Wednesday, May 02, 2007

2、3s、4 & 5在 Cafe Eos~


我在假期一般都不外出,會留在家裡休息,除非係有特別的聚會,就正如昨天與她們一聚,我就破例外出了。

我們相會於缺席的阿大 (Mad Dog) 介紹過的咖啡餐廳 (特此讚美一下佢!我發現阿 Mad Dog 同蔡瀾有得 fight!皆因佢同蔡瀾一樣,佢哋去到先覺得 oD嘢好食,而別人去呢,就會貨不對辦。XD)。

三三柯蓮娜一點都不矮,真人發聲沒有錄音裡好聽,但人如其文字般活潑辛辣。

四妹阿 Lu 好賢淑,但亦有佻皮一面。她呀,皮膚潔白,樣子有點像韓國女人。原來,他也對星座有研究。

老五 Cheryl 原來好 elegant 好斯文,這方面同我好似呀!又粗得又高貴得!Heeeee~

啊!哈哈!何解這篇題目的3有個 s 字呢,因為柯蓮娜她帶了肥瘦雙雄~ 肥龍小肥和瘦虎阿細。小肥眉頭深鎖,年紀輕輕但眼神好憂鬱凝重,哈,好 deep 好 blue。阿細果然討人歡心,此子甚懂體貼人的心意,日後極可能係 PR 高手。而兩子都有一共通點,就是遺傳了媽媽柯蓮娜的凌厲口才。呵呵,怪不得她常給他們耍得哭笑不得。

平靜而特別的小聚,成了今天的點綴。下次不知要等到甚麼時候了,因為老五也不知何時再回香港。

最後,郁吓 Mad Dog 先得!逃兵 Mad Dog,今日去咗邊呀?!我知嘅~ 妳唔想同我哋出嚟之嘛~ 唉~~~~ 路遙知馬力~~~ 日久見人心~~~~

35 comments:

lu said...

how come 我"有點像韓國女人"?!

ppl said i look like japanese ga boh XD

and yes, it was a big disappointment that 阿大 was not here >_<~

梁巔巔 said...

"how come 我"有點像韓國女人"?!"

我憎日本人嘛~ ^~

事實上, 妳又真係似日韓嗰類! 正!

"and yes, it was a big disappointment that 阿大 was not here >_<~"

一於唔好睬佢一陣! Heeee~ 詐吓型!

Anonymous said...

LDD: 洗唔洗串我先? :) "日久見人心", 我只係黎唔到啫, 唔係好衰咋吓嘛, 假期真係比較難, 家庭日丫嘛. 你大人有大量, 下次Cheryl走之前去老蘭啦! :)

lu: sorry... it's really hard to "escape" from family day ah. next time lah! :)

Anonymous said...

Café Eos 我覺得都幾ok喎,以前常去灣仔嗰間,銅鑼灣去過一次。早知去撞吓你哋。

lu said...

MD: hehe.. it's ok. Cheryl'll be here until next month so we still have time ;)

brother 2: "妳又真係似日韓嗰類"...
actually don't like that anymore after i'm so bloated. used to look a lot like that when i was small.

Anonymous said...

lu, 巔係咪真係巔架? 你似日本/韓國妹?

弊,比佢教壞小肥呀細,危險﹗
好彩兩個細路醒,咪比巔叔叔嚇親.....都唔知有無發惡夢???

車,原來mad dog大姐都無蒲頭,巔,你大佢唔到喎.........

有乜花絮? share下﹗

Anonymous said...

閒趣: 灣仔果間迫D, 不過趁人少時去靜靜地都幾好.

lu, Bear: 下次一於叫埋阿Bear, 去老蘭啦一於!

Anonymous said...

Bear: 我都想聽幾位女士求證, 究竟阿巔有幾靚仔! :)

Anonymous said...

"下次一於叫埋阿Bear, 去老蘭啦一於! "-------->嘩,爽喎...喂,你又大我,我邊得咁高調呀?


"我都想聽幾位女士求證, 究竟阿巔有幾靚仔! :) "-------> mad dog姐,我從來無聽過d真正靚仔話自己靚仔,你有無聽過jude law/吳彥祖話自己"靚仔"呀??? 靚唔靚,通常係由其他人去評價架...

問下3, lu, 同cheryl....好呀
btw,問小肥呀細,細路仔唔會講大話﹗

巔,問你怕未﹗

Anonymous said...

Bear: 出吓黎啫, 好高調咩? 驚呢? :) 哈哈, 一於問吓fb & sb, 一定夠中肯! :)

Anonymous said...

都估唔到會貼出嚟添... hmmmm...

一句證實:最靚仔梗係我兩個仔啦。

(我份人好厚道... )XD

cheryl said...

首先回應2,俾吓面你唔踩你:唔...係囉我都覺得比人昆囉。我舊brownie係rocky mountain嚟,杯0t就蚊型咁大,咁就50蚊好似被人呃!!! 下次食d大件夾好食。

係囉lulu真係好白淨又斯文。如果我係男人都想追佢.... =]''' (<---流口水)

fb唔拍marlboro廣告真係嘥咗... 佢對眼真係,俾多幾年佢真係溝死女!!! 懶媽小心有女為佢自殺~

不過呢,唔好借d2喺度抬高自己...「...好 elegant 好斯文,這方面同我好似呀!又粗得又高貴得!」你節省d啦,當住2個細前喺度直豎中指...

不過係囉1你又唔蒲頭,搞到人哋塞咗對耳環俾我要我轉送你頂~~~~個袋塞爆!!!下次你唔出現要懲罰一下你先得 >.<

啤:

「"我都想聽幾位女士求證, 究竟阿巔有幾靚仔! :) "-------> mad dog姐,我從來無聽過d真正靚仔話自己靚仔,你有無聽過jude law/吳彥祖話自己"靚仔"呀??? 靚唔靚,通常係由其他人去評價架...」

唔,你個論點好好好贊成。不過我lily lo comments... =P 有自信其實係好事嚟嘅...

AND... 做咩憎日本人。日本人好多都好好人o架喎!!

Anonymous said...

3: 我都相信你兩個仔靚佢好多囉! :)

cheryl: 真係咁差咩? sorry囉... :) 下次老蘭飲過! LDD "當住2個細前喺度直豎中指"咁cheap呀, 好心佢啦, 大教壞細! 搞到人哋塞咗對耳環俾我要我轉送你頂~~~~個袋塞爆"邊個咁nice送野俾我? 不過我無耳口隆架喎, 你要埋佢啦. :) 點解交俾你既, 你係咪會返ballet先?

LDD, 我都唔係太鍾意日本人, 不過歷史既野唔好一X高X一船人... 我同日本人好鬼有冤緣, 唔憎我咁多, 雖然我對呢個民族無乜好感. 我宜家上ballet有班個導師係日本人, D同學又大部份係日本人, 全日語上堂, 我都慣啦.

梁巔巔 said...

4: 總之就正! ^~

阿大: "下次Cheryl走之前去老蘭啦! :)"

等我玩吓高格調, 唔去先~

"我都想聽幾位女士求證, 究竟阿巔有幾靚仔! :)"

好多檯 oD女仔都望我咁囉~

"邊個咁nice送野俾我? 不過我無耳口隆架喎,"

唔係耳環呀! 係電話繩!

"你要埋佢啦. :)"

妳好嘢! 咁寸!!!!!!! >< 算!

"點解交俾你既, 你係咪會返ballet先?"

妳冇出現呀 ma!!!!!!

3: 我知~~~~~~~

梁巔巔 said...

閒趣: 下次如果係, 預 o埋妳. :)

5: "你節省d啦,當住2個細前喺度直豎中指..."

喎對住妳用左手中指托眼鏡 ja wo!

"AND... 做咩憎日本人。日本人好多都好好人o架喎!!"

特別憎上一代嘅架仔!

啤啤熊: "弊,比佢教壞小肥呀細,危險﹗
好彩兩個細路醒,咪比巔叔叔嚇親.....都唔知有無發惡夢???"

肥龍瘦虎都唔係善男信女~

"巔,問你怕未﹗"

真靚仔, 唔赦喎~

另外, 嗱, 阿啤, 蘭桂坊之約咁早約定, 妳冇理由唔得 la!

lu said...

啤: >>巔係咪真係巔架?
名都有得你叫,仲駛問geh? :P (慘,冒住生命危險...)

fb同sb不知幾醒兼型,怪叔叔完全無佢地乎.嘻嘻.

2 + 5:唔好玩我啦.如果我真係甘好就唔會無人要. >_<~

LKF... 都好..但...我唔飲酒ga boh!

cheryl said...

老蘭好,不過我唔知掟o架喎!!!???

1: 係哩no good哩。我諗住上1、2堂啦eriko幾多一堂話? 如果我買一套coupon係ccdc真係太奢侈喇,要儲錢。琴晚都腳痕自己噝屋企跳咗一陴... balance~balance~pas de bourre~ yay~ *** 好啦下次將條國產電話繩俾你,不過我都唔知佢咩款~~ 我又要繩繩~我又要chloe電話繩!!!!

2: 總之你就教壞晒啦...不知廉恥,同人講自己去邊痾屎 XP

Anonymous said...

電話繩我要喎, cheryl話耳環嘛, 我唔戴耳環架. 咁我等佢份禮物啦, 多謝你先巔兄! "好多檯 oD女仔都望我咁囉"人地羨慕你有三個靚女同你同枱, 想知點解你有咁把炮啫! :P

lu: 咁你飲fruit punch囉, 好嘛?

cheryl: 老蘭你唔知掟? 你蒲妹黎架喎, 咪扮野呀吓. $150 per class, 幾抵, 1.5hour喎. 你上星期五啦, 有D挑戰性. 國產電話繩? 你又知係國產? :)

梁巔巔 said...

阿大: 條電話繩上海買 ga! 物輕情義重 ar!

4: "名都有得你叫,仲駛問geh? :P (慘,冒住生命危險...)"

知就好!

"如果我真係甘好就唔會無人要. >_<~"

唔關事! 我夠好咯! 咪一樣冇人要~

5: 唏, 咁講開文華 ma!

"我又要繩繩~我又要chloe電話繩!!!!"

我唔畀我唔畀唔畀唔畀唔畀~~~~

梁巔巔 said...

"老蘭好,不過我唔知掟o架喎!!!???"

咪扮純情

Anonymous said...

LDD: "條電話繩上海買 ga! 物輕情義重 ar!" wow, so sweet, 多謝哂先!

cheryl said...

真係唔知嘛 =(
人哋好耐都冇落過嚟玩喇~嗚嗚~~~

梁巔巔 said...

咁都冇理由唔知邊度 ga~~~~~~

Anonymous said...

LDD: 近排老蘭邊間好玩? 我都好少去蒲啦.

梁巔巔 said...

我都唔鍾意蒲嘅! 去嚟去去都係嗰兩, 三間~

Ummm.... 不如去廿年都冇變嘅 Post97 啦!

lu said...

don't know where these places are... but i guess they are all equally noisy!

梁巔巔 said...

Post 97 好靜嘅~ 放心. :)

Anonymous said...

有間響california tower樓上幾好,唔記鬼得叫乜名同唔知執咗未添...

呢排陳冠希咪有個廣告嘅,我覺得fb扮起上嚟會好似佢 (如果佢扯高冇肚腩,面尖尖唔笑扮憂鬱咁的話... )。

佢地兩個壞孩子咁款,唔係咁易俾人hub到架,所以咪引死女同學囉... 一個日日煲電話粥,仲要匿埋房唔俾我聽,另一個就由朝到晚返嚟話俾女同學整蠱,睇怕都係有女仔招突lu...

梁巔巔 said...

好似係五十年代餐廳.....

"呢排陳冠希咪有個廣告嘅,我覺得fb扮起上嚟會好似佢"

佢面形輪廓係黎明嗰隻 wo~ 邊有陳冠希咁突.

Anonymous said...

梁巔巔 said...
閒趣: 下次如果係, 預 o埋妳. :)

LDD,好呀,我最想見FB。

梁巔巔 said...

"LDD,好呀,我最想見FB。"

-______-

喂, 我都好 cute! ><

Anonymous said...

post97, N年前去過吓. 我個年代去得最多係64bar, 97, 仲有mad dog! :)
fb似黎明, 一定靚仔過sb! :)

梁巔巔 said...

Mad Dog Bar, 正! 我至愛~

"fb似黎明, 一定靚仔過sb! :)"

又未必噃~ 因為劉松仁似 SB~

Anonymous said...

兩個靚法唔同架,一個係憂鬱少男,一個係笑眼小白臉呀...

Anonymous said...

sb 似劉松仁!??!?!?! wowo!