Friday, May 25, 2007

遮打大廈的混沌


上個星期寫咗篇清末式現代中國人,前日我即刻親身又再遇到呢類比狗更衰更賤嘅所謂人嘅物體嘞!

話說星期三有單嘢要去遮打大廈一轉,哈哈,去到後,嗰度 oD看門口嘅大堂款接員嘅德行令我眼界大開,驚嘆不已。

我帶著一班人去到遮打大廈,打畀某間行嘅負責人叫佢落嚟,點知嗰位小姐唔知走咗去邊,咁我就喺接待處登記先啦。一、二、三、四,第二隻「汪汪 (四眼中女一名)」唔單止冇禮貌咁望都唔望,仲用不客氣嘅語調講:「你哋有幾多人呀?」接住再話:「幾多個上去全部填晒!」X 鳩!

DKLM 我嗰時心入面已 X 咗佢好多次,我怒「瞧」佢跟住仍然冷靜同佢講叫佢試吓打畀嗰位小姐附近嘅同事。點知佢話:「都試過啦!冇人聽我都冇計!」哈哈!勁呀呵?!

佢講嗰時我已眼尾都唔再望佢,我望吓左望吓右,有唔少鬼佬鬼婆同中國人,有個鬼婆要求多多態度唔多好,嘿,嗰幾隻「汪汪」又笑笑口極友善去招呼佢 ga 噃!打泠震!我又觀察到佢哋好明顯係對外國人訪客殷切,而對中國人輕蔑 (我唔用同係中國人嘅訪客係因為佢哋唔配)。

我再行去,動作故意加大地望一望嗰 oD外國人訪客,再冷漠帶住鄙視嘅眼神掃過嗰四隻比「汪汪」更衰嘅物體,再回轉將呢個眼神停留喺第二隻度,佢望到。

嗰刻佢竟然有愧,低一低下頭。。。。仲有得救~

冇幾耐,佢話我知嗰位小姐叫我哋上去。態度好咗好多!

入 lift 一刻,我用英文叫個日本仔 hold 住個 lift 門畀我哋,一入到 lift,我即刻同我班人講「點解而家仲會有啲咁嘅人咁嘅情況?嗰幾隻嘢仲衰過啲門口狗!(下刪數十句)」點知見到嗰個「日本仔」笑,我問:「咦,你識聽廣東話?」

「我香港人嚟 ga。」

「仲以為你係日本仔 tim。你話,我頭先炳得啱唔啱?」

點知佢話:「係呀!佢哋係咁咖!出晒名 ga 嘞!」

四妹,可唔可以話我知堅唔堅?!

在電影、電視入面嘅漢奸、翻譯、媚外祟洋之外又對自己人很差嘅腳色,喺現實世界,仲要係今日呢個現實世界,原來真係存在嘅!而且,仲竟然比戲入面嘅更傳神、精彩!

中國人啊中國人,爭氣點!可不可以?!

19 comments:

Anonymous said...

我地試過去一餐廳食lunch, 明明我地早過枱老外, 我地叫hamburger同魚, 個waiter話最後一個hamburger俾人order左, 原來係遲過我地入座既老外叫左, 哼, 我另一半又係勁憎呢D白痴媚外既態度... 嘩, 大件事囉, 叫個經理黎, 嘈一輪, 再打電話去佢office再complain. 攪左好耐. 我有一輪都唔敢自己再去果度食lunch, 費事D waiter/waitress認得我. 其實點解要驚D死鬼佬?!

Anonymous said...

緣由,請到HMV找回幾十年前嘅電視劇Taipan(有陳沖架下!)。

點解怕鬼佬:以前嚟得香港搵食(當然而家過嚟響老蘭做waiter大有人在)嘅都係權貴類,除咗有米仲要係洋行高層,出入華人與狗皆進不得之場,潛移默化,咪攪到咁囉!

但唐人唔爭氣又係堅架喎!打死鬼佬工,學英文無話可說。但係點解菲菲嚟香港做嘢,竟然會掉返轉頭係我地用英門同佢地講嘢?我地俾錢喎... 奇哩?

呀媽教落,有乜睇唔過眼,呻係冇用架,有本事,自己進入果個權力架構改哂睇唔順眼嘅嘢先至係上策。要唔媚外,首先要唔好覺得自己英文唔好囉(你估佢地會好好咩?),當個姿勢係我講嘢都大聲過你呀,唔好以為我好蝦嘅時候,好多嘢都即刻可以入正軌(如md哥哥據理力爭咁)。

好,正面少少。個物業管理做成咁,摺得。

樂遊 said...

我這個經驗相信無關媚外,但與外國人有點關係。
有一年情人節,特意去一間懶高級的新疆餐廳(唔知現在執了沒有)。本來想叫這個這個和這個(都是羊),原來那夜只有三幾款情人餐,菜式是那個那個和那個,不太合心意(無羊餐),價錢更是……嘿嘿!「有無menu呀」「今晚只有這幾款套餐供應」唉,無法啦,只好「硬食」啦!及後,看見有鬼佬翻閱menu,又有外籍人士吃著我原想吃的東西,小!

又有一次,又是大時大節(元旦日),就進一間地茂餐廳,那時大約5時許,只想一邊食件三文治一邊等人,原來又是只得豐富元旦餐供應,我又問「有無menu呀」「今天只有這幾款套餐供應」我就說「等陣先」。不久來了一對鬼佬,甫坐下就翻閱「普通menu」,我立刻叫另一位waiter哥哥「唔該俾本佢地(鬼佬)睇緊的menu給我」……最後menu到手(我當時想,如果佢唔俾,我就會小佢,再問鬼佬借閱,連句野都想埋說「I was PROHIBITED to read the menu, may you give me to take a look 」未必arm usage, 但我估佢地明掛)

梁巔巔 said...

阿大:

Mad Dog 哥做得好呀! 有 oD人真係唔 X 佢, 唔舒服!

我同 Mad Dog 哥都幾啱 key~

三三:

i. 冇錯! 但嗰幾個中女都唔係嗰個年代, 都係咁! 慘 + 悲!

ii. 鬼叫英文普及.

而且, 唔少菲傭都睇唔起香港人 tim ga! X!

iii. 我唔係呻, 係 X ! 我嗰日都畀咗 oD color 佢嘆~

嘿, 呢個係香港甚至中國成個社會, 民族嘅問題, 要進入果個權力架構改哂睇唔順眼嘅嘢先至係上策, 咁要做到中國領導人, 全面推行公民教育, 改造思想先掂~

樂遊兄:

呢, 呢 oD咪民族劣根性咯! 喂, 佢哋咁樣做, 唔單只孕育培養老外嘅氣焰, 佢估人哋會多謝佢吖!? 人哋只會睇唔起咋!

另, 我真係諗極都唔明佢哋係咩心態?!

X 鳩!

收買佬 said...

點解我成日碰唔到這類媚外奴才呢﹖定還是係我都係這類奴才﹐所以
碰上了也不知﹖定還是我去得太多“大家食”和“麥記”﹐體驗慣了
他們的一視同仁﹖

又﹐漢人若然唔媚外﹐你地家陣仲係關外放緊羊﹐所以你都係華人媚
外的既得利益者。

收買佬 said...

又﹐我覺得那個四十幾歲中女﹐唔係俾LDD啤到慚愧而耷底頭﹐
而係她被他電親﹐仱持下底頭0者。LDD 話他比梁朝偉靚仔﹐
那一個中女因為俾“梁朝偉”啤住而耷頭﹐都好正常0者。

梁巔巔 said...

小鬼收收:

"又﹐漢人若然唔媚外﹐你地家陣仲係關外放緊羊﹐所以你都係華人媚
外的既得利益者。"

唔明你講乜. 清楚啲~

收買佬 said...

哈哈﹐我都唔記得我想講乜﹐是旦啦。﹕)

梁巔巔 said...

同情嘅理解, 即係話我唔係 la~

挑, 漢滿蒙回藏一家親中國人呀!

Anonymous said...

清朝女真族﹐好似早懂得務農﹐現在東北三省﹐是他們的土地﹐是大平原﹐農產都幾豐富。

收買佬 said...

你0甘慶做咩堝...........﹖

梁巔巔 said...

Space 兄:

東北三省好正, 如果唔係, "ga" 仔都唔會流晒口水.

小鬼收收:

妖~ 死開!

收買佬 said...

係啦係啦﹐我行開就是。~~

lu said...

咦,做咩指到明問我? ;)

好難答,讓我想一想.

不過,如果找你這樣說,IFC2的reception就比較好啦.

cheryl said...

d人係咁o架啦,唔好咁嬲啦!! 下次你笑騎騎放毒蛇吓,即時轉台然後講話d人做乜事態度咁x差問吓佢哋點可以投訴呀咁....

不過係餐廳就唔好搞囉,有風險

話時話我都唔係成預到呢d人,你又咁好財嘅? 係以前返工囉,張form a搞極都搞唔掂,老外老闆一出馬就以勝利笑容凱旋回歸。頂...真係。係唔係d人怕鬼佬麻煩所以就由佢去呢??

The Inner Space said...

下次 巔巔兄講 法語 串番佢!

暗黑的卡夫卡 said...

法語 sounds too nice...I say Italian/Spanish lol

梁巔巔 said...

四妹: 妳係嗰度嘅揸 Fit 人吖嘛. ^~

小鬼收收: 番嚟 la~ o錫 o錫先~ Heee~

老五: Keee keee, 我同佢哋嘅有關當局, 講咗嘞! haaa~ :D

Space 兄: 法文我唔勁, 但足以 X 佢一句~ Je vous detestee!

卡夫卡兄: 教我講!!!!!!!!!!! 唔佳! ^^

暗黑的卡夫卡 said...

Vada via in culo(f u) or vaffanculo puta(f off)

Spanish...hm no idea lol