又 or 係咁笑口噬噬咩!

哈哈, 星期6之約, 見到妳哋, 尤其是妳, 我會唔出聲?! 仲扮 deep?! 我驚我無敵霹靂咀整驚妳哋 ja! ^~

嗰個女人未有耐去到 michael jackson 嗰個地步, 但真係整得好唔自然呀! 可能之前我本身已知佢係咩樣 la.

收買佬 said...

(目弟)死我﹐以為你講變性人。

0甘你有無叫她過來再錫錫她﹖

梁巔巔 said...

佢唔係我杯茶. 況且, 我驚, 仲點 o錫得落吖! 嗰陣震 o緊同覺得好恐怖呀大佬!

:O

收買佬 said...

驚咩呀你﹐熄了燈咪一樣﹖

梁巔巔 said...

喺 bar 點熄?!

而且, 我唔係係女都掂!

我 HIGH! KEEEE~

Anonymous said...

"我驚我無敵霹靂咀整驚妳哋ja"-- 咁我咪要有備而戰?

梁巔巔 said...

妳駛備嘅咩?! ^~

cheryl said...

"一條友落 bar 唔通四圍撩人講嘢 or 自己同自己講嘢又 or 係咁笑口噬噬咩!"

哈哈你話你癲嘛當然會啦...哈哈哈

不過都幾驚...以前有朋友割雙眼皮(中學時)都覺得有d恐怖... 同埋覺得d人整完d皮膚好似梗係有d怪怪咁,好唔自然(even係唔係漂白)

梁巔巔 said...

咁佢哋咁好彩碰啱我尋日冇上身嘛!

Heeee~