Thursday, March 29, 2007

巴士奇遇之英雄出少年


2005年曾有感嘆寫到「之前的公司請咗幾個 fresh grad. 仔,印象中,他們醒目、學嘢好快。最難得的,係勤力與及不怕蝕底。令我對時下更年輕的年青人改觀。

不過其中有些方面,我就很不欣賞。記得其中有兩個男的,他倆在公司所做的事情、行為例如油腔滑調、勢利眼、凡事扮老練 (又唔 yes 又唔 no。以為這樣就叫老成持重、cool、識撈。)、以及最不要得的是對上司的阿諛奉乘 (已不計再其他『額外』所做的醜陋獻媚)。

那麼多東西不做不扮!做老油條做擦鞋仔?!扮老扮 cool 扮識撈?!

唉,年紀小小、人仔細細已表現得如此老油條,何時才老油條到大?甚麼時侯才擦得到大?不得了!細路,老油條不是你們這年紀做 (扮) 的。我寧可看到的,是有着年輕人應有的風采光芒、自我風格。縱使稜角還多,盛氣逼人也比那些未大先『化』、裝模作樣的老人精來得自然、可愛;令人心懭神怡。而且,望見他們,你不期然更會感到,這世界也許還是可愛的。

話說昨日放工坐巴士回家的時候,我到上層坐在最後的座位,平常,由於回家路程很短,加上那段時間很多時座位已滿,走上上層,只要在樓梯口一看,已沒心情找空位。偏偏昨晚我反常地略細看一遍,見到最後排竟然有幾個座位,於是便走過去坐下。

四圍望,我發現坐在我左手邊的那位穿著整齊校服,外表樸素的學生,拿著俠客行,眼神流露著與一般學生顯著不同的光彩,微帶笑容,再配合他的左腳輕輕翹起貼在前面沒人坐的椅背上的坐姿,整個人散發著才氣和不平凡。年紀輕輕竟已透出才子風範。

在差不多距離到總站的一段時間,他把那本小說放回書包內,我便開腔與他談話。果然,此子口才了得,自信十足,與小弟我對答如流。對不少作家均有自己的一套看法。而且,他的儀態德性甚佳。更難得的是,他一點也不囂張,童真未泯之餘又帶著一股不凡的親和力。

我敢說,他的表現,比好多所謂大學生甚至成年人都要優秀!

好材料。

我給了他我這裡的網址,叮囑他一定要來,並留言 ^~。

他問:「那我用甚麼名字?」

我答:「『用巴士上的中二學生』啦。」

小兄弟,衷心希望您將來保持著這份氣質,千萬不要淪為上述的「老油條」,繼續進步,朝住自己的理想努力,發出您的萬丈光芒。

補充:記住留言。^~

71 comments:

xiao zhu said...

我都曾經有過類似的驚喜經驗。曾在一間餐廳遇見三個F.3學生,他們坐在我隔鄰,高談闊論,談如何與父母及老師溝通,絕非一般時下青年的口吻,更表露出應該如何體諒長輩對他們的不了解。我越聽越有興趣,結果還和他們搭訕起來,談了半個鐘。那時候想如果多一些這些質素的青少年就好了。

所以很能感受到你所說的。

梁巔巔 said...

香港, 有救. ^^

樂遊 said...

唔......唔好同陌生人談話....哈哈哈!!
現在有很多青年人都很懂說話和表現自己。唉....我到今天都不懂和陌生人談話....如果有人在車上和我「搭山」....我可能會立刻下車。
現在不單貧苦懸殊.....學生的質素也是,廢的真的好廢(中五都唔識三角型面積計法,danger都唔識串,娛樂版都嫌字多),勁的....中英日法文流利,極有自信(不是自大),周身技藝....總之人和人的差距越來越遠了。

lu said...

對呀,如果有人走過來搭訕,真的會怕!

不過,居然在巴士上也讓你碰到這麼有素質的小伙子,二哥,你算是走運了吧? :P

哎呀,命苦呀...為甚麼我也坐巴士,可從來沒遇到這樣的(當然要適齡)男子?!我只有見過不停釣魚或在刨馬經的阿叔阿伯,不停大聲講電話的適齡男子,還有,快要盲了還在打機的老中青少年!

cheryl said...

哎吔,果然係我大哥會搭訕。下次記住同我傾喎,一個人坐車好悶o架嘛

係喎,其實每個年代都有d人係好無知o架啦,不過以前可能冇咁容易遇上啫(以前d人邊出去玩又上網啫)。我娘都同我講,佢公司有人唔知london係邊啦。其實呢個現象真係同ses好有闔嘅,你睇我哋四千金名校背出,就知道個教育嘅quality係幾咁緊要。而要入呢d學校喇喎,就梗係唔係人人入得啦。點樣計係呢d學校裡面都都有錢人多過窮人...

cheryl said...

係輩出

Anonymous said...

「系出明門」的四千金... 五妹,真係係你先諗到... ;P

如果女仔你唔會同人搭訕架呵?好鬼驚架,三張幾靚仔過梁朝偉嘅男子無拉拉走埋嚟同1+輩傾偈,你都驚人哋會嚇親啦,係咪呀?

你寫完呢篇又令我煩緊點先可以求小肥出火坑.... :(

梁巔巔 said...

樂遊兄: "如果有人在車上和我「搭山」....我可能會立刻下車。" 呀哈哈哈哈哈~

"現在有很多青年人都很懂說話和表現自己。"

我倒不覺得噃~ 就算係, 大多都詞不達意, 魅力欠奉.

"總之人和人的差距越來越遠了。"

係呀!

lu 四妹: "對呀,如果有人走過來搭訕,真的會怕!" 傻女嚟嘅, 唔駛驚~ 過嚟二哥度~

"不過,居然在巴士上也讓你碰到這麼有素質的小伙子,二哥,你算是走運了吧? :P"

佢都有運行吖! ^~

"哎呀,命苦呀...為甚麼我也坐巴士,可從來沒遇到這樣的(當然要適齡)男子?!"

下次妳可能遇到我! 哈哈!

"(當然要適齡)"

喂, I am very young!!!!!!!!!

"快要盲了還在打機的老中青少年!"

係嘞! 而家啲 o靚仔, 絕大部份都剩係識打機唱 K, 好少有會拎本書嚟睇!

Cheryl 五妹: "哎吔,果然係我大哥會搭訕。下次記住同我傾喎,一個人坐車好悶o架嘛" Keee keeee, 咁妳唔好驚 wo~

"我娘都同我講,佢公司有人唔知london係邊啦。其實呢個現象真係同ses好有闔嘅,"

係呀! 記得以前有個女性朋友, 連巴西喺邊個洲都唔知 wo 竟然!

"你睇我哋四千金名校背出,就知道個教育嘅quality係幾咁緊要。"

-__________-

"而要入呢d學校喇喎,就梗係唔係人人入得啦。點樣計係呢d學校裡面都都有錢人多過窮人..."

唉, 社會嘅悲哀!

梁巔巔 said...

柯三妹:

"如果女仔你唔會同人搭訕架呵?"

避忌 oD囉.... heeee~

"好鬼驚架,三張幾靚仔過梁朝偉嘅男子無拉拉走埋嚟同1+輩傾偈,"

傻妹~ 唔驚~ 嚟, 同四妹一齊過嚟二哥度~ ^~

"你寫完呢篇又令我煩緊點先可以求小肥出火坑.... :("

小肥哥好 okay 吖! 又有感染力 (從叫阿扁下台可見一斑) 又會睇課外書.

唏, 佢仲細 ma! 實貪玩 ga la!

Anonymous said...

小肥哥,我尋晚同佢講「弟弟對媽媽一言九鼎」係用錯成語,我話佢知「一言九鼎」唔係咁解喎。

「一句頂九句丫嘛,老師話嘅」

我:定係你冇留心聽書聽到少少聽唔到少少呢?你家課冊都抄唔哂噃

「咁而家呢句點解吖?」

我:即係講完算數唔會賴貓囉

「你上網查俾我睇」

我:你點知我講嘅啱唔過上網先?

「你買俾我本成語詞典都冇講」

我:我都唔明點解你老師會教你呢句。你一係作過第二句啦……

%#&(#)@

梁巔巔 said...

喂, 「弟弟對媽媽一言九鼎」<--- 其實都通喎!

Anonymous said...

係,依家D人興形容D細路一言九“頂”,但連老師都咁講,就比較奇怪。

梁巔巔 said...

而家 oD老師, 好多其身不正! 包括德行及教法.

cheryl said...

阿柯姐,肥姪兒看來有張利咀是的了。一言九頂,家陣個個細路都曉啦。不過我唔明係你手下教出嚟嘅都會係喜歡「卸膊」.... 俾我我真係會彈起。

阿哥,有唔啱咩乜??? 你睇阿柯美人而家日日都重溫往日輝煌驕績,現在又是亭亭玉立一位翻譯可人兒,又為二子之母,就知道教育嘅威力係幾咁近,足以促使一位弱不禁風的小歌女係數十年間成為新一代multitasking-geeky媽。

不過係呀,同意柯姐講,你唔好貿貿然同d十幾歲teenagers搭訕。當日就係有條咁嘅茂利令到我呢世人活係呢種茶色眼鏡之中年男陰影當中...嗚嗚....~~~

點解唔見麥朵拉姐姐???

Anonymous said...

我想殺人呀!!!小肥學校又打嚟,我搵日得閒真係要上去插死哂啲老師呀!!!

cheryl said...

唔好慶唔好慶... 咩事呀?? ^^

Anonymous said...

"我寧可看到的,是有着年輕人應有的風采光芒、自我風格。"亦有很多雇主不喜歡這樣的風格啊.
"勁的....中英日法文流利,極有自信(不是自大),周身技藝...."見都D甘既人,我會自卑~

Anonymous said...

事件經過:

****
呀x太呀,頭先呀肥仔響學校用暴力嚟解決咗佢嘅情緒問題,所以同你講聲我哋罰咗佢。

我:你係咪想話佢郁手打人呀?

事情係咁嘅,有同學搶佢嘢,咁佢叫同學還返俾佢,你知啦,細路仔搶嚟搶去,玩啫,但係佢就郁手打咗人。(下刪一千字)咁佢呢排上堂都冇乜心機,我諗佢可能唔識處理自己情緒,我諗應該解決咗呢個問題先。

我:有人撩佢佢先郁手係嘛?

(又再重覆佢情緒有問題,大意係我同佢傾偈唔夠云云,應該先解決佢情緒問題)

我:唔好意思,我唔認同你嘅講法。呢一兩個星期你哋唔同老師都有打電話俾我,我唔知點解你地啲同學咁得意,次次老師打嚟都係肥仔俾人蝦/撩先,蝦到連眼鏡爛埋都試過,你地係咪應該最先解決點解同學仔都咁曳嘅問題先呢?

(死撐)你唔同意都好啦,始終呢個小朋友一直都好乖,係呢排唔知點解會郁啲就用暴力解決……我地都唔想同學返學咁唔開心(下刪一千字冇論據論點)

我:你俾我幾個星期返學其他人不斷咁撩我我都有情緒問題啦,佢日日有同我講,我好清楚。我冇話佢打人啱,但係我認為你而家罰佢郁手亦應該罰埋挑起件事嗰個。因為唔只一次唔只一個同學唔只一位老師,我都好想知道你地學校攪乜攪到咁。你不如了解下多啲情況先同我講過,麻煩你可唔可以俾個電話佢等我同佢講幾句先?

小肥你打人唔啱你知唔知,我問咗老師知係有人撩你先,但係點講你打人都係唔啱,有事你應該舉手投訴唔係出手,我教過你好多次。我而家唔得閒,你唔好喊,我返屋企再同你慢慢講。

%*#&@#(*%&(*@#&(*&@#(*%&R(

我真係未見過咁黑白不分嘅所謂「道理」囉!有冇人有橋可以等小肥轉到校呀???? :(

Anonymous said...

LDD,咁又係。這讓我想起某次聽到一位醫生的說話也令我“歎為觀止”。

話說有段時間天天跑醫院。一天,鄰床收了一位似是病得很嚴重的病人,以下就是醫生跟她家人說的話:

“你問我佢做咩屙血,講真,我真係唔知……,我真係答你唔到喎……”

你明白,不單所用字眼,就連語氣或甚麼的,都很時下青年,反正就連我這個旁邊不相干的都聽得很不舒服。

誠然,無端端收個快死的人,一時間你可能真的不知她為何會屙血,也答不了她家人的那些問題。但可否表達得比較像個醫生,而不是用那麼隨便的語氣和字眼。

cheryl said...

唉~自古肥人都係大眾欺凌對象, 只可嘆姪兒命苦...

梁巔巔 said...

五妹:

咁妳哋四千金又真係美妙神奇嘅!

咦, 妳, 三妹, 大姐我都知邊間, 唯獨唔知四妹. 妳知唔知佢邊間 ga?

"當日就係有條咁嘅茂利令到我呢世人活係呢種茶色眼鏡之中年男陰影當中...嗚嗚....~~~"

真嘅?! :O

Anonymous said...

唔開心...

梁巔巔 said...

Mrbibe:

Hihihi~~~~~ 歡迎 ar!!!!!

"我寧可看到的,是有着年輕人應有的風采光芒、自我風格。"亦有很多雇主不喜歡這樣的風格啊."

係! 嗰 oD X 樣要擦鞋仔傍友 ma~

"勁的....中英日法文流利,極有自信(不是自大),周身技藝...."見都D甘既人,我會自卑~"

Mrbibe, don't worry, 咁嘅人中 XO, 唔多. ^~

喂, 嚟多 oD喎! :)

梁巔巔 said...

閒趣:

! 冇錯嘞! 唔好以為醫生就係好人. 好多醫生冇醫德 ga!!!!!

呢 oD正人渣!

梁巔巔 said...

三妹:

唔好唔開心啦!!!! 笑番先~ ^^

第一, 唔係因為我同妳嘅關係, 所以我認同妳. 我係真係認同妳! 因為如妳所講, 喂, 小肥唔 Q 會無端端郁人 ga ma!!!! 如果係, 咁就冇得講. 但而家唔係喎! 係其他人撩起先喎! 唔通畀人攪呀! 唔通下下話畀先生知吖?! 拳頭在近官府在遠吖 ma! 況且, oD冇 X 用先生分分鐘攪攪吓冇咗件事, 嘩 X, 咁咪蝕章?!

我會同第日個仔 & 女講, 第一次就話畀先生知, 如果 oD趴街同學生仲有第二次, 還個勁拖, 打到佢哋傷過自己知講.

當然 la, 同時我先會同佢哋解釋, 暴力不能解決一切和咩情況下先用暴力以牙還牙, 以眼還眠!

三妹, 妳郁得個老師啱!

Anonymous said...

我老公都係咁教佢... 想唔暴力都幾難...

Anonymous said...

Aulina, 真的很明白你的感受,因為我跟老師“交手”的經驗也是每多不愉快。她們當中好多的想法和做法給我的感覺都好像跟我們這些家長(或常人)相去甚遠。

當年帶個大仔考完小一,幾乎衝動到想自己去投身教育事業,因過程中所見的教師與校長簡直令人絕望。

我大仔的情緒問題,也讓我很困擾,讓我覺得他老是在挑戰我的智慧,他也常投訴被人“蝦”,唉!上次,他在課堂上發火大聲喝罵同學,幸好老師沒有罰他,還輕拍他的肩膀,讓他calm down。

Anonymous said...

閒趣,起碼你大仔的老師還會拍他膊頭呀... 唉,肥仔和我一樣是有一句說一句不把情緒收起來的火爆一族,得了這種真傳,成績又不那麼好,很難得老師歡心...

有時我在想是不是我「揼」得老師們太多現在有事沒事都先向小肥玩針對,但要我啞忍的話我真的做不來。一廂情願的想法:我越惡佢地會越怕?還是會相反?

(二佬這些在自己地頭不好留,借位發洩)

梁巔巔 said...

"有時我在想是不是我「揼」得老師們太多現在有事沒事都先向小肥玩針對,"

有咁嘅可能.

以前小學嗰陣有個同學仔就係咁, 於是就畀咗個變態 (嗰個班主任真係有 oD問題!) 班主任玩針對!

"但要我啞忍的話我真的做不來。一廂情願的想法:我越惡佢地會越怕?還是會相反?"

.... 真係要睇造化.

但喺呢件事嚟講, 只要自己冇錯, 就繼續去做吧.

"(二佬這些在自己地頭不好留,借位發洩)"

冇問題.

xiao zhu said...

"三妹, 妳郁得個老師啱!"

我諗我哋都撐aulina,但係最實際係要諗吓點做至得。而家最重要係先要address FB嘅感受,你今晚同佢傾,既要畀佢有渠道宣洩唔開心嘅情緒,又要盡量幫佢將最近嘅事件重新組織出來,然後同利用呢個過程嘗試用唔同或者新的角度去客觀睇番,盡量等/幫佢自己察覺事件裡面的所有人等各自嘅處境,點解當時會係咁。(呢個過程你都要一齊好冷靜、客觀,咁先幫到FB架。)

同時我都會建議你真係快啲搵個時間去學校見見老師,最好見校長,當面傾,唔好再喺電話。要 confront嘅,就要去到底,面對面就係唔好畀佢啲有得迴避,但係當然亦需要體諒學校嘅難處。佢哋都係普通人,唔係一定個個好識教(再講落去就係好大嘅社會問題架嘞!)

所有問題都唔會係單方面,冇人啱哂,都唔會有人錯哂。千祈唔好咁容易畀人做錯嘢嘅人牽動、控制我哋嘅情緒,咁樣幫唔到FB。

要講真係仲有好多,三言兩語表達唔哂。不過我絕對相信 Aulina 你會 manage 到嘅。

Sorry,巔巔,阻左你咁多位添。 :p

Anonymous said...

xiao zhu多謝你呀,我諗今晚真係有排傾... 希望我控制到自己先... 呢個先係最大問題... 正念正念正念...

lu said...

哇,又遲左...

三姐,除左見完校長了解完之後,是否應該也見見對方的家長?雖然好像有點把事情攪大,但對方家長可能也不知道事情經過還以為自己兒子是受害人...

冷靜冷靜最緊要冷靜...不要大聲同小肥說話.不然在那一刻,他可能會以為連最愛自己的媽媽都不了解自已哦.

二哥...在香港的那年中學我是在SPSS...之後就被放流到綿羊國啦.

梁巔巔 said...

SPSS, 即係邊間?

lu said...

Paul Sec 呀.

mut你唔係港島人o黎o架o羊??

Anonymous said...

四妹,香港人都可以有路痴... (包括我,咪揼呀!)

lu said...

haha... sorry... sounded quite惡. i was just kidding :P

most ppl don't know my school anyway. even when i tell them the full name, ppl would still ask... oh you went to the CWB one? (that's where Cheryl went, right?)

-___-;

梁巔巔 said...

"Paul Sec"

聖保祿吖?

Anonymous said...

閒趣你睇醫生呢單野有點像之前我同阿媽睇傷口個case喎

話說我阿媽做完手術個傷口發炎, 新年流流又搵唔到主診, 唯有去返果間醫院睇睇啦
一入去, 個醫生唔知做乜戴住個口罩都睇得出面口好黑. 我問佢做乜個傷口會咁, 條友叫我問返主診喎, 佢話佢唔知, 所以佢唔會幫我地寫保險張form. 佢係未睇個傷口架喎. 跟住個姑娘叫佢睇傷口啦, 佢睇完都唔知發生咩事, 問佢又繼續乜都唔知...我係問佢個傷口有冇事同點處理呀! 又唔係問你入面做乜, 我夠知你唔知個手術點啦! 我已經好想鬧佢, 但係驚條死仔玩野, 跟住問佢要唔要洗傷口, 又話唔知. 後來個姑娘話要洗, 佢就哦咁洗拉...個姑娘好似好驚佢. 我覺得佢冇料到扮惡囉.

柯蓮娜, 小肥單野係2個都唔o岩, 我覺得個老師求其左d. 佢咁樣處理對2個細路都唔好

Anonymous said...

>>>"Paul Sec"

>>>聖保祿吖?

yes.. the one in happy valley

cheryl said...

>>>"Paul Sec"

>>>聖保祿吖?

yes.. the one in happy valley

哎呀原來四姐仲親添~~姊妹校

冇呃你啦癲人

柯美人 -- 開心番啦開心番啦^^ (我都唔知講咩好喇唉.... 肉隨針板上)

不過我仲記得以前小學真係有d老師專pick on人囉。我由細都係好得寵,係呢個老虎毑打喊路唔得,用highlighter唔得,仲成日pop quiz (collective nouns呀,我死果日都會記得唔知點解要讀d咁無聊嘅嘢)。不過自己做過老師,都真係有偏心嘅...除非佢可愛咁我都會原諒佢,有d真係冇家教到極點我真係想扲佢一巴.... 不過,唉,小肥又唔係咁吖聽落

Anonymous said...

interesting encounter woh! i seldom initiate talks w/ strangers...

Anonymous said...

aulina: "令我煩緊點先可以求小肥出火坑" FB都唔知幾醒, 唔好迫佢住啦, 佢係可造之材.

cheryl: 唔好響"恕"響我last name/"朵"呀吓, 太揚啦... 今日好唔得閒, 宜家先上黎覆...

oh gotta rush to see my dentist tonite... will read aulina's FB story tonite/tomorrow... ciao!

梁巔巔 said...

四 & 五妹:

乜聖保祿同聖嘉 _ 係姊妹校嚟 ga?

我剩係知呢兩間學校 oD學生多靚女! Keeee~

梁巔巔 said...

Mad Dog 神奇女俠大姐:

"interesting encounter woh!"

係吖!

!!!!!! "oh gotta rush to see my dentist tonite..."

有蛀牙吖!!!???!?!?!?? yeee~~~~~

Anonymous said...

好似你唔係話個细路好似你以前咁, 看到尾好驚gs ;->

梁巔巔 said...

Uncle Ray, gs 點解呀?

Anonymous said...

估計係ga,打錯~
其實係D老師怕日後發生流血事件要負責任,所以首先向打人的學生開刀~

Anonymous said...

我一隻蛀牙都無架,即使我勁鍾意食甜野, 神奇女俠就係咁架啦! :)

Anonymous said...

aulina: 睇完你篇"故仔"都有D"興", FB今晚點呀? 真係應該返學校同佢D老師傾傾, 咁樣影響小朋友生心靈發展呀! 乜D同學咁衰既...

cheryl: "自古肥人都係大眾欺凌對象", 都唔係架喎, 係D大人stereotype左, 覺得肥既就係蝦人果個, 黐線既!

Anonymous said...

多謝各位。肥仔點講都係唔啱架喇,佢自己亦認咗。尋晚同佢傾咗好耐。等我今日出去做完大龍鳳(in 30 minutes),返嚟先再開帖講啦。我自己今次都學到唔少嘢...

cheryl said...

>>乜聖保祿同聖嘉 _ 係姊妹校嚟 ga?

妖唔係呀pc同ps先係,仲有藍田

cheryl said...

又,朵拉... 喂你自己d link都係用全名嘅??? 我唔揚人哋都知o架喎...改咗佢好d

梁巔巔 said...

pc = ?

ps = ?

Anonymous said...

Blue:家裡有人病過的,就會對醫生其實可以幫到個病者幾多有好深刻的感受。

當家屬已經徬徨失措時,再遇上令人難受的醫護人員,更是無助、無奈…百感交雜的。

不過,某年在北京協和醫院(北京最top的醫院,王菲生女嗰間)眼見的一幕都好得人驚,一個滿身血污的男人在那裡呻吟了近廿分鐘,才有人推來一張床,然後那醫護人員就站到一邊,看著傷者家人(或朋友)合力將他抬上張床。嚇得我吖!那麼那些無人無物的,會否尚有一口氣,都要自己爬上張床呢?

不過都幾年前了,不知現在會否好些,又或者我見到的只是很個別的事件。

Anonymous said...

aulina: 期待你FB既posts.

cheryl: 不過我D links無last name喎... 藍田? 有咩?

LDD: 係paul sec 同paul con呀大茂李!

cheryl said...

>>大茂李 --> i like it~~~ ^___^

朵拉我未見你真人已經知你真名喇。你del.icio同technorati個username都係會係人哋referrals度出現o架。危險乎!???

不過,話說我都係用真名,不過我好小心o架,唔係好多人知我個大姓。同埋我不時都google自己個名/email,睇吓有冇不可告人嘅秘密囉。仲有我email都有n個,所以...hehe,都好安全。

藍田有呀(叫SPS藍田咁囉),不過好似算新...都係格仔不過條呔好短,同埋成個tone係綠色再加啡色鞋。真係玩嘢咩天仙都著得唔好睇啦。當然佢哋可能因為地區關係,冇香港的親,又各方面都冇另外2間因為歷史悠久而戰績輝煌囉。我娘都係ps o架!

lu said...

咦,我還以為藍田那間跟PS的校服是一樣的呢...@_@別說藍田的藍田不好看,連PS的也是很可怕!(冬天的還好,因為很普通.)

不過,好像三家都不是很親.再說,其實PC跟PS也不是很親呀.

MD大姐 x 2 (re: aulina: 期待你FB既posts)

cheryl...你係幾時出國o架?(對唔住...仲未得閒反轉頭go through your blog...)不過你細我Xo甘多年,你應該都唔不認識我d讀PC既friend囉.

梁巔巔 said...

聖保祿聖保羅聖保羅男女聖嘉勒聖乜聖乜..... 英文仲衰! PCPSSPSSPCOEDSTC.........

喃嘸喃嘸喃嘸阿尼陀~~~~~ 好亂, 好辛苦吖!!!!!

cheryl said...

lulu~ps唔係好差啫,正常校服吖,又冇pc咁突兀(我真係覺得唔好睇哩格仔...)。聽阿娘講最衰都係條裙冇得摺囉,好長好娘(冬天不是幾好嗎,深色又斯文,阿娘話冬天成日都摺裙)。

其實都唔係太親...不過可能你早出國啦,後期成日都打友誼波O架。藍田有NETBALL咁又同佢哋打囉,又同你哋打藍波。PC校長咪又係PS前校長...個死CHEAP田鼠。BTW我表嫂都係你校友。

唔洗慌,你心水唔清睇我BLOG都好難計我幾歲,因為我有打工/讀書嘅INTERSESSION...哈哈。我唔係細你好多咋嘛???!柯姐都係大我少少...=P 年紀咋嘛,百無禁忌 -- 我屬豬嘅,今年係我金豬年 =) 我都讀到FORM 5 O架當年..出國又係好耐之後嘅事不過...

暗黑的卡夫卡 said...

Did the teen post yet???

梁巔巔 said...

未.... 我諗佢以為我係..... -_____-

aulina said...

cheryl,屬豬細我好好好多喇!哈哈!我3字出頭架,咪唔記得!

cheryl said...

小柯,唔好講到自己咁老啦,我d表兄表姊都係咁大啦。況且你唔係「初」呀嘛,即係唔係豬啦,唔係頂多大我十年 =P

3字出頭先至係beginning of life。我娘生埋我都仲有男人追。

梁巔巔 said...

鼠牛虎兔龍蛇馬羊猴雞狗豬

WA!!!!!!!!!! 五妹妳仲加年輕過我十一年吖?!?!?!????!!?!

Heeee, 仲同到妳溝通, 証明喎係真青春!

cheryl said...

喂唔俾我老積o架? 唔好乘機喺度讚自己好喎

梁巔巔 said...

妳成熟
我年青

Heeee~

另, read read please~

http://www.syjhs.tp.edu.tw/t109/star/01-aa.htm

cheryl said...

我唔信o架
我都唔知自己金牛定白羊
由佢啦
我咩性格都有

mad dog said...

嘩, 隔左幾日睇番呢度原來有咁多野睇...

不過唔知cheryl仲會唔會返黎望...

"你del.icio同technorati個username都係會係人哋referrals度出現o架。危險乎!???"
-->我都知, 不過改唔到... :(

梁巔巔 said...

佢話番硬~

cheryl said...

咩呀都冇嘢睇??
我哋咁吹法會呂會遲早blogger例我哋d account做spam account,唔俾我哋留言 XD

梁巔巔 said...

Blogger 應該仲反而會加獎我哋!