Tuesday, May 29, 2007

癲、黐、痴、狂、發神經~


癲?我係咖!瘋?係喎~

癲、黐、痴、狂、神經,只要偶爾來一下;只要發得適宜,不單令自己長命百歲,更能令自己的生命添上色彩。

癲,勁過興奮劑。

黐,high 過迷幻藥。

痴,愛的浪漫要素。

狂,追求頂峰的力量。

神經,可愛的一面,發時赤裸裸,坦蕩蕩呈現您面前。

癲、黐、痴、狂、發神經,何妨?!反正,這個世界,不也就都是一樣?!都係癲黐痴狂發神經的啦!

古今諸位瘋癲者比比皆是,君不見寧死不逃的蘇格拉底;超人之死的尼采;獨上青天攬明月的李白;罷如江海凝清光的杜甫;還看今朝的毛澤東;今一系列放浪形骸,才情好玩的文人雅士;即使是凡夫俗子的我們,留意一下,亦總有一兩位是凡夫俗子的某種朋友,以上的人,全部都有一共通點~ 擁有癲、黐、痴、狂、發神經的 DNA。

瘋又何妨?癲又何妨?

放浪形骸,正常總帶三分瘋,瘋中總有七分正常,多美!

不用羨慕,嚟,偶爾就讓我們放開伽鎖,一齊來癲黐痴狂發神經~

9 comments:

Anonymous said...

嘩, 原來頭一句已經關我事! :) ha...
socrates, nietzsche都講埋, 犀利...
多謝安慰! "正常總帶三分瘋,瘋中總有七分正常"你都用過呢句赠我喎. 我好有potential有精神分裂架, 第日入左院要黎探我噃!

收買佬 said...

>偶爾就讓我們放開枷鎖,一齊來癲黐痴狂發神經~

禮拜一就叫人“放開枷鎖,一齊來癲黐痴狂發神經“, 咁
禮拜五六晚你係咪做番正經人?? :)

閃先, 再會了. ~~~

梁巔巔 said...

阿大:

到時我係妳鄰居, 隔嚟房 ja ma~ 日日打康樂棋都仲得 ga!

收收:

話唔埋個噃! 我癲 ga ma, 隨時上身的!

^~

Anonymous said...

能"癲、黐、痴、狂、神經"我想都是好玩, 好interesting的人, 所以你同狗狗也是這樣吧.

我自己從來也不會這樣, 自制太好, 太多顧忌, which make me a boring person law!

Anonymous said...

LDD: 男女病人唔同"倉"架, 嘩, 講到監獄咁. :) 我去過做研究, 都有男女一齊, 不過係活動/工作既地方囉, 房就唔會響隔離啦.

uncle ray: 點解無端端我變左做狗狗??? =__=

Anonymous said...

mad dog
狗狗個名可愛ma.

梁巔巔 said...

Uncle:

揾日我幫你打開枷鎖! 一齊大解放! 嘩哈哈!

阿大:

"我去過做研究,"

吓!!!!!?????!? 又一次令我意想不到!

"不過係活動/工作既地方囉,"

咁就得啦! 到時喎會有暗號畀妳, 約妳打康樂棋或者散步 ga 嘞! 定!

Anonymous said...

LDD: 你唔知咩? 我master時個畢業project就係qualitative research(定質分析研究)... 我寫既題目: "飛越瘋人院". 放左響blog度架... 06年三月... 好長...

Anonymous said...

uncle ray: 我唔鍾意狗狗... :(