Tuesday, February 13, 2007

麵情


之前一篇提到昨日載著我們快樂回憶的大船,回應中,好多朋友都不約而同對當年大船上的經典瑰寶~ 餐蛋麵念念不忘,極度緬懷。

最近喺 P Super Market 有新發現,就係呢隻即食麵嘞。

佢好正!正喺邊呢?好味自然唔駛講,嬌小玲瓏,口痕或半夜肚餓用嚟當作宵夜認真一級棒啊)))))))!

最正嘅係,yo!自己總覺得以前坐大船去長洲或大嶼山梅窩,船上面嗰 oD其實都幾 cheap 嘅即食麵零舍好味道!自己試過無論點整都整唔到嗰種味。嗱,呢隻即食麵就有七成嗰種風味嘞!Memory~~~~~~ all alone in the moonlight~~~~ I can smile happy your days ( I can dream of the old days)~~~~~ Life was beautiful then~~~~ I remember the time~~~~ I knew what happiness was~~~~ Let the memory live again~~~~

Hooooooo~~~~~~~

好耐好耐冇去長洲和梅窩了。現在去大嶼山竟亦不一定只有坐船。那些大船也已不再一樣。你能話我聽那些麵的味道還是一樣嗎?還是,已被合味道杯麵取代了?

05年年底的某一天,我在超級市場發現了這隻味道像極我們非常思念的大船上的餐蛋麵,於是,便即日寫下以上這篇,以抒對它的麵愁濃情。

今天在網上試輸入「船上的餐蛋麵」、「離島船上的餐蛋麵」、「船上的即食麵」等字眼,很可惜找不到它的相片。另外,更可惜的是,得知它原來已被有牌子的名牌杯麵代替了。

16 comments:

Anonymous said...

記得有隻牌子叫 ”統一“ 的即食麵﹐也是船上時常用的﹐GUESS 是台灣牌子﹐有伊麵和米粉, o的麵可以不用煮當薄脆吃的。

公仔麵和出前一丁比統一貴﹐船上不會用﹐另加錢都未必有。

macy said...

係喎,船上面嗰d面cheap cheap地,都係食個風味,同埋朋友/情人去離島玩,食咩都咁開心啦.

哦....原來你鍾意食餐旦面,唔怪之得有郵筒身形啦,喂!回歸之後,香港d郵筒都由圓柱形變左濶身長方體,望落好似大隻左,你都唔好食咁多呢d野,唔健康,高油高鹽高膽固醇架.仲要半夜食...仲肥仲傷胃架,第二朝無精神tim....雖然我忽然變左阿媽咁煩,但係聽話啦! >__<

ps 我其實最鍾意食出丁的麻油面&福面(當零食),而家唔敢食啦.

Anonymous said...

tried to find the photo for u, failed...

Anonymous said...

其實不單只去離島嘅船有餐蛋麵食,記得以前北角碼頭出發嘅船都有.

你又令我諗起以前北角碼頭的街邊推車仔粉麵,好好味好懷念!

梁巔巔 said...

Space 兄:

係嘞, 係統一. 而統一好似有分 HK 同 Taiwan 嘅.

Macy:

"你都唔好食咁多呢d野,唔健康,高油高鹽高膽固醇架.仲要半夜食...仲肥仲傷胃架,第二朝無精神tim....雖然我忽然變左阿媽咁煩,但係聽話啦!"

有心. ^^

"福面(當零食)"

係呀係呀! 整碎佢加入包調味粉, 正!

Mad Dog:

多謝美意! :)

Joyce:

"你又令我諗起以前北角碼頭的街邊推車仔粉麵,好好味好懷念!"

仲好有風味!

暗黑的卡夫卡 said...

I need to buy some when I come back to HK in a week!

WHERE TO BUY? In PK?

Thanks Mr. Din!

梁巔巔 said...

百 _ 或惠 _ 有得賣. :)

你幾時返港吖?

Emmanuelle said...

Tu es gourmand, toi ;)

梁巔巔 said...

Hi~~~~~~~ bonsoir! Emmanuelle!!!!! How are you! Long time no see!!!!!! You are still in Tbilisi?

I'm greedy? Haaaa~ YES! So, I'm fat! ^~

J'aime la cuisine francaise ausi! ^^

樂遊 said...

其實以前北角到九龍城碼頭的船上都有野食的。有公仔面,奶茶等等
那時我讀幼稚園.....星期六到家母北角的家星期一回土瓜灣外婆家和上學....每次都會在船上吃一件蛋治和一盒維他奶。當年很多人等船的...不如現在般冷清......

另,以前的碼頭出面都是美食天堂,不如現在....飲坏野都要入starbuck

梁巔巔 said...

!!!! 係呀, 北角碼頭同九龍城碼頭有一種獨有風味. 尤其是北角碼頭!

"另,以前的碼頭出面都是美食天堂,不如現在....飲坏野都要入starbuck"

有陣時, 一個政府, 地方太潔癖真係會失去好多味道.

macy said...

陶傑係"光明頂"都講過,味道都係集體回憶的一種,例如: 係公屋走廊叫賣的鹹肉糉,樓下的牛什味,臭豆腐味,魚腥味,街邊車仔檔的煨尤魚味,串燒味.而家好似無mud呢d味道啦喎...

講開又講樓下有個阿姐小販(走鬼檔)的糯米糍特別好吃,只賣$5/3大個,我常常幫襯,真是美味香軟,不太甜不會痴牙.^_^

暗黑的卡夫卡 said...

Mr. Din:

I'll be BACK!~~~

二月尾三月到啦... =)

希望唔好又哮喘 >.<

Anonymous said...

卡兄:

唔o系咒你, 但香港的空氣污染嚴重!!!

可以不回來就免得回來﹐保重身子緊要o的。

xiao zhu said...

卡兄:

inner space x 2. 撇開空氣污染,香港二、三月黃梅天,氣候也是容易生病的季節,尤其是有呼吸氣道問題的人。要小心點啊。

梁巔巔 said...

Macy:

唉, 可惜喺香港呢笪地方, 咁浪漫嘅要求同回憶, 是奢望....

卡夫卡兄:

Space 兄同小豬說得對! 您有哮喘, 要小心! 香港嘅空氣連習慣住喺呢度嘅人都頂唔順, 所以, 都係嗰句, 小心 x 100000000000000!