Monday, April 02, 2007

Carrie,Happy Birthday!

Carrie,生日快樂!



並祝事事順意

身體健康

Happy Birthday

36 comments:

Anonymous said...

ho lum

aulina said...

好彩記得。

Anonymous said...

u better behave this week! :)

cheryl said...

哥~點解你都唔送花花俾我哋幾個??? 你唔知我哋生日哩~

Anonymous said...

你好,多謝你前篇文章的稱讚。閱讀只是我的興趣並沒有什麼特別的。

P.S我不會做老油條的

梁巔巔 said...

Come On, 三妹, Mad 大姐:

^^

五妹:

Mad 大姐同三妹都唔講, 好鬼神秘 ga 佢哋!!!!

咁妳幾時生日吖?

Anonymous said...

借過位駛駛先,唔佳﹗
carrie,
生日快樂﹗祝你乜都好﹗all the best~

btw,"巴士上的中二學生 "真的來了巔哥的blog,呢個身體活動宣傳手法果然厲害...

梁巔巔 said...

巴士上的中二學生:

Haaa haaa~ 咁遲先嚟探我呀!!!!

"閱讀只是我的興趣並沒有什麼特別的。"

係~ 但好似你咁嘅年紀, 鐘意睇書嘅人唔多呢~ 而且, 你嘅才子氣質, 近年少見.

無論如何, 好高興認識你.

嚟多啲咯喎~

梁巔巔 said...

啤啤熊:

咪玩中傷!!!!!!!!!!!

不過唔驚, 巴士上的中二學生嘅水準高, 唔會俾妳影響到~

Anonymous said...

我有講過架!係有人唔記得之嘛!!!

梁巔巔 said...

妳巨蟹座吖嘛, 但冇講6月幾號呢!

Anonymous said...

AP: "Cheryl:哥~點解你都唔送花花俾我哋幾個??? "

送得花嘅就梗喺有d特別意義架啦, 唔恨得咁多架啦!喺咪咁話呢?

Anonymous said...

哈, 我生日到時咪話你知囉! :)

BEAR: "呢個身體活動宣傳手法果然厲害...
" 直成攞命啦!

LDD: aulina七月架! 我就六月. 我記得佢幾號添!

梁巔巔 said...

幾號?

cheryl said...

我仲有18日就生日喇~哈哈哈 ^O^
(小朋友想開生日party)
不過大家都係熱天生日,都幾近喎

不如搵個籍口gathering~

亦都恭喜你那個小兄弟回覆了~我當年都唔睇書o架,小兄弟你真係好叻。(that's why我中文咁屎,唔知咩叫淮南子)

AP - 咁送一支小daisy我都喜歡o架 (more than一大紮定啦)~ 點解一定談戀愛先送花呢!?!?!

Anonymous said...

AP:

"AP - 咁送一支小daisy我都喜歡o架 (more than一大紮定啦)~ 點解一定談戀愛先送花呢!?!?!"

同意呀, 但今次好明顯"梁巔巔" 有d野想表達啫.

梁巔巔 said...

"我仲有18日就生日喇~哈哈哈 ^O^
(小朋友想開生日party)
不過大家都係熱天生日,都幾近喎

不如搵個籍口gathering~"

妳又係白羊座喎!

但妳身在外地, 點成事?!

"亦都恭喜你那個小兄弟回覆了"

我仲以為嚇親佢 tim! 點知終於都有嚟! Haaa! 好開心!

"我當年都唔睇書o架,小兄弟你真係好叻。(that's why我中文咁屎,唔知咩叫淮南子)"

喂, 又唔好咁講! 就算中文好, 都未必知嗰篇嘢典解呢~

"點解一定談戀愛先送花呢!?!?!"

我諗係啲外國商人又一賺 $ 而攪嘅 "花臣"~ 等於將個倩人節商業化.

梁巔巔 said...

AP:

..... keeee~

Anonymous said...

AP:"梁巔巔said:..... keeee~"

我冇估錯啦....Ha Ha , 祝你成功喎!

cheryl said...

AP - 我擺明就係想屈佢關心一下我哋啦...

哥 - 我下個禮拜游水番,等我問下柯柯先

Anonymous said...

AP, 講真,妳係唔係就係...,成日淨係講住呢件事嘅? :P

Anonymous said...

gathering? 好呀,要唔要帶埋一肥一瘦架?咁冇得講粗口冇得講英文個喎...

LDD,郭羨妮呀,冇心裝載!

cheryl said...

三~ 你喜啦,不過我粗照爆。同埋你肥瘦是但一個鍾意咗我你唔好嬲 =P

(我好有o靚仔緣,even我超增佢o地)

梁巔巔 said...

三妹:

叮! 記得! 妳講過話同佢同月同日生!

"要唔要帶埋一肥一瘦架?"

好呀!

五妹:

"不過我粗照爆。"

妳又好咖?! 正呀! 好興奮呀!

"同埋你肥瘦是但一個鍾意咗我你唔好嬲 =P

(我好有o靚仔緣,)"

我又係好得啲o靚仔o靚妹歡心 ga!

"(even我超增佢o地)"

吓?! :O

Anonymous said...

AP:" Anonymous 提到...
AP, 講真,妳係唔係就係...,成日淨係講住呢件事嘅? :P "

我完全get唔到你想講咩喎?清楚少少啦.

梁巔巔 said...

佢意思係, 妳係唔係就係我嘅對象~

:)

mad dog said...

cheryl: 原來你4/20! 返黎過生日喎! "同埋你肥瘦是但一個鍾意咗我你唔好嬲 =P" --> 笑死!

aulina: 哈, 我都想見吓FB+SB喎! :)

Anonymous said...

AP: " 梁巔巔:佢意思係, 妳係唔係就係我嘅對象~"

哦....我當然冇咁好彩啦, 我只係一個路人, 況且我哋素未謀面架!

cheryl said...

係呀真心的 -- 我都想見吓佢哋 (佢哋應該唔會係失控果d,如果唔係我真係揼地再星佢)

>>(我好有o靚仔緣,)"
我又係好得啲o靚仔o靚妹歡心 ga!

佢哋成日摶我慒o架,得果3、4歲。賤!!!!
你"O"咩咀,我係唔鍾意小朋友呀 >.<

Anonymous said...

wow, violin+roses. what a match!

*may your dream come true*

梁巔巔 said...

Keeee, Mich, 多謝~

. said...

Hi Din,

I hope you don't mind my adding your link to my blog page.

It is my habit to read off all the post of my favourite blogs added from day one. I am still trying reading yours. They are very good pieces to read.

lu said...

gathering... remember to count me in woh...

嘩,五妹好快就生日啦woh...

咦,好似得我一個o既生日係o甘晏woh...

mad dog said...

lu: 你十二月? LDD都係喎.

梁巔巔 said...

四妹, 妳十二月幾多號?

Carrie said...

thx for the greetings.