Sunday, April 29, 2007

上海,由這裡開始


作為中國第一大城,上海蒲東國際機場,令人失望。在影無可影之下,選擇了較有水準的一幕攝下。畢竟機場 (這裡) 是認識一個地方的開始及首個重要印象。

往後的幾天,她表現的海派獨有的萬種風情及氣派無限足以彌補以上及這五日我所發現的其他缺點。幸好。

上海短記系列將陸續間斷一一寫下。

15 comments:

xiao zhu said...

Welcome back! :)

Xavier said...

蒲東機場雖然系幾空洞,但總算有架磁浮火車,比你感受極速的7分鐘,回想起都幾興奮架。當然上海灘總有不少令人回味的地方...,嘻嘻 :)

梁巔巔 said...

小豬: Heeee~

Xavier 兄: 可惜我到步嗰日已經十時多, 磁浮已關, 而我走嗰日又忘了, 唯有下次啦!

"當然上海灘總有不少令人回味的地方...,嘻嘻 :)"

絕對係! ^^

Anonymous said...

"在影無可影之下,選擇了較有水準的一幕攝下" --> 好難為你咁. 我未去過上海呀, 都幾想去架, 快D介紹吓啦.

梁巔巔 said...

個機場真係好唔得 ga! 我真係搵得好辛苦先搵到從落電梯去攞行李呢個叫做好 oD嘅景.

"我未去過上海呀, 都幾想去架, 快D介紹吓啦."

上海, 要去! 但, 一次就夠~

但如果為咗食呢, 嘩, 多多次都唔夠!

aulina said...

好過之前果個架喇,我十年前左右虹橋仲得人驚,浦東好好架喇... 起碼乾淨又有鋪頭行下嘛。

WB!

Anonymous said...

man, u haven't experienced the full pic of shanghai at all!!

i like shanghai, i like the life in 1920s.......

and much much more

梁巔巔 said...

三三: 嘩, 妳十幾年前已去過 ga 喇! 不過我仲激, 廿多年前搭火車叫做到過~

另, "WB" 代表乜?

Mich: 喺呢短短4日裡面, 我算去咗好多地方, 正如我同妳講, 妳喜歡上海的街道同台北差唔多, 所以, 在我來說, 冇乜驚喜噃~

"i like shanghai, i like the life in 1920s......."

如果妳喺嗰時, 溝死啲鬼~ XD

"and much much more"

海鮮版飯吖 ma~ til~

Anonymous said...

"一次就夠" 咁差? 咁台灣值得去D定上海?

Anonymous said...

Do u have a good trip in SH?

梁巔巔 said...

阿大: 上海唔差, 仲有魅力 tim! 但佢最煞食最吸引人之處~ 街道, 真係同台北及高雄的味道差唔多~

台北同上海, 我會揀上海去玩. 畢竟, 佢多元化過台北.

Uncle: 我過了愉快的五日呢! ^^

Anonymous said...

咁就唔係去一次就夠啦, 我覺得台北幾值得去多幾次喎, 話唒中國人, 同聲同氣.

梁巔巔 said...

"咁就唔係去一次就夠啦,"

er.... 即係咁, 唔會話好強烈要再番玩嗰種.

"我覺得台北幾值得去多幾次喎, 話唒中國人, 同聲同氣."

咁妳一定要去高雄喇! 包妳愛上她!

Anonymous said...

LDD: 識親有人去過高雄都話悶到嘔喎. 我有親戚娘家響果度添.

梁巔巔 said...

"識親有人去過高雄都話悶到嘔喎."

係屬於靜態囉.

http://victorvictor.blogspot.com/2005/12/blog-post_30.html

"我有親戚娘家響果度添."

係?

去吓 la