Monday, February 05, 2007

25種令男人/女人心動的禮物


畀阿柯~~~~ 蓮娜踢,要寫出源頭嚟自 Mad Dog 嘅一篇,自己對25樣分別能夠令女人,男人心動嘅禮物嘅看法。

Okay,GO!

女人篇:

1. 玫瑰:相約浪漫的愛情 -- 有得收花係女都鐘意~
2. 絲巾:永遠飄在心中的愛 -- 好娘嘅~ 尤其是包頭嗰種。
3. 戒指:裝載一生的承諾 -- 對女人嚟講,梗係。。。。
4. 書:細細品讀的風情 -- 香港女仔睇書咖?!??!!!?!?
5. 寵物:貼心忠誠伴寂寞 -- Touch wood 分手後「盞」害咗隻嘢。
6. 絨毛玩具:擁在懷裡的溫暖 -- 扮 cu ty 嗰啲啱晒。
7. 手提袋:讓我永遠跟隨你 -- 唔知典解女人好鐘意呢味嘢。
8. MP3:心舞飛揚伴歌行 -- 嗱,呢樣得嘞!錄晒鍾意嘅歌,逼佢分享。
9. 化妝品:畫出花樣年華 -- 靚女唔駛化都索。
10. 披肩:演繹雍容華貴的風情 -- 衫好過啦。
11. 鏡子:紅顏青絲兩相宜 -- 驚會爆。。。。
12. 玉飾:溫香暖潤在心頭 -- 到另一半五十歲後先送。
13. 巧克力:永遠的甜蜜感覺 -- 吉百利啦!
14. 旅行:一起走過千山萬水 -- 同最愛一齊去旅行,同 _ _ 有得揮!
15. 茶:品茶如品人 -- 酒得唔得?
16. 高跟鞋:女人的驕傲與自豪 -- 為咗另一半安全,唔好 PK,都係唔好~
17. 房子:給愛找個家 -- 。。。。
18. 香水:聞香識女人 -- 我都享受到,正!
19. 情詩:那無法抗拒的魔力 -- 開正我嗰「飯」,浪漫炸死佢!
20. 筆記型電腦:E時代的秘密武器 -- 我電腦白痴,驚買錯喎。
21. 手錶:讓愛與時間共舞 -- 我都好鐘意!
22. 寢具:幸福就在身邊 -- o騎 o騎 0騎~
23. 梳子:穿過萬縷柔情 -- 都要送?!
24. 車:野性在風中張揚 -- er。。。。女人揸車。。。。為佢好,唔送好啲。
25. 皮草:溫滑如夢的柔情 -- 哎唷!冇陰功~

男人篇:

1. 領帶:愛在頸間纏繞 -- 越多越好。但,睇住另一半送畀您嗰時嘅「要綁您一世」嘅狠狠中又幽幽眼神。。。。
2. 襯衫:品味與自信的絕佳展現 -- 越多越好。白色、黑色、藍色為主。
3. 名錶:讓光陰與愛同在 -- 越多越好。
4. 皮帶:栓在腰間的氣宇非凡 -- 唔拘~
5. 打火機:野性與溫情同在 -- 戒煙中,希望用唔到。
6. 手套:保暖我們的愛情 -- 唔好呢味。
7. 皮夾:隨身攜帶的牽掛 -- 要萬寶路 Classic。
8. 名筆:獨有的名士風韻 -- 鐘意自己買。
9. 書:思考與智慧的累積 -- 正!但買嗰陣緊記個書袋要封口!潔癖作怪嘛。。。。
10. 皮鞋:相愛就是一起走 -- 無妨。
11. 菸斗:一絲菸香一縷情 -- 戒戒戒戒戒!
12. 酒:紅著臉說LOVE -- 呵呵呵!
13. 咖啡:濃情蜜意香滿心 -- 買咖啡壺喎!唔佳!
14. 茶:一道甘醇的風景線 -- 是但啦。
15. 車:像風一樣馳騁 -- 多謝!
16. 毛衣:穿上溫暖與柔情 -- 千祈唔好係自己織。。。。
17. 刮鬍刀:刮去鬍渣,盡顯清爽 -- Gillette~~~~ 讓我光輝一生~~~~~
18. 牛仔褲:自由與率氣的最佳代表 -- 全部要直腳。
19. 香水:男人的氣味名片 -- 最愛!男用女用都殺!
20. 公事包:盛載男人事業的祕境 -- 要「襟」撞嘅。
21. 太陽眼鏡:你的清涼我的愛 -- 鐘意自己買。
22. 照相機:愛情與回憶並肩同行 -- 好過冇。
23. 音樂CD:隨音符跳動的愛情 -- 鐘意自己買。
24. T - 恤:運動的青春活力 -- 越多越好!白色、黑色、紅色。
25. 釣竿:享受閒適人生 -- 蒸條魚畀我食仲好~

隨便踢幾個啦!揀幾位新面孔先~


有興趣玩先寫啦~

其他訪客睇到呢篇,覺得過癮嘅,自接「踢」吧。有「踢」齊齊玩,好玩一齊 Blog~

22 comments:

aulina said...

我可以好肯定,本書一定係唔賣得嘅!你睇我地幾多嘢都寧願自己買先得架!

梁巔巔 said...

喔.... 呀哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~

vicky said...

I like:

戒指: not necessary expensive, but can wear everyday
書: books i like
絨毛玩具: hold it to sleep
化妝品: i suppose he likes to see me pretty
巧克力: very sweet
旅行: leave a memory
房子: of course i like!
香水: he choose what he like to smell
手錶: same as ring, can wear everyday

Anonymous said...

"9. 書:思考與智慧的累積 -- 正!但買嗰陣緊記個書袋要封口!潔癖作怪嘛。。。。" -- 攞命...

aulina said...

mad dog你使唔使架?買書果陣要封口呢?

咁你地兩位買新衫係咪一定要洗咗先著架?我唔係潔癖(一定冇可能係,屋企成個狗竇咁),但係兩小細個時一定要洗過我先敢俾佢地著架!我都係近一兩年先接受到即買即著...

收買佬 said...

LDD: 你記唔記得細個時有個廣告:

男: 你估我買了咩送俾你?

女: (估了一輪, 又車又衫又飛機大炮, 始終估唔到)...開估啦.

男: 咪買了( ) 囉.

最大鑊的是, 我唔記得個件係乜, 唔記得個commercial sell
乜. :) 我想問問, 你記唔記得? :)

Anonymous said...

aulina: 封唔封返去都稍用火酒拭一拭... :P 咦, 新衫通常都唔洗就著, 除非係underwear啦... :)

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

"但係兩小細個時一定要洗過我先敢俾佢地著架!"

咁咪啱咯!

收收:

吓? 你問嚟做セ?! 呢篇唔係講廣告噃~ Heee~ 但都照答, 係 "愛你365日, 金裝雲絲頓". ^~ 當年有睇紀文鳳本點只廣告咁簡單.

"最大鑊的是, 我唔記得個件係乜, 唔記得個commercial sell"

Why 大鑊呀?

P.S. 推薦你看紀文鳳 n 年前本點只廣告咁簡單, 入面有好多舊廣告資料 ga! :)

Mad Dog:

"封唔封返去都稍用火酒拭一拭... :P"

Heee heeee~

Mad Dog & 柯蓮娜:

"咦, 新衫通常都唔洗就著"
"咁你地兩位買新衫係咪一定要洗咗先著架?
我就睇吓係邊種衫."

T Shirt, 褲一定洗! 只可乾洗嗰 oD好似大褸外套泠衫就唔洗就著.

另, 柯蓮娜, 潔癖唔一定係整齊 ga!

梁巔巔 said...

Vicky: 唔係寫喺度 ar! 係寫喺妳個 Blog 度 ar! -_____-

Anonymous said...

小弟遲鈍到依先知道被踢被TAG﹐改天必奉上全文。但小弟孤家寡人﹐女方果PART﹐用想像來搭夠罷。

good night !!!

xiao zhu said...

"T Shirt, 褲一定洗! 只可乾洗嗰 oD好似大褸外套泠衫就唔洗就著."

硬係覺得你潔癖得黎唔係好統一咁。anyway,我冇潔癖,但係都要合理地乾淨衛生。買返黎D新衫一定要洗左先至著,同你大致一樣,除左褸同外套,如果同皮膚有直接接觸嘅全部都要洗,包括襪。你諗吓,D人做衫係唔會洗左塊布先嘅,跟住重經過咁多人嘅手同工序,你話幾污糟呢><

vicky said...

Din Din,

我諗唔到點寫.

樂遊 said...

果然勁!我真的想不到25項。
我心目中最perfect的禮物是
錢!
或者一張會中金多寶6000千萬的六合彩彩票(未領彩金的)都是不錯的選擇

Anonymous said...

十二分同意巔巔兄﹐新書要封密的。也是潔癖........ 因為看書﹑讀書﹐會混然忘我﹐
身上有甚麼痕癢﹐就會用手去搔癢﹐而不自知。

所以長大以後﹐有錢買書後﹐甚少到圖書館借書﹐買新書都會要求要本未開封的。

打完書釘第一件事是洗手。

Anonymous said...

漏o左 ;P

新衫可以洗﹐新書唔可以洗。。。

有冇得乾洗呢???

程霜 said...

DD 及收收:
依稀記得同一條橋用過兩次:原裝 N 年前sell雲絲頓,數年後用剛出道的梁朝偉sell積及香橙朱古力餅。

mad dog said...

"潔癖唔一定係整齊ga" -- 俾人見到既就通常都整齊既... 自己響屋企就另作別論... :)
"硬係覺得你潔癖得黎唔係好統一咁" 我有時都有同感... hahahah

xiao zhu said...

"硬係覺得你潔癖得黎唔係好統一咁" 我有時都有同感... hahahah

Yeah! 好嘢,唔係淨係我一個咁講! Mad dog, gimme 5!!

巔巔,快D檢討吓喇, 唔好好乾淨唔乾淨呀 :P

梁巔巔 said...

Space 兄:

"小弟遲鈍到依先知道被踢被TAG﹐改天必奉上全文。但小弟孤家寡人﹐女方果PART﹐用想像來搭夠罷。"

Heee, 唔緊要, 慢慢 la~

"甚少到圖書館借書﹐買新書都會要求要本未開封的。"

全中 ar!

"打完書釘第一件事是洗手"

補充~ 要加蕃梘! ^~

小豬 & Mad Dog:

我很靚仔, 我很乾淨!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

樂遊兄:

唔好話6千萬, 6百萬都開香檳! ^~

霜:

Ahhhh~~~

暗黑的卡夫卡 said...

My Chinese is shxt...sorry...

I did try my best, and I have no regrets! Check it out haha!

梁巔巔 said...

慢慢 la. ^^

The Inner Space said...

小弟遲鈍到很耐才知道被踢TAG中﹐現奉上全文。但小弟孤家寡人﹐女方果PART﹐用想像來搭夠罷。

http://mindnecessity.blogspot.com/2007/02/25-25-1.html