Monday, February 12, 2007

靚仔啟事


今日睇到小豬嘅一篇文章入面,呀哈哈哈哈~~~~ 佢對小弟嘅「親切關懷」,加上 Mad Dog、柯蓮娜、啤啤熊同其他一眾網友,朋友平日對小弟身體某部份嘅「關心」、注視 (但我37.5嗰度又唔見佢哋留意),所以,小弟依家特以此篇回應,以表心跡~「謝謝關心」。並以正視聽。

我郵筒,但唔係太重,又唔駛食「檸檬」,仲係,keeee,玉樹臨風!Bum!Bum!

嚟啦喂!國語嗰首「左三圈,右三圈,脖子扭扭,屁股扭扭~ 早睡早起,咱們來做運動!」都唔夠!加呢首先有效夠爆!



千祈唔好錯過呢首歌嘅 music video!尤其係開頭,好應景咖~

26 comments:

梁巔巔 said...

個 MTV 係咪好正哩~ Yeah~

xiao zhu said...

講嚟講去,你發佈啟事都係想公告天下巔巔公子係幾咁玉樹臨風啫!唉,靚仔唔係自己講架!你都話啦,除咗我,重有Mad Dog, Aulina同啤啤熊,嗱,呢D咪叫做客觀事實囉!你硬係唔面對現實嘅,咁唔得架!冇前途架!

重有呀,做朋友囉喎,我唔會嫌棄你架,我亦肯定佢哋三個都係同我一樣,你唔駛扮冇嘢、扮瀟灑喇,想喊咪喊出嚟囉,會舒服D架!Hm?

Heeeeheee

梁巔巔 said...

但好多人話我聰明~~~ 生得標準 Beautiful~~~~~ 認真冇問題噃!

"你唔駛扮冇嘢、扮瀟灑喇,想喊咪喊出嚟囉,會舒服D架!Hm?'

唓~

Carrie said...

「好多人」話‧‧‧

試舉例以說明之。謝!

aulina said...

37.5,小肥哥都好似就有啦...

另外,中間呢截係各人都要嚴苛打擊嘅問題,雖則中間有提你的名字,但是面向大眾而貼的!:D

不如你貼埋張真身相等大家評評你有幾靚仔?

另外,xiao zhu x2,我地係唔會嫌棄你嘅!

Anonymous said...

題外話:

延期多一個月。

Monday, January 08, 2007
梁巔巔 said...

"印象中沒有見到九號的屋頂!"

.... 好似可以見到.....

遲 oD印証一下. 一個月內回覆. ;)

梁巔巔 said...

Carrie:

家屬朋友繁多, 不能盡錄~

柯蓮娜:

"37.5,小肥哥都好似就有啦..."

!!!!!! 喂, 37.5係胸肌嚟喎! 小肥哥有37.5吋胸肌!!!???!?!? :O

"另外,中間呢截係各人都要嚴苛打擊嘅問題,"

"中間呢截" <--- You mean 腰圍吖?

"雖則中間有提你的名字,但是面向大眾而貼的!:D"

喂, 大姐, 唔明喔!

"不如你貼埋張真身相等大家評評你有幾靚仔?"

唔好啦! 驚您哋部 "芒" 爆呀! ^~

"另外,xiao zhu x2,我地係唔會嫌棄你嘅"

人間有情! 好感動呀!

Space 兄:

我都諗住覆您, 係睇到 ga! :)

macy said...

哈!我無見過梁先生的盧山真面目,,但係睇睇xiao zhu, aulian chan 等留言...我估你都係放下身段,面對現實吧...^__^

ps 個mv真係正喎,我好細個聽過呢張碟,但無睇過mv,好攪鬼.

xiao zhu said...

"但係睇睇xiao zhu, aulian chan 等留言...我估你都係放下身段,面對現實吧..."

嗱,都話你架啦,係唔係攞嚟衰呢!出咩啟事呢,今次唔慌唔係"以正視聽"嘞。呵呵呵

mad dog said...

xiao zhu: "做朋友囉喎,我唔會嫌棄你架" hahaha!!! LDD, 真羨慕你, 你D朋友幾真丫! :)

xiao zhu said...

"不如你貼埋張真身相等大家評評你有幾靚仔?" "唔好啦! 驚您哋部 "芒" 爆呀!"

真係忍唔住呀,"芒"爆? 逼"爆" 個爆呀?

Anonymous said...

巔巔你真係...哇哈哈!唔知醜呀!不過呢,又幾q嘅!:)

Anonymous said...

個mtv真係好正好攪鬼!入面d肥佬係你寫照Y?XDDDDDDDDDDD

梁巔巔 said...

Macy:

"我無見過梁先生的盧山真面目"

爆境~

"但係睇睇xiao zhu, aulian chan 等留言...我估你都係放下身段,面對現實吧...^__^"

佢哋妖言惑眾 ga ja!

"ps 個mv真係正喎,我好細個聽過呢張碟,但無睇過mv,好攪鬼."

Heeee~

小豬:

係靚爆 "芒" 呀!!!!!!!!!!!!!! 罰抄 "巔巔靚爆 "芒" 100次~ 呵呵呵!

Mad Dog:

妒忌吖! ><

Joyce:

我梗係 Q 啦!

"入面d肥佬係你寫照Y?"

..... til~ 就嚟肥佬 ---> FIT 佬~

Anonymous said...

你接受現實吧啦,寫blog/睇blog都係文字交流,我地唔介意你郵筒身形﹗但你都係郵筒...呵呵呵

梁巔巔 said...

"寫blog/睇blog都係文字交流"

妳個 Blog 攪番掂嘞咩?!

"我地唔介意你郵筒身形﹗但你都係郵筒...呵呵呵"

超~

xiao zhu said...

死嘞,越諗越罪過添,好似做咗罪魁禍首咁。唉,等我講番句公道說話嘞,諗落其實巔巔公子真係唔係幾似郵筒嘅。。。因為而家街D郵筒都唔再係圓柱形ge la,全部都係長立方體,咁又真係唔係咁貼切嘅。

不過,巔巔,我盡人事幫你平反唔係郵筒咋,其他鐵一般嘅事實就幫唔到你喇。你明ge la?自己執生啦。 *_^

收買佬 said...

個video 好鬼肉酸~~

老細, 不如睇睇呢個啦:

http://www.youtube.com/watch?v=GnXuZiRixpQ

Anonymous said...

梁巔巔,減肥好辛苦的!你準備好未呢?

梁巔巔 said...

小豬:

死亡滋味妳來嚐!

才子收:

我唔要再睇呢段片!!!!!!!!

匿名者:

準備好喇~~~~~~~~~~~~~~~~

收買佬 said...

哎也, 唔好嬲啦, 以後唔俾你睇呢段片啦最多. ^_^

梁巔巔 said...

Heeee~ 點會咁易嬲您唧~

暗黑的卡夫卡 said...

Physical Physical lets get Physical!

Damn I LIKE THIS SONG! hahaha

梁巔巔 said...

Heee heee~ ^~

Anonymous said...

ONJ' 的 SONG?

http://www.onlyolivia.com/aboutonj/onjphy.jpg
The 'Physical' look

梁巔巔 said...

係~ 好似係80年代初嘅.