Sunday, May 13, 2007

洋紫荊


前年十月一號曾登過這首歌,今有感再公諸同好~

霓虹燈光 購物天堂
自由都市 百業繁旺
捕魚小島 遍歷風浪
在地球一小角 卻負名望

在東方 有粒珍珠閃閃發光
外地人都嚮往要看看
這獨特社會香港

在香港  你我的家鄉香港
艷麗洋紫荊到處盛放
滿眼盡是好風光

為未來香港 抱著希望
共謀方法 使它永安
路仍康莊 那用驚惶
望齊心一致 再破萬重浪

在東方 有粒珍珠閃閃發光 
為未來香港再努力幹 
不斷地發展使它更光 

互相幫 困境風波一起去擋 
讓洋紫荊永遠盛放 
永遠是原狀 香港

願明天香港也是天堂

定能看得見一點曙光

洋紫荊試聽

5 comments:

Anonymous said...

你最近在聽sam hui嗎?

在mad dog那邊又整了首"父親的鋼琴".

Sam在那幾張碟玩深度, 可惜不成功.

梁巔巔 said...

不是呢.

只是很喜歡那張碟. 經典! :)

Anonymous said...

呢盒帶我有,今晚得閒的話影俾你睇!冇記錯係呀爸幾蚊一盒買返嚟架。洋紫荊首詞俾我借橋,小學四年級時變身成為出自我手嘅「新詩」,嚇到老師傻了半截,給了我80大分(中作這個分數幾乎是沒可能的...)。

梁巔巔 said...

"洋紫荊首詞俾我借橋,小學四年級時變身成為出自我手嘅「新詩」,嚇到老師傻了半截,給了我80大分(中作這個分數幾乎是沒可能的...)。"

呀哈哈哈哈哈哈!!!!!! 爽! XD

咁, 係完全冇改抑或改編吖!

Anonymous said...

梗改編啦!