Friday, May 18, 2007

深夜裡,淚伴隨。


。。。。自懂得男歡女愛之事的時候開始。曾經多少個晚上,也在深夜裡始終不能睡。

整首歌詞或許不是每個人都有共鳴,但總會有幾句,曾到肉的喚起您那段回憶。尤其是這首歌的旋律。

一串串以無奈悲愴組成的淚珠滴下,多少次,多少遍。到有一天,滿以為淚已流乾,自己已是金剛不壞,誰知,在這某日,淚徐徐再下。原來,以為已流盡的淚水,一直在隨著日子的所遇所愛而儲藏著,這時,又要落下。

從來沒有為誰 偷偷灑過淚
然而在這晚上 兩眼滿淚水
今宵的妳伴誰 跟他可暢聚
還是為盼望誰 暗暗地再追

深夜裡 始終不能睡
痴情真太累
忘掉妳我願酣睡
夢中不再會

原來在妳心裡 一早多顧慮
情形被發現時 再已沒法追
今天一切失去 星不改次序
原來共好別離 世界已默許

深夜裡 始終不能睡
痴情真太累
忘掉妳我願酣睡
夢中不再會

27 comments:

Anonymous said...

共嗚... 你係咪打左共嗚? 應該係"鳴" 喎, 好細粒, 睇唔睇到分別?
幅相scan架? 邊間bar呀又? :)

Anonymous said...

好黑!

macy said...

好深的感情!

因為一句歌詞,一個情景,一個場景,而想起佢,心裡還隱隱作痛,掉淚.噢!你的傷口仍在.

因為一句歌詞,一個情景,一個場景,而想起佢,心裡只是輕泛漣漪,好像想起固友一樣...傷口已經康復了.

梁巔巔 said...

阿大: ..... 妖!!!!! 即改!

o胡~~~~~ 好憎妳吖!!!!! ><

"幅相scan架?"

唔係, 係直接由部手機過入去.

"邊間bar呀又? :)"

灣仔樓上 Bar. 唔錯的, 平靚正兼唱廳嘅唱 K 吧. Heee, 啱晒我 HK Cat King~

五師兄: 其實唔係咁黑 ga, 只係我部手機冇閃光燈 ja.

Macy: 傷, 又痊癒; 痊癒, 又再傷. 人生呀.... 唉.

Anonymous said...

與其傷淚,不如積極啲反省下點解會攪成咁好過啦,係咪?

從錯過中學懂珍惜呀二佬!

Anonymous said...

對愛沒有天份 我愛得好心疼﹏

梁巔巔 said...

三: 我 m 嚟 ja wo~ 而且, 到今時今日嘅我, 咁多次, 係無奈多於痛.

反乜鬼省吖, 命係咁~ 慣個咯.

閒趣: 愛得好心痛? Why ar?

xiao zhu said...

閒趣:

Hi, 本來冇嘢想講,不過你呢句"對愛沒有天份",都多少有點搖撼。

樂遊 said...

林子祥是我最喜歡的歌手。
這一首是其中一首最好的,另外最好的我會選蝶變和人生之歌。
說到最感動的,我覺得是「故園風雪後」很蒼涼...

「原來在妳心裡 一早多顧慮情形被發現時 再已沒法追」
道盡情變的恐佈

Anonymous said...

不好意思,那兩句其實只是歌詞,但每次一聽到這兩句都會很有感覺。

Anonymous said...

傷心1999第9首
原來是F.I.R.陳建寧寫的曲...

Anonymous said...

3,我在圖書館借了只F.I.R.飛兒樂團來聽呀,很不錯。

Anonymous said...

"o胡~~~~~ 好憎妳吖!!!!! ><"
咁我有時又的確幾得人憎既... :P

"唱廳嘅唱 K 吧"
宜家仲有呢D架?

3: "不如積極啲反省下點解會攪成咁好過啦"
ha... 唉, 有時反省都無用...

"m 嚟 ja wo"
hahaha... 師奶!

梁巔巔 said...

樂遊兄: 他也是我最喜歡的歌手之一.

佢嘅經典歌嘅數目同包涵範圍, 更勝其他歌手.

閒趣: 仲以為妳曾經滄海 tim. ;)

Aulie: 唔該晒. ^^

阿大: "咁我有時又的確幾得人憎既... :P"

知好耐~

"宜家仲有呢D架?"

已好少喇! 所以, 好難得!

"3: "不如積極啲反省下點解會攪成咁好過啦"
ha... 唉, 有時反省都無用..."

til~

"hahaha... 師奶!"

中男吖嘛! ><

cheryl said...

唔好唔開心啦,舊嘅唔去新嘅唔嚟嘛 (講就易)

既然係m到,打個x機包你眼瞓... 唔好咁多嗲...

你怕咩吖,而家男人好渴市...

Anonymous said...

多愁善感的顛顛!
唉!有人值得思念、懷念總好過無情無義!

收買佬 said...

>打個x機包你眼瞓...

打咩機會令人眼瞓 ??

又, LDD, 唔好灰, 點首我老婆阿收買嫂的飲歌你聽聽啦:

http://www.youtube.com/watch?v=xF88_UinohE

(首歌唔0岩聽, 唔緊要, 聽聽我首飲歌啦):

http://www.youtube.com/watch?v=jlGZP83nwhI

cheryl said...

收爹爹 - you figure it out ^.~

收買佬 said...

我唔明唔緊要....至緊要LDD 明, 你唔講清楚佢打錯0左
第二隻機就死啦, 到時唔單止唔眼瞓, 仲可能打到失眠....

Anonymous said...

「我們常提著『相信』,其實,一段好的關係,又哪用時時刻刻記著我們『相信』?我常說,擁著你是最實在,因為那一刻,我不再記得什麼相信不相信。」

「若愛上你是錯,求上天讓我錯到我生命完結的一天。只要與你一起,什麼都不重要。」

「我緊握你手,假若故事在那刻終結是否都是美事?」

「就讓我們共同老去,一生一世,一起走下去。」

macy said...

"固友", 應該係故友 >,<.

"反乜鬼省吖, 命係咁~ 慣個咯."
我同意要反省喎,唔可以死守自己的一套架喎.一段關係有問題,雙方都有責任,雖然對手係咩料好重要,但自己都可以從中得到教訓喎!

好似我有個朋友,成日係bar,disco去揾真感情,咁就真係去錯地方啦, 唔係話嗰度無真愛, 但係命中率低吖.
有d人拍黎拍去都係同同一類人拍拖,咁好難有突破.

梁巔巔 said...

老五: 呢期唔駛自瀆都眼瞓.

況且, 打完 airplane 係鬆馳, 唔係眼瞓 ga! XDDDDDDDDD

另, 多謝關心. :)

Vicky: 保重! ^^

Kineyi: 我寧願愛一次便夠.

^^

收收: 謝謝! ^^

Anonymous: 真愛, 對我嚟講, 等於中六合彩~ ;)

Macy: 最弊係我同過一系列唔同類型嘅人拍拖呢!

冇 ga 嘞! "聽" 做發霉王老五咯.

^~

Anonymous said...

we can't see anything, how come the pic is so dark! :)

暗黑的卡夫卡 said...

Miss C:
"既然係m到,打個x機包你眼瞓... 唔好咁多嗲..."

Is this from EXPERIENCE? lol

梁巔巔 said...

Mich: 咁先襯番個 mood 嘛~

^~

卡夫卡兄: 呀哈哈哈哈哈哈哈~~~~~ 笑到我吖!!!!!!!!! 極可能係古靈精怪嘅老五終極經驗呀!!!!!

哈哈哈哈哈!!!! XDDDDDDDD

cheryl said...

-_-"

據研究所得,性交得高潮會消耗大概200CAL.,裝高潮差唔多會有300CAL.,食自己唔知... 點都有百幾啩

攰d,that's why係正常,而鬆弛都係個入睡嘅好方法,我相信人人都試過

masturbation is not a crime!!!

不過可能我咁講會被人告...

梁巔巔 said...

"不過可能我咁講會被人告..."

Haaaaa~ 呢個低 B 政府統治之下, 乜都有可能 ga!