Tuesday, March 20, 2007

即食麵,大會戰~


香港的即食麵,已進入了春秋戰國時代。

從口味上,每隻牌子都有多款味道,當中尤以日清及公仔最多款式。其他的,亦起碼有幾款口味。情況就如春秋時代諸子的百花齊開,大嗚大放一樣豐富燦爛。

牌子上的競爭,彼此的留陳出新,爭佔市場佔有率更係疾如風,徐如林,侵略如火,兵刃相接。當今爭霸的眾多牌子之中,以日清的規模最大和款式最多。加上多年前它收購了屬於代表我們香港的公仔麵,所以,它是其中最具實力的牌子。它無論在包裝的即食麵及杯麵碗麵上的口味都獨領群麵,盡顯風騷。最要命的是它出的一款中華生麵,在麵質及味道上,連我們最近風頭一時無兩,標榜正宗中國生麵的壽桃牌都給比了下去。它還有米粉、粉絲、「強化」拉麵,每種都過人獨到,水準甚高!日本仔真係。。。。

壽桃牌的即食生麵其實已不錯,但麵質始終欠缺了日清的清爽中又帶柔韌。而且,調味湯包亦有所不及後者。不過,優勝地方是它再吃多幾包,口也不會「wea」,日清的嘛,多吃一包已受不了它的味精。

另外三隻可媲美壽桃牌的是生麵皇、金御膳和錦華坊鮑魚生麵,但印象中此三隻牌子的款式並不多,比壽桃牌的還少。

還有一隻屬於日本的,叫明星即食生麵,但最近已少見,想慢慢會步屬於星加坡的楊協成即食麵的後塵,被淘汰掉。

剩下來屬於我們香港,仍在苦苦奮戰的只有統一及超力。超力早陣子前推出了一系列即食粉絲和米線款式,非常好味!但不知為何現在在超級市場已買不到。另外,這兩隻牌子的傳統伊麵,不下滾水,整包弄碎然後加入調味粉,是薯片蝦條外的另一美味小吃。亦是我們的經典回憶。

近來有一牌子很明顯是衝著日清而來,叫御前之麵,它無論在定位、款式、價格以及超市上架擺位均要與日清爭一日長短。然而,此牌子的即食麵水準雖不錯,但與日清的仍有一段距離。

反而,香港的農心代理韓國的即食麵,它最深入民心的皇牌~ 辛辣麵及它的其他口味如上海麵、辣白菜和海鮮湯麵也是一絕。不久前它還推出了石頭窩拉麵,非常好吃。個人認為農心的即食麵更勝日清。

即食麵在台灣的瘋狂程度與日本不相伯仲。其牌子及款式更遠多於香港。可惜,在香港,僅僅只有台灣統一牌的滿漢大餐即食碗麵能佔一少少位置 (之前它還推出包裝),其他的,在台灣街知巷聞好吃的即食麵如味丹出的搾菜肉絲麵及維力出的維力炸醬麵、一度贊 (「一度」是台灣土語,即「一等」的意思。而「贊」,是閩南語,即好吃之意。) 及浪味牌炒麵等全部買不到。再一次,可惜!

有一隻只可在華潤超級市場買到的冬蔭公湯即食麵 (可惜牌子名我忘了),我敢講,不單天下第一,它甚至不像即食麵!

美國堪稱甚麼都最好,縱然不是,也做得像樣非常。但是,他們的美極即食麵,糟糕透!

還是意大利人有性格,不會出賣自己的國寶,推出即食意粉。不過,嘻嘻,美國人已代勞,市面上有快熟意粉出售。

印尼的即食麵,比美國的美極好一點,不吃沒有損失。

還有其餘時有時無的即食麵,如日之福字麵這隻等,好吃是好吃了,但很快消失,故不談了。

只希望代表香港的即食麵能夠支持下去,請多多支持它們!

「滾滾麵條落肚中,好味令人心動。。。。
種種牌子各爭寵,款款令人心郁,殺個滿堂紅!

超市依舊在,幾隻還會在賣中?」

42 comments:

Anonymous said...

Could anyone share your preference on cooking instant noodles?

aulina said...

食死你呀。

公仔日清很久很久沒買了!專攻壽桃,始終是生麵沒油炸,但那個味精包,真的受不了。你另外說的那兩個生麵牌子,很難煮,打麵餅時條理不順,久煮不開,但時間到那幾堆難纏的麵結時,麵條已又爛又糊得要死,不吃也吧。

aulina said...

呀mich好提議喎,今個星期一齊寫即食麵獨門秘方咯,call馬!

每人只可以寫一款,配料不准過三樣,調味料不算。

都幾好玩喎。

梁巔巔 said...

Mich:

See?! 有娜姐分享了~ ^~

柯三妹:

"食死你呀。"

呀~~~ 哈哈哈哈~~~

"專攻壽桃,始終是生麵沒油炸,"

冇錯.

"但那個味精包,真的受不了。"

喂, 但一定好過日清的!

"你另外說的那兩個生麵牌子,很難煮,打麵餅時條理不順,久煮不開,但時間到那幾堆難纏的麵結時,麵條已又爛又糊得要死,不吃也吧。"

佢哋要用凍水落麵去煮 ga! -____-

Anonymous said...

這方面我很專一﹐日清的【出前一丁】麻油即食麵。


mich read my blogs about

即食麵陪伴我廾幾年.....

出前一町即食麵是快夾正﹐若有時間﹐ 蝦子麵是我的至愛.....

梁巔巔 said...

"呀mich好提議喎,今個星期一齊寫即食麵獨門秘方咯,call馬!"

洪門 Blog 宴一於~

"每人只可以寫一款,配料不准過三樣,調味料不算。"

Okay~

"都幾好玩喎。"

Go~

我今晚扯友!

梁巔巔 said...

Space 兄:

洪門 Blog 宴一於~ 今個星期一齊寫即食麵獨門秘方咯,call馬!

^~

Anonymous said...

llzbhb娜姐:

Even 壽桃牌﹐我都是要過冷河﹐否則還剩下的餘味﹐不好吃 。


巔兄娜姐:

是但一日?? 定約埋同一時間???

Anonymous said...

娜姐:
sorry D word verification 走埋出黎!!! my apology!!!

梁巔巔 said...

星期一, 準時候教~

柯蓮娜, Space 兄, okay 否?

Anonymous said...

inner space:
我愛麻油!!

獨門秘方一定有.It's your show time!

Anonymous said...

haha... 你地寫得開心d啦.

我現在已經很少吃instant noodels(有點懷念),寧願吃素麵(somen)加somen醬油. :P

梁巔巔 said...

Mich & lu 四妹;

妖! 留番 next Monday 寫啦!

^~

Anonymous said...

Too soon 扯唔夠馬﹐驚唔夠熱鬧﹐又是星期三 好D。

Anonymous said...

我最愛還是福字麵(統一的), 是孩子年代至愛.

曾經有人煮過公仔麵給我吃, 是先要過冷河, 再加味粉, 蔥, 冬菜, 好好味的.

Anonymous said...

我個人很喜歡味丹的紅燒爌肉麵,正到痺, 但現在無得賣, 華潤只有他們的搾菜肉絲麵賣。

Anonymous said...

still doing hwk...
due tmr @_@

actually, it's the best time to have instant noodles now! :P

暗黑的卡夫卡 said...

頂,我宜家比你寫到我好想試雲D麵添!

又,統一福字麵﹐那種用滿手都係味精既"干"食法,是小弟人生中首次有"好味呀!!!"既 Epiphany(頓悟 I think.) moment!

Please refer to any 統一福字麵,吃法"3"。

好---味(鹹)----呀!!!!

lu: I just got one now...2:43am and damn it taste so goooooood!

梁巔巔 said...

Space 兄: Next Monday 仲有好多日 wo, ummm, okay, 睇吓柯蓮娜佢嘅意見. 你知啦, 佢嗰邊多到嚇死人.

Mich: 公仔麵真係有好多種食法 ga! 尤其是原味麻油嗰隻.

Uncle Ray: 係呀! 佢同超力伊麵嘅嘅種食法, 真係經典回憶.

"曾經有人煮過公仔麵給我吃, 是先要過冷河, 再加味粉, 蔥, 冬菜, 好好味的."

Heeee, 若果加 o埋情人的愛心, 仲加正! ^~

Come On: 喂, 真開心又見到你!

"我個人很喜歡味丹的紅燒爌肉麵,正到痺, 但現在無得賣, 華潤只有他們的搾菜肉絲麵賣。"

咦! 識嘢 wo! 台灣嘅即食麵實在係另一種風味! 另, 華潤仲可以買到好多正嘢! 唔似嗰兩間咁, 咁 "行"~ 可惜唔係度度有. 華潤仲可以買到一隻好味到暈嘅冬蔭功湯麵.

lu: 係吖係吖! 半夜三更, 最好開行部泠氣, 嘆杯麵一流!

卡夫卡兄: Heeeee, 你上次有冇喺香港入番 oD貨返加拿大呀?

但加拿大嘅超市都有得賣. 但種類多唔多呢?

"Please refer to any 統一福字麵,吃法"3"。

好---味(鹹)----呀!!!!"

Haaa, 但它的吃法一, 二又麻麻噃!

Anonymous said...

今日星期二,星期一夠時間喎。係驚少少即食麵已經好多人寫過,要唔要修正下個題目呢?

例如:如果一生只可以用一個方法來煮麵,我會……

不限即食與否,中日韓意都可以,咁咪可以多啲人玩囉。

喂!乜嘢我果邊多到嚇死人先???

梁巔巔 said...

"如果一生只可以用一個方法來煮麵,我會……"

"不限即食與否,中日韓意都可以,咁咪可以多啲人玩囉。"

好~

"喂!乜嘢我果邊多到嚇死人先???"

妳嗰邊人多勢眾兼多人睇吖嘛!

Anonymous said...

唔係呀,來來去去幾個... 好,今日咁淨,過去貼多篇谷谷收視先。

Anonymous said...

"如果一生只可以用一個方法來煮麵,我會……"

"不限即食與否,中日韓意都可以,咁咪可以多啲人玩囉。"


唔駛咁複雜淨係一個字形 “麵”
自由發揮!!! 三月二十六日星期一發文。

樂遊 said...

現在真的很少食即食麵。
如果食.....就鐘情於原味一丁和農心辛字麵,但後者太辣,身體受不了。
對我來說,最經典的即食麵是中學時的統一即食麵....兩元一碗,滾水即沖....加一元有兩片餐肉,加個半有一兩匙五香肉丁。......我們就是食這些垃圾長大,所以我覺得其實只要保持運動,後生仔一日食一餐半餐垃圾都不是問題的。

macy said...

"食死你呀。" x 2
^_^
我而家好少食咯. 以前係食一丁& 福面, 福米.
一丁:要過冷河,唔好煮散,第二輪湯粉凍水落(後尾先知咁係會有化學作用,總之死得快),麻油放湯碗,落面後一水滾可以上碗. 加煎蛋及煎午餐肉.最好味!

福面:我鍾意即食,加湯粉,錬實個袋,shake shake shake.

福米:先把米及湯粉放入碗,加滾水,冚蓋,等2分鐘,食得.快靚正!好好味!

係米下星期一要交文?

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

"今日咁淨,過去貼多篇谷谷收視先。"

哈哈!

嘩, 妳收視仲要駛乜谷!

Space 兄:

想點寫就點寫~

到時見!

樂遊兄:

"最經典的即食麵是中學時的統一即食麵....兩元一碗,滾水即沖....加一元有兩片餐肉,加個半有一兩匙五香肉丁。......"

Haaaa, 回憶番嚟! 真係唔知點解嗰 oD統一即食麵零舍好食!

Macy:

Heeeee, 妳都好講究 ar ha!

"福面:我鍾意即食,加湯粉,錬實個袋,shake shake shake."

呀哈哈哈哈哈! 呢句好有動感! 正!

"係米下星期一要交文?"

係吖! 記住咯喎! ^~

Anonymous said...

講開shake shake麵,想問下有冇人shake shake下嘅時候成包爆開?

Anonymous said...

Hi 顛顛,

我係 Auntie, 唔好意思, 早兩日想覆你, 我係邊個, 不過, 唔意得左個 log-in name.

我係三年前係康x飲食集團識你o既, 呢個間淨係朝朝早要同亞頭一齊食早餐 (係自己比錢個隻) 之後就吹成日水個間呢, 之後, 你去左中x豬剷滾你, 仲識左個向精, 而家都係我個 friend 喇, 你仲估唔估到我係邊個啊 ?!

Auntie

Can said...

其實舊包裝的名星即食生麵好好食的, 麵質煙靱, 味精湯味道很清新(特別愛東京醬油味), 麵條不經油炸亦夠哂健康. 可惜後來包裝改細左, 連麵質都改埋, 就沒有再吃了.

梁巔巔 said...

柯蓮娜: 我試過好大力咁一嘢拍落去, 下半身都係....

Auntie: Haaaa, Auntie Elaine~~~~~ 喂, 阿向最近買咗樓呀! 仲唔係自己畀錢! 掂!

妳都不如寫吓 Blog 哩~

Can: Hihi~ 多謝留言.

"可惜後來包裝改細左, 連麵質都改埋, 就沒有再吃了."

唔怪得呢隻麵走下坡 lu~

Anonymous said...

即食麵始終都係出字牌原味; 杯麵始終都係同公司嘅鮮蝦味最好!

Anonymous said...

係啊, 顛顛, 我都去過佢間屋, Nice ~~~

大家講緊食面, 我地玩相應好似唔係幾好喎, 我最鍾意統一o既五香牛肉炒絲!

Auntie

梁巔巔 said...

Joyce:

都係嘅~

但農心旗下嘅真係仲得!

Auntie:

相認場面感人, 配合麵嘅溫馨呀!

Anonymous said...

美國既即食麵ramen係全世界最難食既, 以前寧願貴D買出前一丁都唔會買平好多既ramen, 有個男仔friend, 成日去賭, 賭哂D學費, 日日食ramen, 笑死我地. 佢一黎我地屋企, 見到有出前一丁, 開心到癲.

宜家我只鍾意食福字麵, 出仔都OK.

梁巔巔 said...

"成日去賭, 賭哂D學費, 日日食ramen, 笑死我地. 佢一黎我地屋企, 見到有出前一丁, 開心到癲."

呵呵呵呵呀哈哈哈哈哈~~~~

"宜家我只鍾意食福字麵"

咦! 少有喎!

多謝支持本地牌子! :)

收買佬 said...

死! 我最愛的正是印尼貨. 又, 食了那麼多的牌子(但沒
你的多), 我最憎的係日本仔的中華三味, 難食到嘔....

梁巔巔 said...

You mean 日清嘅中華生麵吖?

收買佬 said...

No lah ! 日本仔係有隻麵叫中華三味, 我year 2 的日本
仔roommate 和我們當年的女友那時成日去Seattle
International District/唐人街的日式超市買呢隻麵,
難食到嘔.

(注意, 我對飲食向來無要求,若如我話難食, 就真係好鬼
難食.:))

基本上除了班日韓人,其他國家的同學都覺得呢隻麵衰到
無人有. (我year 1 的意大利室友更曾食到肚痛, 唉.)

梁巔巔 said...

XD

Anonymous said...

"咦! 少有喎!" -->福字麵真係最好食.

梁巔巔 said...

妳呢啲真係稱得上~ 真係識食! 掂!

hope said...

你說那款東蔭公叫御前東蔭公即食麵,百佳有售。