Monday, May 28, 2007

地鐵驚魂 (四)~ 弗!


曾幾何時,我哋取笑星加坡政府嘅弱智家長式管治同星加坡人嘅淨化老正程度。而家,我諗我哋笑唔出喇,因為,香港已經有超越佢哋之勢嘞!

地鐵範圍內唔畀講粗口!!!!!唔係嘅話要罰錢兼可監禁一年??!!!?!有冇攪撚錯??!?!

喂,即係咁,如果我傾手提嘅時候,好文化地用細少聲浪傾,而中間就間中「冇文化」地爆兩句粗如~ X 你啦、X 你老母吖;另一邊呢,就好大聲仿似演講咁講嘢,但冇粗口喎。咁,應該拉邊個?!邊個先係騷擾到人?!

問題就係,如果騷擾到人,係唔撚關粗口事!喺公眾場合大聲講嘢先至係騷擾,令人不安!

哈哈,有咁嘅政府,就有啲咁嘅廢官員廢機構廢組織廢法例廢規舉廢人廢事!好得意嘅真係~

地鐵,「弗」汝!

伸延要「弗」名單:

淫委會~ 弗!
廣管局~ 弗!!
龜隊~ 弗!!!
明光社~ 弗!!!!
特區政府~ 弗!!!!!

趁呢個幹佢娘嘅癌細胞未離譜到擴散至唔淮喺 Blog 講粗口,今用一首 n 年前喺派對中聽過嘅粗口歌去歌頌一下以上嘅精英同而家香港呢啲現象。

「攪撚錯!攪撚錯!攪,攪,攪,攪撚錯!攪撚錯!攪,攪,攪,攪撚錯!攪,攪,攪~~~~~ X 你老母!」

有機會小弟會真聲試唱一次。

香港,越嚟越 No Fun!

各位晚安~

43 comments:

樂遊 said...

其實我記憶中地鐵是不許粗口的。
話說九十年代中,在某mtr station等人...牆上有一塊告示,密密麻麻的.....原來是地鐵的則例(總之是一堆乘客regulations),我無聊看看.....地鐵內是不准問候人老味的!
但是,當時是否嚴重至要身陷囹圄就唔清楚了。
致於政府把謂粗口視為與道德有關.....smart ass 思維是這樣的了。中國收番都十年了,政府有哪一件事係唔抵「弗ed」?可能佢見十周年,市民有憶苦無思甜,人人會起勢弗佢,全港市民都腎虧,於是叫大家唔好弗啦。

Anonymous said...

冷靜啲,條例不嬲都有(可能冇罰坐監/錢掛),係呢排多事先俾人挖出嚟大煲。

電車巴士輪船的士全部都有。

講乜都有自由,但係如果個代價係侵犯人地嘅自由就唔係自由嘅問題囉。

The Inner Space said...

呢家坐地鐵同其他鐵路D宣佈同勸諭無停過可知D乘客一唔提醒就亂晒龍!

梁巔巔 said...

樂遊兄:

"可能佢見十周年,市民有憶苦無思甜,人人會起勢弗佢,全港市民都腎虧,於是叫大家唔好弗啦。"

係喇係喇, 似喇!!!!! 唔係最近點會咁多反智擾民嘢出現吖?!

三三:

"講乜都有自由,但係如果個代價係侵犯人地嘅自由就唔係自由嘅問題囉。"

即係我舉嘅例子嘞!

Space 兄:

啲勸諭仲好密 tim!

Anonymous said...

老實講,真係要咁密架!

Anonymous said...

在地鐵唔准講粗口一直都有,而且一經定罪,要罸$5000大元,但是有幾多單case上咗法庭?其實你講粗口又無阻佢做生意,地鐵唔會告你的。只不過今次加埋坐監,有些誇張。

cheryl said...

唔好話,乜q都唔得真係人都癲

嚟個粗口吹水囉~哈哈

Anonymous said...

若咁ga 法例都通過, 我移民去singapore好了.

起碼果邊我聽朋友話有合法紅燈區, 仲有都係人地講d質索是不錯的.

收買佬 said...

立法ban 粗口有咩唔好? 點解坐坐0下車好地地要爆粗?
你講電話好high, 隔離"3姑"兩個仔兩張白紙俾你教壞晒,
人地覺得你的說話難聽, 你有無理佢地感受? :-)

又, 我至撚人講粗口, 立法禁爆粗, 絕對係delay no more !

梁巔巔 said...

三三:

.....

playingmoon:

Hello~ Welcome.

直頭誇張!

Uncle:

坡女係正 ga! 呵呵呵!

老五:

冇癮呀直情!

"嚟個粗口吹水"

Vely good! 但我怕會令以下呢位小鬼仁兄收收谷爆!

小鬼收收:

第二個咁講, 我信佢老正嚟. 但你咯喎, 我當你喺度講 o緊反話.

但如果你係講真, 咁即係等於政府之前拉連結色情網站 oD人係啱.

唉. 你答完我再跟.

cheryl said...

有例但係點執行係一個問題囉。即係係呢個咁不智嘅年代、又有咁多咁不智嘅豬,咁好有可能又周埋d大家都不解嘅case囉。

即係好有可能人哋問候祖宗十八代就冇事,d細路講句仆街就仆街,咁就領嘢。

不過其實我都好憎人講粗口o架,真係聽到好唔舒服囉,咁冇教養。影響晒香港呀.. =P

梁巔巔 said...

其實, 人, 係要懂得咩場合做咩嘢. 要所謂cheap 又 cheap 得到, 所謂 high 要 high 得起. 雅俗同賞, 其此之謂也.

引伸到, 父母及教育應該培養新一代嘅思考判斷運用能力, 而唔係一味禁禁禁~

http://victorvictor.blogspot.com/2006/03/blog-post_23.html

http://victorvictor.blogspot.com/search?q=%E9%9B%85%E4%BF%97%E5%85%B1%E8%B3%9E

收買佬 said...

連結咸網又點同? 咸網有嘢睇嘛. :)

我都好憎人講粗口o架,真係聽到好唔舒服囉,咁冇教養。影響晒香港呀.. =P

梁巔巔 said...

收買佬 said...

>父母及教育應該培養新一代嘅思考判斷運用能力,
>而唔係一味禁禁禁~

錯啦, d 父母若果都係67 0甘, 睇英超同蘋果壹週刊
長大, 獨立思考條毛咩? 你睇04年幾多人相信阿大班
號召, 話香港言論自由收窄? 成五十幾萬個傻人呀. :)
(但係中大學生報單野, 就竟然靜晒, 包括那些傳媒.:))

其實呢個世界平庸茂利佔大多數, 有些好似收收咁
更係"廢人"都不如. 唔夠料學坡佬踢穩守突擊咪幾
好, 總好過未夠料就踢全能足球或者森巴足球啦. :)
攪不好太識諗太愛獨立思考, 變態成徐步高咁, 重
大鑊. :)

梁巔巔 said...

Haaa~ 咁一齊入晒淨化氣入面.

咁仲有乜意思.

小鬼, 咪再專登玩嘢~ 死開.

收買佬 said...

我情願有水準的千篇一律, 都好過未夠班的百花齊放.

講完, bye ~~

梁巔巔 said...

咁亦唔係有水準嘅千篇一律 la~

-___-"

cheryl said...

係啦唔明做咩有咁l多人信大班毓民...
真係都係果句聽到佢哋把聲更年期即來

收買佬 said...

唔係講人是非, 但係想講番我堂大佬....

佢係楓葉國同香港兩邊走, 又係學人講咩"要d 仔女有
獨立思考能力", 但佢老哥同typical 香港人一樣, 係咪
都小一餐, 正宗乜都complain complain complain,
仲以為自己好形.

好hurt 大家都要講句, 收收向來覺得樣衰可以整容,
但人蠢就無葯醫. 要叫d 無咁既能力的人去獨立思考,
咪遲早走火入魔?

當然, 世上好小人會肯認自己死蠢, 更多人只會話自己
懷才不遇. 所以社會永遠怨氣盛, 亦所以生果報壹週刊
咁好賣. :)

As for me, 收收知自己事, 無乜野唔好要我用腦啦.
哈哈. :)

cheryl said...

d人尤其是移咗民真係好大支嘢....

梁巔巔 said...

收收:

唔通你仲未發現, 要有好似你這般見識, 都要有一定的思想, 水準先得. 你明末?

另, 如果好似你咁諗, 中國, 中國人就永遠活喺愚昧.

最後, 黃毓民, 鄭經翰開始時幾好, 但後來, 走火入魔. 特別係黃毓民.

老五:

真係有好多呢 oD人樣. 以為咁就高人一等.

哈, DKLM!

收買佬 said...

LDD: 仲未訓? :)

>如果好似你咁諗, 中國, 中國人就永遠活喺愚昧.

Well, 是旦啦. :) 又, 我好低quali 0架啫, 所以唔好講
到我好似好勁0甘, hehe....

又, 好歹黃郁人都算貫徹始中, 算係條漢子. 但大班?
學阿tungpo 師兄話齋, 跳樑小丑啫, 仲衰過我. :)

梁巔巔 said...

"我好低quali 0架啫, 所以唔好講
到我好似好勁0甘, hehe...."

你咪喺度以退為進啦, 好 X 假吖!

而且, 亦唔好 "嬾" 化咁呀! 你未係呢~

收買佬 said...

妖, 講乜你都唔0岩聽, 點呀? :)

梁巔巔 said...

吹呀! 你咪發晦氣呀警告你~

收買佬 said...

哇, 我笑住講又話我發脾氣, 收收慘俾打壓, 言論自由縮窄,
人權俾侵犯呀!~~

梁巔巔 said...

呀哈哈哈哈哈哈哈~ X~

收買佬 said...

假民主 ! ~~

梁巔巔 said...

乜你呢 oD都曉嘅咩? XD

收買佬 said...

“ >假民主 ! ~~

乜你呢 oD都曉嘅咩? XD "


如果好似你咁諗, 中國, 中國人就永遠活喺愚昧. ~~XD

梁巔巔 said...

呢句贈你嘅~

嗱, 如果好似你咁講, 冇思想思考, 就好易畀你呢 oD詭辯擾亂 ga 喇~

小鬼, 回頭是岸呀! Keee~

Anonymous said...

粗口要坐牢 苛政猛於虎

【明報專訊】回歸10年,香港的言論自由,進入了一個滑稽荒誕急劇倒退的年代。《同志‧戀人》被指偏袒、《秋天的童話》被強烈勸喻、網上成人討論區「超連結」被控發布色情物品罪成罰款、探討性禁忌的報刊被評二級不雅。最新的爭論是:地鐵粗言穢語,罰款5000大元,還可令人失去超過180天的自由........閱讀全文點擊標題

梁巔巔 said...

呢個就係最重點嘞!

收買佬 said...

就此topic 好似同你越講越遠, 為免講多錯多, 係咁先,
嘻嘻. 有空你睇睇通寶師兄「自以為士」的一系列舊作,
多多少少係我想講的. :)

所謂獨立思考(及其能力), 有就有無就無, 要你去大力
promo, 獨鬼咩. :)

又, for the record 都要講番, 當我話我自己屎時, 我
真係覺得自己好屎(特別近排):)

梁巔巔 said...

喂, 老友, 你講咗好多次係咁先 ga 喇噃~ XD

為你嘅為抝而抝, X 一 X 你先~

Okay, 正經點.

但你嘅堅持表達, 不屈不撓, 好嘢 ai~ 不過, 收收, 這不正是你今次一系列留言所反對的嗎?! 同你留言所謂嘅主張, 唔多夾喎.

其實, 各有各的看法而已. 而我這篇拙文, 重點並不在於粗口, 詳見 Space 兄提供嘅 link. 而你嘅意見, 雖是遠了, 但既然也已開了 box, 咁就再講 la.

我一向最驚, 亦最怕丁蟹式人物 (如你舉的徐步高), 而有呢類人出現, 正正就係缺乏教導, 而唔係好似你嘅詭辯稱係由於太識諗太愛獨立思考! 呢 oD係, 我哋成日都話嘅讀屎片, 讀壞腦. 而你又會問, 咁點先唔會讀壞腦; 咁咪仲好過唔讀; 嗱, 如果你要抝到咁, 咁我真係要對你從新認識.

即係, 你希唔希望你將來的下一代係你所講咁呢?

其實, 我理解你嘅主張, 但第一, 要有你這樣的思想, 風度, 亦係要有自己一套, 一點造化, 先得. 明冇?! 第二, 如果每個人都好似你咁, 咁, 仝人無知, 一齊龜縮, 好唔好?

至於通寶師兄「自以為士」的一系列舊作, 好似睇過, 但唔記得 lu. 是否講類似丁蟹式或黃毓民式的人? 如果係, 咁我要同你講一樣嘢~ 當我哋望到一個女人, 我哋唔會一個話好正, 一個就話好核突. 至多好正同 okay. 我想話, 係唔係自以為士, 各人心中都有一定嘅天賦度量衡.

寫 Blog, 各有特式, 風格, 你寫 Blog, 認識 Blog 比我久, 想箇中我想講乜你該明白. :)

最後, 你一 oD都唔渣, 係.... er.... 跋扈鳩屎咗 oD啫. ^~

收買佬 said...

LDD: 覺得你真係唔係好明我講緊乜, 甚或我為人係點,
或者係時侯停停了, 好嗎 ?

梁巔巔 said...

嚟, o錫 o錫~

收買佬 said...

唉, 你錫阿風信子算啦.

梁巔巔 said...

佢?!?!????!!!?!?!?

我要你

收買佬 said...

佢? 佢好失禮你咩?

梁巔巔 said...

佢好好!

係我冇福份.

梁巔巔 said...

XD