Wednesday, May 23, 2007

一封不寄的「信」


寫信,不要看輕。要把一封信寫得像一封信,原來亦有一點學問。

拿一張白信紙,若自己寫的字沒有行氣,那退而求其次,用一張有單行劃分的信紙或原稿紙也行。

信,首先寫上上款,不一定要以文言應用文的稱謂及行文。然後,內文從上至下,由右向左,依著心裡想說的,就照著平常說話般,化做文字,按著層次,不管是千言萬語,不管是隻字片言,都有條不紊的將它們一句一句寫下來。最後,簽上自己的名字,再完以那天的年、月、日,甚至時,封口前,細心檢閱,務求將信內的錯漏去蕪存菁。

到到要放入信封前,整齊的把信紙摺疊,尺碼只差之亳釐地與信封配合,用漿糊 (口水更佳) 封口,寫上收信人的地址,以端正的字體寫好他她的名字,貼郵票於信封的右上角,禮成。

寄的時候,不知道大家有否試過,小心地看著郵筒,將平郵,空郵弄清楚再弄清楚,方把信投入寄出,寄出後,再往郵筒的寄件口看一看?

一封信就代表自己!

講究的人,更會特地去訂做屬於自己的信箋,顯得更有個性。

沒有屬於自己的信紙?寫的字不好看?行文不好?都不打緊,最重要是,要真!

大家可能會問:「信,是好了。但在這個現今社會,寄信要好久,另一方才收到呢!」對啊!但只須要多做一點點,對方也可立刻收到。就是把已寫好的信,用掃描器掃描在電郵內,寄出,那不是比冷冰冰的打字電郵來得溫馨嗎?

寫信,不要看輕。要把一封信寫得像一封信,原來亦有一點學問。做人,好難!所以,我們要的是,去做一個像樣的人。一封信就代表自己~

17 comments:

aulina said...

寫毛筆字會唔會仲有性格啲?

梁巔巔 said...

更正!

唔怕話妳知, 我跟我爹練 o緊. 但有 oD困難, 因為我手震. -____-

Anonymous said...

Alanly:讀書時也有跟同學仔用書信來往(雖然我們天天見面), 但好sweet 嫁! 當時我地都會用一d好靚嘅信紙嫁, 睇怕只有讀書時才做哩.依家睇翻d信都好回味.

Manna said...

都好耐無試過寫信,幾時寫封比朋友們.寫封比你又點話吖:)

好似aulina話齋,寫毛筆字.

Anonymous said...

"小心地看著郵筒,將平郵,空郵弄清楚再弄清楚..." 緊係有啦, 仲freeze左隻手加信封響個郵筒口度十多秒... 跟住諗, 如果果晚有癲人放火燒個郵筒, 咁封信就石沈大海lu...
對上一次手寫一封信寄出都唔記得係幾時咯...

Anonymous said...

現代人也不會再親手寫信吧.

一來d字醜. ニ來打SMS就有份.

樂遊 said...

寫信是一件浪漫的事,但是我手字好肉酸,寫出來很嚇人(由幼稚園師到以前我教的學生都話我字衰)
不過,用多了電腦卻容易唔識寫字,我這代人已有此情況,學生哥相信會更嚴重。
另:我有一次在中環一間很古老的金鋪看到店內人用毛筆記帳,真是型爆

梁巔巔 said...

Alanly: 寫信就有呢度好嘞! 長年縷月後再拿回看, 有觸覺, 那人彷如就在眼前.

manna: 係唔係先? 我 send 我地址畀妳.

妳識寫毛筆 ga?!

Uncle: SMS?! 你仲衰, 連電郵都唔寫! :P

樂遊兄: 我諗我啲字可以同你鬥衰! ^~

"我有一次在中環一間很古老的金鋪看到店內人用毛筆記帳,真是型爆"

喂, 連以前 oD酒樓部長, 佢哋手毛筆都一流!

阿大: 呀... 哈哈哈哈哈哈哈!!!!! 笑死我喇!!!! 哈哈哈哈哈!!!!! 妳好過癮!

"仲freeze左隻手加信封響個郵筒口度十多秒.."

我就冇 freeze 隻手入去, 但就用個頭係咁郁吓郁吓 "裝".

收買佬 said...

信﹐我日日都寫幾十封﹐正牌摩登寫信佬。

梁巔巔 said...

Haaaaaa! 我知點解~

但你嗰 oD係打出嚟 ga 噃.

Anonymous said...

我最鍾意寫情信

梁巔巔 said...

妳 Honey 有冇寫畀妳?

程霜 said...

很懷念用墨水筆跟朋友書信來往的日子。俱往矣!

macy said...

嘩! 你講D題目真係好厲害.

讀書時,好喜歡同老死書信來往,好好玩架,D信我而家用個clear folder裝住,得閒攞番出黎睇,好開心.
最重要係,信,好似保鮮紙咁,將我們的青春保存左,隨時睇番都仲感受得到.

以前會用靚靚信紙,原稿紙,白紙,單行紙,公仔信紙等等, 還要加上手繪圖案,貼紙,嘩! 真係創意無限.寄出之後等回信,真係好期待好浪漫架,收信時,仲會心肝卜卜跳. 正!

講開信,我都寄過一封俾舊情人,不過,就一直都無回信哦...

macy said...

毛筆寫信,我以前都試過,但遇著派信時落雨,所以化晒!

mad dog話:"如果果晚有癲人放火燒個郵筒, 咁封信就石沈大海lu..."
我都有諗過喎!燒郵筒好似無發生過,但成袋信俾人偷左就有.

Anonymous said...

macy: 哈, 意外既野好難講架嘛... :)

梁巔巔 said...

霜: 再遲 oD, 誇張啲, 我驚下一代連寫字都唔識!

Macy: 係呀! 我都保存住好多情人, 朋友寫畀我嘅信. 有時攞出嚟睇番, 點滴在心頭.

妳都識寫毛筆 ga?