Thursday, March 15, 2007

世興伉儷,恭喜!


剛過去的星期日,是好兄弟世興成婚的大喜日子,我有幸在他芸芸好朋友好兄弟當中被選做其伴郎。世興,謝謝。

從我住的地方出發去接新娘的那處非常遠,加上我要於早上0745到達,所以那天清晨0545便起床,0645出門口。

那天早上我的身體狀況頗惡劣,到步後,我曾經考慮跟世興說若有不妥便只好找另一兄弟頂上,到他們吃完早餐後,去新娘家途中,我與他說了。世興只是笑著說:「沒問題!」幸好,不久我終逐漸回復過來,完成了今次任務,更沒有令世興的大喜日子有一點蒙污。

接新娘,哈哈!姊妹團強勁非常,位位都係鐵嘴,當中有一位更是指天椒。我礙於伴郎身份不宜上身發癲,但仍有另一位兄弟兼司儀,此君口才凌厲與及玩得盡情玩得放,有他招架,幸甚!其中玩新郎玩兄弟一幕,要他扮大胸女人 (那個 bra 38E) ,又化粧又戴假髮,最後更倒些維他奶入那個特製胸圍內,要他哺乳給世興,呀哈哈哈哈哈哈哈!經典笑死!

中午首先去世興位於清水灣的圍村拜祖先及喝喜酒,從抵達的那一刻開始,在一片大鑼大鼓、炮仗聲及周遭環境氣氛之中,我有強烈在拍電影~ 「古惑仔六之齊歡唱,同慶賀」的感覺。

圍村的喜宴,在祠堂行禮、老翁婦女燒菜時的情景、露天用宴、四周的格局等等令我大開眼界!原來,拍戲跟現實是那麼接近。

不得不提,那個午間圍村喜宴吃的雖是家常便飯,但,全部餸菜的美味係我那麼多年入面,最好吃的!尤其是那碟蒸石斑和南乳肥扣肉,比頂級酒家還要好味!厲害!

另外,看到他倆的未來安樂窩,絕對背山面海 (從他家走向旁邊的海灘只需要一分鐘),真羨煞旁人。一般人們是結婚租樓、供樓或一筆過買樓,而世興他,是結婚起樓~

黃昏時候,在臨去酒樓的一刻,一對佳人在沙田中央公園的拍照,我也想婚了!

晚宴在附近的一家酒樓舉行,一切總算順利,看到一眾姊妹兄弟的賣力,投入,我真替世興開心。

世興的忠厚誠懇,Sewin 的機敏聰慧,兩人合拍得天衣無縫。拍拖十四年到到二零零七的三月十一號的那天,縱不是傳奇,也是童話。

世興、Sewin,恭祝您倆永結同心,同偕白首!恭喜!

25 comments:

Anonymous said...

雖然不認識一對新人﹐都要說一句:

“祝福兩位﹐白頭到老﹐佳偶天成!”


點解是去接新娘處匯合﹐而唔o系所有o的伴郎鄧穿石﹐齊集在新郎處集合﹐一起出發。是否新郎處的圍村在清水灣﹐比沙田圍更加遠?


圍村婚宴個part﹐直程可以列入香港原居民的歷史掌故。


~~~^_*~~~

梁巔巔 said...

Space 兄:

謹代表我兄弟向你謝過.

"點解是去接新娘處匯合﹐而唔o系所有o的伴郎鄧穿石﹐齊集在新郎處集合﹐一起出發。是否新郎處的圍村在清水灣﹐比沙田圍更加遠?"

聰明~ 係. ^~

"圍村婚宴個part﹐直程可以列入香港原居民的歷史掌故。"

係真經典! :)

Anonymous said...

巔巔,你人生都幾精彩架咼!

d圍村菜真係好正!yummy!

Anonymous said...

:P 忘了祝你的好兄弟新婚愉快,永結同心!

梁巔巔 said...

Joyce:

^^

另, 啲餸菜真係好好味!

圍村菜好食到甘! Yum Yum! ^~

":P 忘了祝你的好兄弟新婚愉快,永結同心!"

謹代表我兄弟向你謝過.

macy said...

嘩!好羨慕你可以參與咁有特色的婚宴.

”我有強烈在拍電影~ 「古惑仔六之齊歡唱,同慶賀」的感覺。”

一定好好feel!

"看到他倆的未來安樂窩,絕對背山面海 (從他家走向旁邊的海灘只需要一分鐘),真羨煞旁人。一般人們是結婚租樓、供樓或一筆過買樓,而世興他,是結婚起樓~"

好豪哦~住係世外桃源~

"拍拖十四年到到二零零七的三月十一號的那天,縱不是傳奇,也是童話。"

我寫個"服"字!

祝 Sewin & 世興
執子之手,與子偕老
三年抱兩,兒孫成群
"從此以後,無憂無愁,故事平淡但當中有你,已經足夠~"

"那天早上我的身體狀況頗惡劣,"

哦!你無事嘛?講得咁嚴重!

Anonymous said...

好型呀!

Anonymous said...

> 圍村喜宴吃的雖是家常便飯

正~!

lu said...

嘩!跟現在"普羅大眾"的婚禮比起來,你兄弟的婚禮是很另類呢.

這麼高興又好玩,那天早起也值得吧.還要有那麼好吃的圍村喜宴!

Anonymous said...

聰明? 見笑了。

巔巔兄講故事鋪排有序﹐吸引我讀完全文﹐去試圖尋找答案。正!!!

圍村婚宴是午餐﹐晚上還有酒樓的婚宴﹐一天兩婚宴﹐勁正!!!

mad dog said...

喂, 唔多見你有呢D真情生活相片分享, 正呀!
1. 男人之家你都要成個鐘先出到門口?? 好野! 你估結婚果個係你咩?
2. "我礙於伴郎身份不宜上身發癲" --> 笑到公司D人都聽到! hahahaha
3. "我也想婚了", 喂, 你估你地會唔會請埋我地班blog友飲丫啦他日???
4. 圍村喜宴, 我都想見識吓.

今個weekend我地都有婚禮/宴要參加, 我老公全日都要幫手, 夜晚仲要做司儀and扮溫拿, 我地好期待呀!

梁巔巔 said...

Macy:

i. 個圍村婚宴真係好好 feel! 好有嗰種鄉村情懷味道.

ii. 佢哋個家, 真係好豪!

iii. 拍14年又真係結合在一起, 真係勁!

iv. 我的身體最近頗不穩定, 時好時壞, 但我估應該還可以.

v. 謹代表我兄弟向你謝過. ^^

柯三妹:

行落去圍村同拜祖先嗰兩 part 最激!

PK_ 兄:

係喇! 家常便飯更能吃出那種喜慶歡樂.

lu 四妹:

攪到我第日都想咁擺. :P

Space 兄:

過獎了! :)

Mad Dog 大姐:

i. 可惜我只係用部手提拍.

ii. 哎唷, 咁我都要裝身兼 "納" gel 咖!

iii. Heee heeee~ 笑嗰陣有冇顧及儀態? ;)

iv. ! 我有諗過! 亦數過夠一圍呀! 喂, 講真, 到時要到!

v. 圍村喜宴, 棒!

vi. AhHaHa~ 我記得, 妳丈夫會扮陳友嘛!

vii. 喂, 話畀妳知吖, 我好想喺妳上次介紹嗰間 Helena May 擺.

Anonymous said...

哈,好彩你都有自制一下,你一上身就搶晒風頭啦....好熱鬧的一天﹗
幾時輪到你呢?
郵筒穿禮服...好正﹗

btw,mad dog姐
"今個weekend我地都有婚禮/宴要參加, 我老公全日都要幫手, 夜晚仲要做司儀and扮溫拿, 我地好期待呀!"
---->咁你又扮咩?咩解究次次聽你去飲都咁好玩?mad dog生做司儀?你地拍住上啦﹗唱雙簧﹗sweet~~
佢係咪扮阿b? 哈,等你同我地分享﹗

Anonymous said...

"iv. ! 我有諗過! 亦數過夠一圍呀! 喂, 講真, 到時要到!" wowowoow!!!! 好野!!!! 幾時先??? :)
helena may幾好架, 不過食西餐, D長輩未必啱食. 同埋唔好expect D 野食好正囉, 係食氣氛多D.

Anonymous said...

bear: 我只幫手唱吓詩囉(行禮果陣)... 佢扮陳友呀, 唔係太啱囉, 佢似阿B架嘛! :P

Anonymous said...

LDD: "iv. ! 我有諗過! 亦數過夠一圍呀! 喂, 講真, 到時要到!"--->我有無份?


mad dog姐:"我只幫手唱吓詩囉(行禮果陣)... 佢扮陳友呀, 唔係太啱囉, 佢似阿B架嘛! :P "---> 唱歌會好感動架﹗
下?似阿b居然要扮陳友?唔係呀﹗好彩唔係扮倫伯﹗呵呵...:p

Anonymous said...

他倆的未來安樂窩,絕對背山面海 (從他家走向旁邊的海灘只需要一分鐘),真羨煞旁人。一般人們是結婚租樓、供樓或一筆過買樓,而世興他,是結婚起樓~


聽講起丁屋的審批很嚴﹐拍拖十四年﹐才拉埋天窗﹐起樓迎娶淑女過門﹐可喜可賀。

"他倆的 未來 安樂窩" ...是未曾完工???

Eden said...

So interesting to have wedding meal in the open. We usually have weddings in restaurant or hotel banquet rooms here.

mad dog said...

(巔哥, 借個位俾我同啤啤熊嗲陣先...)
bear bear: 係呀, 我好多時參加朋友既婚禮都喊, 有份唱詩就更加. 個friend要佢扮陳友因為佢"陳"喎! :) 到時真係好想post D相上blog (至多加格仔), 不過佢實打死我! :)

梁巔巔 said...

啤啤熊:

"幾時輪到你呢?
郵筒穿禮服...好正﹗"

有排....

講真 wo, 我著西裝又真係好型!

"我有諗過! 亦數過夠一圍呀! 喂, 講真, 到時要到!"--->我有無份?"

有. :)

Mad Dog 大姐:

"幾時先??? :)"

唉, 未有耐.... :(

"helena may幾好架, 不過食西餐, D長輩未必啱食. 同埋唔好expect D 野食好正囉, 係食氣氛多D."

我阿爸阿媽冇乜所謂, 要另外嗰半 okay 至得. :(

"我只幫手唱吓詩囉(行禮果陣)"

Waaa! 妳一個呀? 堅!

"我好多時參加朋友既婚禮都喊, 有份唱詩就更加."

喊, 咁咪唱唔到!?

另, 妳丈夫似阿 B, 喂, 咁咪幾靚仔?! :O

到時真係好想post D相上blog (至多加格仔), 不過佢實打死我! :)"

喂, 打咗格仔咪唔怕咯! 登啦! 好想睇呀!!!!!!

Space 兄:

"起樓迎娶淑女過門﹐可喜可賀。"

直頭正到暈!

"他倆的 未來 安樂窩" ...是未曾完工???"

完咗工喇~

三層高!

Eden:

妳將來可以辧個露天婚禮酒會呢! ^^

Anonymous said...

"Waaa! 妳一個呀? 堅!"
--> 緊係唔係啦, 人地邀請我都唔敢. 我一緊張就唱唔到架啦.
"咁咪幾靚仔?! :O"
--> 咁要襯到我就緊係要有番咁上下架啦! :P hahaha...!

梁巔巔 said...

金童玉女 ar ha! ^~

小何娘子 said...

怎么只有新人的背影?:S

梁巔巔 said...

私隱嘛 ^~

lu said...

>>> 三層高!
真係好豪呀!

>>>iv. ! 我有諗過! 亦數過夠一圍呀! 喂, 講真, 到時要到!
拿,你話家.仲有,甘我地其餘個四胞係咪有得坐主家席 (笑!)

mad dog:等睇相!!! :)