Thursday, April 19, 2007

800元


首先我要說,我沒有給錢乞丐的習慣;我亦不是愛心爆棚的人;我製造大量垃圾 (例子:紙巾怪。沒法子,鼻敏感兼在吃飯時要常常抹嘴。);我也有極黑暗的一面。

公司每週逢單數日子都會有一老伯伯同老婆婆來抹檯和倒垃圾。我座位有兩個垃圾筒,我只會用來丟紙巾、廢紙及其他最簡單的乾身廢物,重的及濕的我會自己拿出外面丟掉。

他們這個年紀,我不知也不管他們的工作量是如何,他們的月薪是800元,我只想盡量令他們方便。

今天,老婆婆問我:「先生,我應怎樣稱呼你?」

我很自然地說:「Vic。。。。」、「我姓梁」。說時分別頓了一頓。

我說:「叫我阿靚。」

17 comments:

xiao zhu said...

阿靚又真係心地幾好喎!

Eh,咁公公婆婆除左做你間公司,仲有冇做其他公司嘅清潔架? 佢哋除左抹檯和倒垃圾,仲有咩嘢要做?另外你公司有幾大地方呀? 每次黎需要幾耐至做好哂啲嘢呀?

唔好意思,八卦問咁多都係好奇想睇吓800蚊嘅justification 啫,可能未必係好差架。

梁巔巔 said...

"仲有冇做其他公司嘅清潔架?"

冇.

"佢哋除左抹檯和倒垃圾,仲有咩嘢要做?"

如果有其他唔要嘅嘢, 無論幾重幾輕幾大幾細, 都要拎出去.

"另外你公司有幾大地方呀?"

2000呎左右 la.

"每次黎需要幾耐至做好哂啲嘢呀?"

Around 15 至 20分鍾.

梁巔巔 said...

"仲有冇做其他公司嘅清潔架?"

但有冇做其他層數就唔知 lu~

Anonymous said...

Alanly:真係比你笑死呀,靚先生!

xiao zhu said...

嘩,每次15-20分鐘就搞掂? 咁辛苦極都有限喇!而且通常呢啲都會唔止做一間架。你下次問吓丫,我估佢哋喺同一座大廈會有接其他job嘅。仲有,佢哋仲可以拎啲廢紙之類嘅嘢去賣添呀。講咁耐即係話佢哋嘅收入未必係想像中咁差嘅。不過當然,始終都係老人家,當然都要敬老喇。 ~_

aulina said...

靚... 你連公公婆婆都玩!

我早兩日行過麵包鋪,付錢時剛巧有位五十來歲的嬸嬸收垃圾費,$500。

Anonymous said...

記得舊時有o的妹妹仔師奶來清潔電話﹐沙士時期﹐改了自己每天清潔﹐公司索性cut埋﹐但公司有amah 穿全統白衣黑褲﹐早午沖茶收工抹檯面。

幾戔鬼!

vicky said...

阿靚???

Anonymous said...

漢語拼音 "Liang" = 梁 = 靚 佢無扼無騙播! 雖然他用LEONG.....

Anonymous said...

你好有愛心woh....有時候;->

Anonymous said...

同你一樣, 我唔俾錢乞丐, 用勁多tissue... $800一個月? 點解咁少??? 合唔合勞工條例架?

ChecheBee said...

gum dou duck!!!!!!

梁巔巔 said...

Alanly: Heee~

小豬: :)

3: 遊戲人間~~~~

Space 兄: 所以話, 喺香港餓唔死人~

"漢語拼音 "Liang" = 梁 = 靚 佢無扼無騙播!"

Haaaa! Merci!

Vicky: 喂~~~~~ 終於再見到妳留言喇!

Heeee, 唔靚都帥!

Uncle: 對呀! ^~

阿大: 因為係我哋畀佢哋做 ma. 若不, 冇 tim.

Bee 小妹: ^^

Anonymous said...

"Liang" = 梁 = 靚

AMAZING!

perhaps i should try to be a cleaner

cheryl said...

唔係噃你唔係用"Liang"o架咩?????????

梁巔巔 said...

Mich: Heee~

5: ?

係呀~ Liang 咯

vicky said...

我有睇你blog, 不過唔係時時夾到咀型搭dei.