Friday, March 30, 2007

這些。。。。那些。。。。


讀書時寫報告、寫論文、作文,得到大師級教授讚賞認同,開心了幾個星期,甚至想到諾貝爾文學獎。。。。

寒冬裡的一個灰蒙蒙的白天,吻了心儀已久的意中人,整個人立刻魂飛九宵,離魂了。。。。單單只是回憶那份甜,心就要甜到現在。。。。

多日來為苦思每條辯題,夜以繼日,結果在辯論比賽勝出,那一刻的喜悅狂歡,絕對空前。。。。

在學校表演小提琴、隨樂團四處表演,一邊拉一邊幼想自己身在紐約林肯費雪廳。。。。

歌唱比賽中落第,但仍受評判讚嘆聲底靚厚性感,結果,自己讚自己 Cat King 像我讚到今天。。。。

這些好老土好天真好直接,然而卻非常過癮浪漫的那些年輕痕跡。。。。您、我都一定會有。告訴我,您的這些。。。。那些。。。。

17 comments:

Anonymous said...

AP:我也一樣, 歌唱比賽輸了, 得不到任何獎項. 但經過自己身邊的任何一人都讚賞自己,那種歡愉仍在呢!

梁巔巔 said...

輸, 固然唔多好, 但最緊要係仍有人讚! Heeee!

AP, 您係男仔 or 女仔吖?

Anonymous said...

我曾經幻想嬴蕭邦大賽囉……haha

cheryl said...

>>聲底靚厚性感

你得閒唱兩咀嚟聽吓~

話時話我冇乜嬴過咁喎好似,嬴嘅時候又偏偏係最hea嘅傑作,所以冇乜feel。

xiao zhu said...

這些。。。那些。。。也實在多的是,但提到唱歌,不由得想起曾經柴哇哇的代表隸屬分會參加全港青年商會的歌唱比賽,落敗於唱上海灘的一位仁姐。也還算心服,她的聲線勁似葉麗儀,又夠中氣,不過就是少了一點自己的風格。幸好我也贏的不少熱烈掌聲,全場收花最多,連唔識嘅都送!想起也很興奮。

Anonymous said...

唱歌比賽... choir跟人贏就多,同你一樣,入final唔會攞獎陪跑類,仲試過甩轆伴奏咪壞咗,變咗清唱... lor爆

梁巔巔 said...

哲:

Heeee, 有時自我幻想真係好 high!

五妹:

"你得閒唱兩咀嚟聽吓~"

冇問題之至!

"話時話我冇乜嬴過咁喎好似,嬴嘅時候又偏偏係最hea嘅傑作,所以冇乜feel。"

呀~~~~ 哈哈哈哈哈哈~~~~ 好寸呀! 但正!

小豬:

"幸好我也贏的不少熱烈掌聲,全場收花最多,連唔識嘅都送!想起也很興奮。"

簡直每個細胞都喺高潮之中!

三妹:

搵日, 有機會真係要攪番個 K, 過兩招~

^~

Silence said...

我也幻想過自己在紐約林肯費雪廳開演奏會, 哈哈, 如果是卡奈基演奏廳, 那就最好不過。

Anonymous said...

AP: 我係女仔.

macy said...

比人讚,梗係輕飄飄啦!

但係年紀大左,就發覺別人讚你,可能係有其他動機,好複雜,唔會好似讀書時咁單純.

梁兄果然係才子, 琴棋書畫樣樣精! 哈哈!

Anonymous said...

sorry for side tracking 題外話

You are cordially invited to the newly set up , 吹水聯盟 Chat Page at
http://blowh2oalliance.blogspot.com/

IF you people have not set up a chatroom yet please feel free to use this one

All are WELCOME!!!

Anonymous said...

死, 我由細到大都冇乜被人贊。

除了外婆話我靚仔外,但應該也是係咁講下居多.

好慘.

Anonymous said...

Hello, 係我呀. 果然有d料到喎....

"寒冬裡的一個灰蒙蒙的白天,吻了心儀已久的意中人,整個人立刻魂飛九宵,離魂了。。。。單單只是回憶那份甜,心就要甜到現在。。。。" hm.... 想起來....初吻總會令人甜到現在昵!

PS:你估唔估到我係個昵?

收買佬 said...

我最怕俾人讚, 讚得多覺得煩, 查實我從小就知我自己
叻仔靚仔啦, 駛旁人讚? Hehehe....

題外話: 柯姐那篇0野, 我旁觀者睇應該係冰凍三尺非一日
之寒.那個老師固然低B 又偏心, 但這亦說明FB 並非老
師所愛. 所以有乜事, 佢一定“lai" 0野....我都替肥仔心
痛. 唉.

收收身邊有很多親戚做教育事業, 佢班人其實質素偏低, 好話唔好聽, 叻就唔駛教書, 唔駛要張文光這政棍去替
佢地fight 李局長啦. 所以柯姐俾佢咁"illogical“咁編心
的說話激親, 我都為佢可憐. 同時亦感同身受, 因為我
都俾呢班茂利激親激了好多年. :(

梁巔巔 said...

匿名者:

梗估到妳係邊個 la! 多謝光臨!

寧靜:

大家都有同好 ar ha! ^~

AP:

Hello, 靚女! ;)

梁巔巔 said...

Macy:

"但係年紀大左,就發覺別人讚你,可能係有其他動機,好複雜,唔會好似讀書時咁單純."

而且, 好多人嘅讚亦只係客氣話.

"梁兄果然係才子, 琴棋書畫樣樣精! 哈哈!"

哎唷, 才子, 我未夠班呀!

Space 兄:

有心 ar ha! 好嘢!

Uncle Ray:

唏, 男人最緊要有才 (財) ma! 你有呀! 掂!

收收兄:

你真係靚仔? ^~

收買佬 said...

haha, 駛唔駛send 幅相你睇? :)