Friday, March 16, 2007

快樂有如灑香水 灑得人多自己香



嗚謝柯蓮娜喺百忙中抽空用 Photoshop 同我呢幅「童年的我必定天真可愛」由黃變白。

25 comments:

aulina said...

唔係你下嘩?

梁巔巔 said...

梁巔巔嚟 ga~

:)

lu said...

嘩,二哥好英呀! :P

Anonymous said...

細個都唔可愛就慘囉... :P!!!!!

Carrie said...

大頭仔....傻傻地既樣....

Carrie said...

"細個都唔可愛就慘囉... :P!!!!! "

咁又係....都叫做「曾經」可愛過丫~~

梁巔巔 said...

lu 四妹: 有 taste 呀妳. ^~

Mad Dog 大姐: "細個都唔可愛就慘囉... :P" <--- !!!!! 呀~~~~ 哈哈哈哈哈~~~ 妳呢句好抵死過癮呀!

Carrie: :(

Silence said...

巔巔兄個頭都幾大吓, 同我細佬BB嗰時有得揮, 大頭仔通常都好可愛。=]

Anonymous said...

通常細個可愛,大個就......(自己意會下﹗)

Anonymous said...

請繼續灑往後貼:)

mad dog said...

carrie: "咁又係....都叫做「曾經」可愛過丫~~ " hahahah... 拿拿拿, 唔係我講架, 個個小朋友時都好可愛架啦. :)

LDD: "呀~~~~ 哈哈哈哈哈~~~ 妳呢句好抵死過癮呀!" --> 好彩無俾人鬧啫, 幾驚你嬲我呀, 琴晚寸完你有D唔安落架我... ;P

梁巔巔 said...

寧靜:

"巔巔兄個頭都幾大吓,"

係呀! 細細個畀人叫大頭仔.

"同我細佬BB嗰時有得揮, 大頭仔通常都好可愛。=]"

Heee hee heee~ 係吖!

啤啤熊:

通常細個可愛,大個就..... 仲加可愛嘛~ 呵呵呵!

Birgit:

^^

Carrie:

妳呀吓!!!!!!!!!!!

Mad Dog:

"好彩無俾人鬧啫, 幾驚你嬲我呀, 琴晚寸完你有D唔安落架我... ;P"

哼~ 大姐妳寸完喎會唔安落 ga 咩?!!???!?!?!??!?

好~~~~~~~~~~ 感動呀)))))))))))

樂遊 said...

額頭又寬又突,像李嘉誠,聰明仔wow

macy said...

好cute,都几多頭髮喎.
發黃的照片,好有味道!
thanks for sharing.

Hyacinthus said...

搞乜?竟然做d咁既野?呢期興玩小時候?凡事都是相對的,小時唔可愛大時咪靚仔囉,小時太過可愛大時咪唔 ...

btw, 小巔子除左笑容可掬,已懂梳37分界,加埋個額奇高之外,原來人仔細細髮線都已經好後吓哦,不愧為”鑲白旗”傳人呀 ~

張相咁黃,影在30?40?定50年代架?
 


 

Anonymous said...

嘩!巔巔,好天真爛漫好得意呀!但點解衣家....
:P

不愧為”鑲白旗”傳人呀 ~"
dd係滿州人?

Carrie said...

ah ha...let me also post mine...

Anonymous said...

覺得未改個張好的!!!

梁巔巔 said...

樂遊兄:

嘩! 過譽喇! Thanks ar! 我諗我唯一最好嘅係, 平時好蠢, 但喺有需要嘅時候, 會突然聰明起嚟~

Macy:

^^

不如妳又登上嚟吖~ :)

風信子:

I repeat~ 鑲黃旗!!!!!!!!!

"小時太過可愛大時咪唔 ..."

咪型囉~ 哈~

Joyce:

我梗係正啦!

"dd係滿州人?"

係呀! 但唔係鑲白旗 (咪聽神婆風 _ _ 佢亂嗡).

Carrie:

Post la!

Space 兄:

Hummmm, 原本係黑白, 原著永遠最正呢! :)

Hyacinthus said...

"I repeat~ 鑲黃旗!!!!!!!!!"
就係咁所以你張相都要黃gamgam???鑲白旗咪幾好,白白淨淨,你自己張相都要搵aulina姐抽空用Photoshop由黃變白啦。鑲白旗襯你呀 ~

喂,你呢張有點jacjac年代哦,咁當然jacjac可愛好多啦,人家有出浴照又大露背再跌膀:p小巔子有無dCarrie年代既相片分享吓? 呢~ 即是幼稚園年代, 不過,如果你果時忙住走難抗日唔得閒影既,就算啦 ~

暗黑的卡夫卡 said...

小時了了,大未必佳。
小時Cute Cute,大未必Q。

But then Mr. Din, you look so handsome and smart and strong now (I ASSUME)

Why!!?? >.<

收買佬 said...

LDD今時今日你仲要唔要剃頭留辮? :)

梁巔巔 said...

風信子:

Carrie 已 post 咗佢童年嘅相喇!

收收兄:

戴溥儀式水晶太陽眼鏡~

卡夫卡兄:

"But then Mr. Din, you look so handsome and smart and strong now (I ASSUME)

Why!!?? >.<"

It must be a fate. Heeee~

Merci!

auntie said...

個樣同而家都有d似,尤其係個額頭,只係無左副變色眼鏡o者~~

梁巔巔 said...

..... !!!!!

妳係.....