Wednesday, March 14, 2007

千帆並舉。萬文齊發。百萬文章同題一起 Post 之我不吃。。。。因為。。。。


柯蓮娜嗰度嘅墮落交誼天堂 (成班友上班時間喺嗰度吹水) 得知消息,要喺今晚子夜十二點一齊同 post 同一題目嘅文章,yo!正如佢辣椒娜話齋:「星期三一齊吹場面浩瀚嘛!仲可以互引添,幾有氣勢架,好過玩 tag 啦。」我呢啲滋事份子,一定參與嚮應,並會「踢」人嚟一齊做大佢!

好~ 「我不吃乜乜乜,因為乜乜乜」,GO~

。。。。

我不吃。。。。ummm。。。。

大鑊,食得嘅,我冇嘢唔食個喎~ 小弟堪稱乜 Q 都喫,正一人體黑洞。連穿山甲蚱蜢禾蟲等等蛇蟲鼠蟻乜都食!

點算~~~~

咁樣,不如咁寫~

如果真係要喺每一樣嘢入面揀一樣唔食,如下~

糖,我唔食「拖肥」,因為「浸」味有啲令我有不倫不類,古靈精怪嘅感覺。

生果,我唔食蘋果,因為唔好味。

菜,我唔食齋生菜,因為鬆 pel pel,非常之冇安全感。

肉,我唔食豬肉,「浸」味吸引唔到我之餘,仲要一定熟晒先食得。

麵包,我唔食麥包,因為完全配合唔到牛油雞蛋火腿煙肉之類嘅「內涵」。

蛇蟲鼠蟻,我唔食一條條嗰 oD蟲,因為,喺澳洲試過,X,真係好 # 嘔心!

好嘞!到您嘅參與咯喎~ o騎 o騎!

18 comments:

lu said...

aiya... cham...
我原本還想當個觀眾就好了...因為我想不到我有甚麼不吃呀~~~

me = 人體黑洞 x 2!

好啦...等我諗諗先...

***

阿二哥,你話唔食既個d我全部都食架boh...
你唔食豬肉,咪好多味(食送)都唔食囉?甘豬骨湯呢?

梁巔巔 said...

lu 四妹, 豬骨湯, 吉列豬扒我鍾意 wo~

我剩係唔鐘意煎豬扒.

^~

mad dog said...

嘩, 真係個個寫都唔同款, 好玩! 今晚唔講咁多住, 聽日再嗲過! good nite!

梁巔巔 said...

Bonne nuit~ ^^

Anonymous said...

估唔到你唔食oink oink chop喎!

Anonymous said...

> 豬肉,「浸」味吸引唔到我之餘,仲要一定
> 熟晒先食得

其實豬肉係幾臭,所以同牛肉唔同,煮親都要用d配料壓住d味,呢個亦可能係除左怕生蟲之外,豬肉要全熟咁食既原因之一。

豬肉既肉質亦普遍差,熟得來又韌,一係切到好薄,一係免治。唔係話無靚豬扒,不過講豬扒都係炸既出名又好味,就係呢個原因,炸先可以好快令肉熟既同時d汁唔會無晒乾晒。

mad dog said...

我都係唔係太鍾意食拖肥, 所以唔鍾意食花街; 蘋果最有益呀茂李! 齋生菜我都唔係太"好"; 麥包都唔知幾健康...

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

如 PK_ 兄所講, 豬肉真係差咗 oD.

PK_ 兄:

"其實豬肉係幾臭,煮親都要用d配料壓住d味,呢個亦可能係除左怕生蟲之外,豬肉要全熟咁食既原因之一。"

Ah!

"唔係話無靚豬扒,不過講豬扒都係炸既出名又好味,就係呢個原因,炸先可以好快令肉熟既同時d汁唔會無晒乾晒。"

諗起剛炸起嘅吉列豬扒!!!!!!!!

Mad Dog:

"蘋果最有益呀茂李!"

我係唔鍾意吖!!!!!

"麥包都唔知幾健康..."

唏, 但唔好食吖嘛!

Anonymous said...

> 剛炸起嘅吉列豬扒

香茅都殺,最緊要。。。





Anonymous said...

cheryl條link唔啱喎

梁巔巔 said...

入到去 ga! 不過要 click 多幾下.

已修正.

mad dog said...

喂, 我條link呢?!?!?!? 哼, 有無攪錯! ;P

梁巔巔 said...

咦, ..... 係喎! Sorly, 即刻加番先!

梁巔巔 said...

攪掂! ^^

Anonymous said...

aulina= "辣椒娜"?

Why?

收買佬 said...

喂老細, 呢個遊戲點玩, 唔多明....點都好, 好似已經game
over, 收收都係下次再玩, 哈哈. :)

梁巔巔 said...

Uncle Ray:

柯三妹佢性格倔強, 為人辛辣嘛.

但當然, 對於待人接物, 佢亦有一手. :)

收收兄:

妖! Tag 你兩次, 兩次都唔玩! 下次唔 tag 你!

macy said...

哎唷!我錯過左tim,我昨晚(14/3)趕圖,做到凌晨4點...又都唔識規矩,係米要14/3當日係自己個blog度寫番呢個題目架?!過左期,係米無效? sorry! sorry! 唔好嬲喎, 下次'再侵埋我玩吖!

我不吃有肉類及海鮮, 因為有一天早上搭火車見到一個廣告,把一隻活活生的大閘蟹放進煲內,然後隔一陣再打開,已見到該大閘蟹變熟,主持人讚新鮮美味,我忽然覺得要殺死其他動物來果腹,非常殘忍,於是從此拒絕食它們.與任何宗教瘦身美顏無關.

對不起,希望無令你們無癮.以前我都係人體黑洞x3,常常去食buffet,最愛生蠔.

打攪晒!