Monday, April 30, 2007

上海短記~ 紫醉金迷,歌舞昇平不夜天篇


「紫醉金迷唯斯地
Wo 哎儂啊我愛妳
歌舞昇平照盛世
不夜天吻美人眉」

去一個地方,有一些地標一定要去。就如去巴黎一定要去賽納河;去倫敦一定要去蘇豪;去紐約一定要去曼克頓;去香港一定要去太平山山頂一樣 (維多利亞港已沒有了)。

更何況我今次就正正住在黃埔灘頭 (今已改稱外灘!唉,共產黨就是不懂浪漫~),近水樓台,就自然成了我第一天及之後常常或遠眺、或近看的勝地。

往日黃浦灘的輝煌過去,可從旁邊建築得經典磅礡的一系列大樓徹底感受得到。尤其是在晚上,金黃色的燈光從下照射上去每一幢這些歷盡上世紀二、三十年代的風起雲湧,豪情無限的往事塵積的大樓,恰似為其作出尊貴加冕。大名頂頂的上海灘何以聞名中外,傾倒四方,盡在不言中。


這些大樓包括銀行、交易所、商場及酒店。很有那種典雅高貴上流感覺。夜晚,無論從正門抑或側門進入這些大樓的商場及酒店,都有一種電影 feel。特別是到到深夜其餘的遊人已少,而夜貓族又穿梭活動之時,更顯電影裡風月俏佳人的韻味。


金光璀璨延續到一至兩個不遠的街口,之後的便是黑漆漆的殘舊平民區。而在殘舊的平民區背後,又是另一個閃閃生輝的黃金地帶。


這裡的對岸,便是上海黃埔灘的對岸~ 蒲東東方明珠塔的所在 (照片過幾天會在上海短記~ 浪蕩街頭篇貼出)。兩岸遙遙相對,互相輝映,為黃浦灘頭名字照得更響。

與外灘會過之後,終親身明白、感受、體會到上海今昔的非凡魅力。作為昔日冒險家的樂園,今天商家的天堂,以前和現在皆是人世吃喝玩樂的美妙所在,使我在往後幾天,狀態都超水準的令我做得起勁玩得盡情!而且,曾不自覺的幻想過自己正身處1930年前後的上海,彷似穿梭時空。

夜上海試聽

14 comments:

Anonymous said...

夜上海...

pls bring me a glass of martini!! perhaps i have already drunk

Anonymous said...

D相唔錯, 不過好似有少少hazy... 朦朦地... 特登架?
紫醉金迷 - velvet goldmine! :) 正呀!
曼克頓好鬼大架, 唔係landmark咁簡單, 個area大過香港. NYC既地標應該係帝國大廈, central park, times square呀.
喂... 唔係"近水樓台"咩?
sorry呀吓, 係咁改你... ;P
你就好啦, 幾day行開吓, 我都想去呀!

梁巔巔 said...

Mich: 好浪漫 ga!

阿大: "曼克頓好鬼大架, 唔係landmark咁簡單,"

唏! 總之就必去 la!

"喂... 唔係"近水樓台"咩?"

哎唷!!!!!! 弊! 瘀皮咗 tim!

妳啱! 等我改番先!

"不過好似有少少hazy... 朦朦地... 特登架?"

我邊有咁嘅技術!

.... 係因為我手震呀!

錯有錯著! Heeee! :P

aulina said...

夜景勁蝦人影... 你唔係又淨係手機拍係嘛?

我同上海情深緣淺呀……第一次去就係公幹,連外灘都冇去,第二次去呀細成晚係咁嘔,都係冇去!

梁巔巔 said...

今次係用正常 DC 影.

"夜景勁蝦人影"

咦, 咁我咪有天份?! Keeee~

"我同上海情深緣淺呀……第一次去就係公幹,連外灘都冇去,第二次去呀細成晚係咁嘔,都係冇去!"

上海好正 ga 呢! 呵呵呵!

Anonymous said...

有兩、三年沒去上海了。上次在上海街頭截車時,一個從北京去出差的朋友坐的車剛好在我身邊經過。她馬上打電話給我,興奮大叫,“我跟你在上海擦身而過呀!”

後來我們打趣說:上海真不是一個偷情的好地方,分分鐘會踫到熟人:p

Anonymous said...

d building 拍得很有吸引力, 不錯.

樂遊 said...

其實上海過香港頭是正常的。如果不是「中國出了一個毛澤東」上海不單超越香港(香港應該無得發圍),隨時超過東京(據說二戰前上海勝東京幾條街)。香港常驚做不成第一,其實正常的國家應該是因為有一個new york和london使全國其他地方都有一定的生活水平,而不是因為有一個上海,其他地方就要仆街。這是我們的困局。
我朋友說上海女子,正!!梁公子可有艷遇?

翩翩 said...

上海的新旺茶餐廳好正!一定要去,係老錦江飯店咐近,奶茶勁滑,冰火波蘿油,創意無限的冰慎芥蘭,樣樣都好好食!

Anonymous said...

so how do u feel about SH in the daytime?

a month ago, when the taxi drove across the bridge from Pudong to Puxi, i felt like being on the brooklyn bridge in NY.....weird.

Hyacinthus said...

上海? 可從不同角度探究細味, 夾著其獨特的歷史文化, 放慢腳步, 味道自自然慢慢地滲出來! 錯過和平飯店的爵士樂固之然可惜了點, 但她還有其他其他跟其他的! 在急速的城市發展中,較之香港?其文化遺產還保留得相當得宜!

梁巔巔 said...

Uncle: 我發現我有啲攝影天份~ ^~

閒趣: Haaaa~ 但最危險嘅地方最安全噃!

樂遊兄: 所言甚是!

上海女人同台灣女人, 一剛一柔, 堪稱中華雙嬌! 正! 係真正!

豔遇? Heee, 算有! 日後會有交待! ^~

翩翩: 剛去了妳的 Blog, 原來妳也去咗上海! 真巧! :)

Mich: 上海嘅 daytime, 一樣正! 而且天氣亦超正!

風信子: 上海在保存自己嘅歷史文化遺產方面, 好過香港好多! 遲 oD總結篇會略略一提.

Emmanuelle said...

The very first shot suddenly reminded me of Galleries Lafayette in Paris, héhé

梁巔巔 said...

Haaa~

Emmanuelle, do you know where is it?