Monday, May 14, 2007

清末式現代中國人


清末至今,已過了百年喇!

九龍塘一所老牌名校,很多年前,由一位洋人做校長,一直校運甚盛。有一天,那位校長退休了,換了一位本地華人。不久,那間中學的老師,紛紛向那位校長發出各種挑戰、要求;學生們呢,其操行和成績就如股市大崩潰般直線下瀉。

我那間「名校」,多年來一直校譽甚隆。一天,換了一名洋人校監,哈,又係好奇怪,一向意見多多,分黨分派,互數不是的老師,忽然乖乖起來;學生們亦像是吃了「乖藥」般,乖巧起來。

以前做過一間公司,那些同事只怕洋人主管,另一位華人上司他們並不怎放在眼內。

為何會這樣?!為甚麼?!是洋人與華人在能力上的區別嗎?不見得!

原來,在心理上,十九世紀的「白禍」仍一直影響著中國人。一方面,我們無厘頭的攝於他們的「淫威」;另一方面呢,我們卻又對他們明罵暗諷,並整日將中國人站起來及洋人行的我們國人也行褂在嘴邊,唉,原來,我們一直沒進步過。

有甚麼可怕可畏呢?!現代社會,只有證據才可怕可畏。更只有真理、有腰骨才可敬。所以,對老外,何需如此?!

記得我做廣告及地產的時候,若然理在自己的一方,底氣縱沒十足也有七分,遇到無賴爛鬼,我一樣照 Fuck。Fuck 佢兩 Fuck,他們還不是乖乖順意就範~

另外,從以上的心態亦可明白到,香港的特區政府,何以永遠都只會係弱勢政府。當然,還加上官員們的無能。

題外話:

自一九四九年十月一日,毛澤東在北京天安門廣場高呼中國人站起來了,但為何到現在,我們仍喊著這句說話呢?!難到,原來中國人一直沒有站起來?!

51 comments:

收買佬 said...

九龍塘老牌名校? 呢單野, 你係咪話緊我母校的老對手呢 ??
(即係"星展銀行“中/小學呀?)

Anonymous said...

星展銀行????呀哈哈!

咁收收兄母校 = ?L字頭金鋪?(突然發現好多x記仔活躍博界...)

媚外這東西,本號真真不少。小妹還得慶幸有人媚外,才賺得三餐溫飽。話說開工會/員工溝通會,必要有老外在場才覺受重視。也就是這種場合我才需要出動。

你話啦!唉!

另外舊公時,我想我唯一一個沒有媚外/屈服的死靚妹,話你你金髮綠眼,唔啱我一於啋佢地都顛,但係因為紀錄良好,重來冇錯過任何死線,所以班鬼妹鬼仔冇我符。據聞走嘅時候佢哋熱切期待下一位接手人可以是乖乖聽話的妹仔,結果他們得到了,但是一個死線也追不了!

心都涼埋。

樂遊 said...

其實,開電視,睇廣告,街上行,睇廣告,就知道我們有多媚外。由竹葉青到廣東米酒,由翔龍灣到澳門皇冠酒店,甚至連半夜宣傳易廣告,都是媚外到爆。識鬼佬,溝鬼妹就是中國人的最高生存目標,一邊又話中國人站起來。走到荷理活就是上等人,但是周潤發扮海盜又會話佢醜化中國人(雖然個做形真係唔掂)。站起來了,但是脊樑不廷,加上有點精神分裂,於是奇奇呢呢。陶才子今天說假如中大學生報編輯把情色版標題換成法文就可能無事,其實都不無道理。

mad dog said...

媚外呢個topic睇怕要講我可以講幾篇文... 同老外打工多年, 經歷過多個不同老外上司, 都唔記得中國人做上司係點(其實只係一年左右). 唔同公司/行業上司下屬關係都會唔同既. 我地呢度都"興"同老細正面交鋒, 咁緊係睇邊個老細啦, 堅既無論係老外中國人任何國藉都要退避三舍, 流既老外都唔驚, 一樣可以當佢白痴. 做耐左根本唔係太會因為佢係咩種族而有分別. 最緊要係佢炒唔炒到你.

梁巔巔 said...

收收:

Haaaaaa!!!!! 你果然係 L 字頊金鋪! 唔放過任何可以郁你哋死對頭星展 Bank 嘅機會.

但文中所指嘅唔係 DBS, 係....

三叁:

今日喺 chatbox 見到妳嘅故事, 妳真係不好欺! 辣!

樂遊兄:

"陶才子今天說假如中大學生報編輯把情色版標題換成法文就可能無事,其實都不無道理。"

不用去到法文, 英文已會冇事~ ^~

阿大:

如果其他同胞好都能夠有咁嘅水準, 就好.

程霜 said...

LDD的三妹:

大家感覺上覺得收收師弟的母校舊生活躍博客圈,純綷只因他們自幼已養成敢言的作風和性格。兼且他們並不介意巧妙地於字裡行間透露自己的出處。跟大部份人對自己的出身有所保留有別,所以才給予大家這種"舊生遍天下"的感覺。

所以假若收收師弟被欺侮,我敢肯定一眾師兄弟定必兩脇插刀為兄弟出頭。收收弟,我有冇講錯?

Manna said...

巔巔,你好嗎,好久不見,再上你的blog, 又見一番新天地.

係我啊. 鳥飛 ( 現已改名)上

cheryl said...

收收都似啦! 哈哈,真係有樣睇呢家嘢。

3+1- 你哋勁啦你。我就一d都唔鍾意deal w/白人,白x痴真係。成日都廢up... 除白人or white washed人之外其他人都no problem囉。我又唔會大膽到頂撞人嘅,只不過陰陰咀然後喺背後放箭,哼!!! 最x憎佢哋d官腔...

2 - 你比多d hints得唔得??? 哈哈~ 不過係咁o架喇,鬼叫d人咁多曉英文,好自然就畏縮啦。人之常情... 但我以前d老闆都超down to earth+好人添,冇果個Imported Resident Superiority Syndrome...

Anonymous said...

"3": 好奇, 我想問問, 你係邊一位.

收買佬 said...

>收收都似啦! 哈哈,真係有樣睇呢家嘢。

啊? 你睇到d 乜呀 ?? *shrug*

>但文中所指嘅唔係 DBS, 係....

係乜呀 ??

收買佬 said...

si hing 話:

“大家感覺上覺得收收師弟的母校舊生活躍博客圈,純綷只因他們自幼已養成敢言的作風和性格。兼且他們並不介意巧妙地於字裡行間透露自己的出處。跟大部份人對自己的出身有所保留有別,所以才給予大家這種"舊生遍天下"的感覺。“

我敢言的話就一早用真名真面目示人啦, 我無, 即係我無
膽啦. :)

又, 早排有人針對我呢篇舊作, 來我那處攪攪震, 我以後
都係風花雪月吹吹水算囉. :)

http://johnny1186.blogspot.com/2006/10/blog-post_21.html

"所以假若收收師弟被欺侮,我敢肯定一眾師兄弟定必兩脇插刀為兄弟出頭。收收弟,我有冇講錯"

無, 但係我好多對頭人ga woh, 你地殺唔殺得晒呀? :)

暗黑的卡夫卡 said...

Mr. Din!

You are not from 星展銀行...and you are from Kowloon TUNG?

你喇...??!!

I was a junior janitor from 星展銀行...and we used to kick L字頭金鋪 all the time in Wan Chai Sports Ground every year!

Either you are with us, or you are with the terr...LoL!

Mr. 收:
Hahaha we will we will rock you!

You got 李振藩 though...hm we got 孫中山...

Strangely though, most of my best friends are from boys school...O.o

收買佬 said...

卡兄: 係我個代, 你母校星展銀行係灣仔輸足七年.

Anyway, 時移勢易, 家陣收收的家好近星展銀行, 反而
同我母校有段距離囉.....

Anonymous said...

DLS仔(aka收嗲)- 喂我果代都係星辰玩晒o架喎!!! 仲有d DLS見我仆街拍手大叫「好!!!仆街」你呢班DLS真係... that's why你似啦你,as I can tell呢你串串貢+衰格得好厲害 =P

仲有你要認識一下我哋家族成員喇... 不過,我等3答你。

josh - 呢度吹緊水呢班人唔係師姑庵出嚟就係和尚寺,真o架。物以類聚。(我唔知dd佢好神秘... 可能佢係咩子弟?? 都好名o架喎!) [vo:我以前間學校,都係用母語教學o架...]

3 - 其實我都係要「慶幸有人媚外」先有得撈,if not邊有咁多劍橋大學試考???? (係囉都唔知愛嚟做乜q)

梁巔巔 said...

我寫 o緊上海短記~ 穿街過巷為食篇寫到元神出竅, 但見到老五話: "我唔知dd佢好神秘... 可能佢係咩子弟?? 都好名o架喎!", 即時要回應咗先, 其他容後再覆.

有聽過兩大名校冇?! 連爛仔王 L 記金鋪都驚嘅模範, 格致? 而我嗰間, 係喺港島南區更出名的 _ _ _ II~

梁巔巔 said...

收收: 你嘅寸, 衰格, 可愛的! ;)

卡夫卡兄: Heeee~ 我唔係 DBS 呢~

梁巔巔 said...

開估~ 英華 B

梁巔巔 said...

鳥飛!!!!!!!!!!

等我加番妳條 link 先!

我曾喺呢度講過, 等妳回來!!!!! Haaaa, 出現了!

Anonymous said...

cheryl: 不過你咪話, 其實好多人都話中國人老細先至最惡頂, 又記仇又陰濕. 鬼佬都有陰濕既, 不過無中國老細咁記仇同算到盡.

cheryl said...

聞說你校是青蛙色的...

cheryl said...

MD - 你又啱呀,我覺得老外轟真好多囉。我studio果邊d人真係超廢又超賤(台灣人嘛...)

梁巔巔 said...

係啡色

另外一間, 係粉紅色. :O

Anonymous said...

cheryl: 台灣人興玩枱底野, 拍膀頭好緊要, 過時過節又或個大客生日都要成team人send張card加一大藍花, 超低能!

cheryl said...

我唔知,淨係知佢哋好陰險好計較... 好在我唔係靠佢哋養家,如果唔係...

macy said...

香港人過慣了殖民地生活,改不了.

你讓我想起以前d警司,警官都係洋人,如果要同佢地溝通,必要講洋文.引發好多笑話.細個時我老豆同我地講過:
有車禍發生了,洋人ah sir來到現場問情況,於是有人報告: sir! 2 car kiss士, no man ya ya, no man die.
有無聽過? ^_^

ps 中國人不是一直都踎係地嘛?

Anonymous said...

原來收收兄唔知叁妹係邊個?????

你識我架(部落度),我有響你度電視迷大測試留過言,仲俾你話我扮細架!(唔好響朵,我呢排要玩摺,唔係俾個search到我亂留言唔做野就大鑊!)

程霜兄:響ldd度先講,你有位L記金鋪友人,其實與小妹相識十數載呀... 華盛頓果位呢... keee keee... (你更加難估我係邊個,不過如果你問佢邊個女人佢係以「師兄」相稱嘅,佢一定會話到你知... )

另外,查實,我都好似一路有講我讀邊間,不過係蛛絲馬跡咁講... 我間偉大嘅母校,係有同兩位L記攪過聯校ball...(死未?)

梁兄間學校... 留返佢自己講。XD

(好似玩緊da vinci code咁)

收買佬 said...

“3”﹕收到啦。

哎﹐最怕人要我估0野, 同ldd 唔同﹐我最憎用腦。﹕)

又﹐阿“五”﹕你上面講D 乜呀﹖我一D 都不明白。

--- 轉了用PCCW 的收收

梁巔巔 said...

阿大 & 老五: 台灣人, 有文化嘅賊; 大陸, 直頭搶!

收收: 我同你差唔多 ga ja!

Macy: 呀哈哈哈哈! 過癮呀!

妳講開 oD龜, 又令我想講, oD龜又係好似清末 oD庸官咁, 怕鬼!

哈! 冇 X 用! 平時就扮晒蟹~

cheryl said...

3 - 其實你偉大母校同我懶靚母校嘅發姣度都頗高... (我老表係你校友,細你幾年,可能你識佢)。唔怪得你都有d "HORNY"朋友啦~ 我初時仲估dd係HORNY嘅brother school(星展=SJ?),唔係囉又...我唔知佢係refer緊乜lu... (but佢響咗喇。佢果間都幾摺,我只聽樓梯響但未見過人下來...)

pccw - 唔明??? 唔好扮嘢啦 =P

2 - 內地人都唔care人哋點睇嘅,扮都費事扮

梁巔巔 said...

"佢果間都幾摺"

哈! 妳真係~ 好校有乞兒, 衰校有奇人 ar~

收買佬 said...

阿"五" 姐姐, 不明白處有:

>我果代都係星辰玩晒o架喎!

咩係星辰先得0架?

>有d DLS見我仆街拍手大叫「好!!!仆街」

係咪人地讚你仆落地個0下姿勢美妙呀? 你又唔好
咁敏感....

By the way, LDD, 點解我母校叫做""L 字
頭金鋪" ? (你話叫喇叭我都明喎, 但金鋪? 唔明.)

梁巔巔 said...

你問三啦, 佢咁叫 ma. :)

aulina said...

LS是一家金鋪的名字吧?

Silence said...

我學校ge校名同巔巔兄母校好相似喎。

cheryl said...

2 - 唔奇唔奇,我都只係好耐次前喺網上與你某師弟閒聊過,可以話乜人乜屎background都唔識~ 你咁正,就梗喺學校嘅校草啦~

HORNY仔 - 好明顯typo啦,唔好咁串哩~ 喂人哋當年c grade hurdles真係仆得好應。但係又有人歡呼囉,血流如注咁真係慶o架嘛,已經咁「羅」喇! 好明顯係幸災樂禍多過欣賞啦...

收買佬 said...

哦, 你就係阿五....

我又點解變了做Horny 仔? 唉, 是旦啦. ~~

Typo 呀? 而家知你up 乜啦. 唉....諗死人. ~~

Anonymous said...

喂二佬,不如你去改咗個comments setting做open in new window啦,次次貼完又要返主頁好鬼煩!

梁巔巔 said...

寧靜妹妹: 妳又知我邊間? 我唔係英華 B 喎~

老五: 呢點我明嘅. 冇法啦. 其實做人最緊要係識自強.

我以識唔少名校朋友如瑪利曼瑪利諾德望英皇等, 一樣有好多渣人. 有 oD直情衰到連七大洲都分唔到 tim.

讀名校, 固然係好, 但一個人嘅本質, 才華, 並非所謂中學名校才能培育優秀. 特別係本質.

例如不少自恃所謂身在名校或出身名校的人, 看不起別的學校, 還要只是因出身中學的名校, 好可笑.

收收: 你真係好可愛! :)

收買佬 said...

喂老細﹐你可唔可以唔好用可愛來形容我呀﹖
我雖然細你幾年但都一把年紀﹐你0甘講我我真係毛管棟。﹕)

Anonymous said...

2 - 咁你係即係唔係??? 點解咁多道理講嘅你... 算啦~明嘅~邁向老年中

不過講真,我姣婆母校雖然好串,但d人都唔太有school spirit... 因為d人太賤喇,學生都因此同d人對立,亦都非常有主見... XD 所以,我又唔會掩飾我係讀過果度,但亦都唔會因此覺得好勁囉。其實間間學校culture都唔同,有時去吓第二度,又學到d嘢...

收 - 你可愛就真啦,哈哈,小心dd睇中你... 你咩都唔明唔知唔想諗,好似時下d小妹妹咁...

「vo: 咦~咁人哋唔識吖嘛,做咩唔話俾人知啫」

嘿嘿嘿~ 係唔係好可愛呢??

(p.s. horn=喇叭;horny=喇叭的 =P)

梁巔巔 said...

五: 都話唔係名咯. 係 _ _ _ II.

email 話你知~

cheryl said...

KGVS?

梁巔巔 said...

_ _ _, 咁點會有五個字母?

Silence said...

唔好意思, 巔巔兄, 我諗我睇錯嘢。=[

唔係DBS, 又唔係英華, 我真係估唔到邊間。

cheryl said...

嗱~see? 玩老點吖嗱...

收買佬 said...

五姑娘: "「vo: 咦~咁人哋唔識吖嘛,做咩唔話俾人知啫」
嘿嘿嘿~ 係唔係好可愛呢??"

你應該同我一樣, 係唔會咁“嗲“0架喎..... anyway, 多謝你
揭開"Horny"呢個謎底. :)


LDD: 你係咪讀香港仔工業學校??

梁巔巔 said...

收收, no 噃.

嗱, send me email, tell me your mobile no. I tell you la. ^~

梁巔巔 said...

反正我哋遲早都要見面 ga la~

收買佬 said...

吓, 我驚我見完你, 我會自卑. :)

收買佬 said...
This comment has been removed by the author.
暗黑的卡夫卡 said...

嘩嘩嘩呢到真係好旺呀﹗

Lets start an inter school BS competition at Din din blogground!

LoL