Monday, February 05, 2007

怪談百物語~ 可睇之作


架仔嘅嘢,真係~ 唉。

今次同大家推介一套劇集~ 百年怪物語 (照日本原意應譯為怪談百物語。又一次見到無記嘅腐爛過失,抵 X~)。

迷離境界香港冇再播 (Yil!唔播新嘅系列都重播番舊嗰啲吖!又再抵 X!),本地新拍嗰 oD又不知所謂,呢套嘢,頂得住癮呀!唔係 The Twilight Zone 嘅級數,但有嗰種 Feel (雖然係以鬼故事為主)。雖然亦唔及得上幾年前嘅一齣同樣係架仔出品嘅電影~ 奇幻世紀,但都係幾好之作。

呢套架仔怪談,逢星期日00:45無記中文台播。

咦,夠鐘!

7 comments:

aulina said...

日本呀,咁我冇乜興趣lu...

梁巔巔 said...

哎唷.... 好嘢嚟 ga wo..... 試睇睇, 好唔好唧?

Anonymous said...

喂喂,tag咗你,好開波玩喇!

梁巔巔 said...

收到~ over~

Xavier said...

奇幻世紀以前睇過,我比較喜歡捉棋個故事。橋段唔錯,下次等我睇埋呢個節目先...。

:)

Anonymous said...

喂, 題外話, 我轉左new blogger, 但其實未upgrade 個template, 所以個archive樣同你地唔同. 想問, 你upgrade/ customise template 之後, 點樣擺番D links同site meter tracking scripts上去, 同以前唔同唒, 唔知擺響邊. 試過都唔work... :( 宜家un-do upgrading... 激死.

梁巔巔 said...

Xavier 兄:

我就鐘意捉棋同手提電話嗰兩個.

同成齣戲個氣氛凝做得好好!

Mad Dog:

唔好激氣~

:)