Tuesday, April 24, 2007

都市氣息


忍唔住要寫幾隻字讚嘆一下今日咁嘅天氣!好正!唔同一般下雨天,今日呢種係極激到震嘅天氣,充滿都市另一種藍鬱鬱意境氣息。

13 comments:

Anonymous said...

但係我一啲都唔鍾意呀!

Anonymous said...

我較幸運工作地點和住家都在地鐵沿線雖然不是就在樓上但都是有瓦遮頭幾大風雨都不用帶傘子!

但遲到亦都冇得賴:9

梁巔巔 said...

三三: 呢啲天氣瞓覺一流!

Space 兄: 冇藉口遲到好慘!

mad dog said...

"極激到震" 每當天氣同自己心情不謀而合時, 感慨良多呀呵? :)

梁巔巔 said...

阿大!

:(

Anonymous said...

我是愛陰天, 但下兩外出是比較麻煩。

xiao zhu said...

雖然今日天氣咁差,公司仲有好多麻煩嘢,但是心情反而不錯喔!

收買佬 said...

你這幅相好似同Manhattan Card 的 差不多樣. :)

魁北克 said...

認識你日子很久,但甚少來往,每隔一段時間便聽到你被情傷的消息。也好,藉著這場驚雷般的春雨,洗滌你憂鬱的心。或者,你會遠在洋場十里的地方,與上海寶貝展開一段醉幻迷離的人生舞劇。

順祝平安!

Anonymous said...

我不愛陰天
我不愛Manhattan
上海寶貝, well...

there are plenty over there =p

macy said...

我愛雨天也愛晴天!

下雨時心情是輕鬆,好似被雨水沖走悶氣一樣.
更愛行雷閃電, 住在高樓的時候,會待在窗前看閃電,好壯觀!

而且吖, 下雨過後的空氣特別清新,乾淨,很舒服架.

雨季又到,要買一對水靴! ^_^ 又有藉口咯.

Emmanuelle said...

Bonjour!
Je suis là de temps en temps, je travaille c'est pourquoi tu ne vois rien de nouveau sur mon blog

à+

梁巔巔 said...

Uncle: 你都係好多愁善感嘅人 ar ha~

小豬: 頂住! :)

Mich: 知妳最鍾意海鮮飯~ :P

Macy: "雨季又到,要買一對水靴! ^_^ 又有藉口咯."

喂, 買對短馬靴吖! 又型又防水兼又可以當皮鞋襯衫著! 正!

收收: !!!!!!!!!!!!!!!!!

你說出咗我嘅感覺呀!!!!!!!!!!! 我一直好喜歡它的廣告及帶出的嗰種 feel! 加首星夢情真仲正!

魁北克: Hihi! 歡迎光臨!

"或者,你會遠在洋場十里的地方,與上海寶貝展開一段醉幻迷離的人生舞劇。"

給你說中啦! 謝謝! ^^

再恭喜你開 Blog 之喜!

Emmanuelle: Haaaa! Bonjour! So Glad to know you're doing fine! :)