Sunday, February 11, 2007

週日閒情篇


好懷念以前去長洲、大嶼山等離島的大船。

懷念的除了它每一層的不同味道,底層的樸實、中層的親和、上層的悠閒,一體多美各不同之外,它還盛載著如同香港一一消失的其他舊事物的那份情。還有,那個真正的黃金年代,與及屬於您我的那個快樂兒時回憶。

現在的全都塗上了大大的商務標誌,仍可接受。抗拒的是逐步全面取而代之的小船。

每次,尤其是在風和日麗,萬里晴空的週末及星期天,看見「大船」他依然老而彌堅的航行,自然有一份溫馨親切感,嘴角會泛起微笑。

同時,亦不禁隱隱害怕著,問道:「不知哪一天又輪到他了?!」而我清楚知道,那一天,是有一天遲早都會來臨。

香港。。。。

We 're all going on a summer holiday.
No more working for a week or two.
Fun and laughter on a summer holiday.
No more worries for me and you.
For a week or two.

We 're going where the sun shines brightly.
We 're going where the sea is blue.
We' ve seen it in the movies.
Now lets see if its true.

Everybody has a summer holiday
Doing things they always wanted to.
So were going on a summer holiday
To make our dreams come true
For me and you.

差點忘了說,每一次看到大船,除了以上的感受,很多時也會不期然想起這首歌。

18 comments:

aulina said...

巔伯伯(叔叔都唔夠),你心態真係……正!隻歌有冇二三十年代咁舊?(我梗知冇啦,玩下遮)。

今日同小肥路經古董街,見到木製枕頭(有鎖那種),佢問我:「媽咪,你以前係咪用呢啲枕頭架?」

真係冇野講,想認後生都唔得。

xiao zhu said...

都唔知幾耐冇去過離島喇!如果真係換哂D細船,咁都唔駛預我都得喇,坐細船我實會暈船波架 :(

收買佬 said...

我中學年代暑假去離島時, 船上實有人"葷機", 播埋晒
La Bamba, Beyond, 四大天王的歌, 嘈到以為攪船P;
你又啤我, 我又啤下你咁, 再唔係就玩啤牌, 又或吹吹
風咁.....

又, 收收有小小miss 那些餐旦麵....

xiao zhu said...

"坐細船我實會暈船波架"

typo:暈船浪就真!

暗黑的卡夫卡 said...

For those <20 year old...

http://www.youtube.com/watch?v=FdJCtqegd8A

For me, its always this:

http://www.youtube.com/watch?v=dJpLywBbu3M
http://www.youtube.com/watch?v=lKfl15c-Kh0

The girl from Ipanema...Oh my!

樂遊 said...

以前不是太多交通工具有冷氣...所以難得去離島,當然要乘「頭等」啦!
對於我這些非離島人來說,離島大輪都是一些已模糊但美好回憶的代名詞,因為入離島不是一班朋友去宿營,就是一班同學去旅行。讀完書後,我們還會讀書看書,但宿營呢?至少我就沒有了。
對上一次坐「大船」已是大學畢業時,一班麻甩仔去宿營的時候了。(真的可一不可再)

離島輪的「集體回憶」:
統一碼頭
即沖餐蛋麵
鋤大D
期待的心情
船尾「觀景台」.....還有甚麼呢?

xiao zhu said...

講講吓,真係好想揾日去坐翻吓,重拾昔日情懷,咪真係好驚遲D冇得坐喇。

mad dog said...

同樂遊一樣, 我最懷念果D 即食麵, 好食過茶餐廳! 仲有出去deck度吹吹風!

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

呀哈哈哈哈~~~~ 我肯定小肥哥係吋妳啦! 我哋嗰期未至於用嗰隻硬帎呀!? 呢隻帎係我哋阿嫲阿婆阿爺阿公年代 ga!

小肥哥好嘢!

小豬:

"坐細船我實會暈船波架 :("

有暈 "波" 丸 ga ma! 呀~~~~~ 哈哈哈哈哈~~~~~~~

"講講吓,真係好想揾日去坐翻吓,重拾昔日情懷,咪真係好驚遲D冇得坐喇。

係就快 oD喇要! 我睇個勢, 唔駛好耐會冇!

卡夫卡兄:

哈哈哈哈~ 好好對比 ar ha!

雖然三首音樂都完全唔同 style, 但卻有一 feel 呀! Thank you! ^^

Mad Dog, 收收 & 樂遊兄:

船上嘅餐蛋麵!!!!!!!!!!! 絕對重點之一呀!!!!!!!!!!

另,

i.

"La Bamba, Beyond, 四大天王的歌, 嘈到以為攪船P;
你又啤我, 我又啤下你咁, 再唔係就玩啤牌, 又或吹吹
風咁....."

(我嗰時主要係譚詠麟, 張國榮, 陳百強, 林子祥, 梅豔芳, Pet Shop Boy & Rick Astley, etc.)

ii.

"統一碼頭
即沖餐蛋麵
鋤大D
期待的心情
船尾「觀景台」.....還有甚麼呢?"

(普通位 ---> 搏懵坐豪華; 有時臨上船出發前早兩個零鐘集合, 喺統一碼頭間茶樓飲茶.)

iii.

"仲有出去deck度吹吹風!"

(係呀! 好豪漫 ga! 可惜讀書嗰時同仔多.... -﹏-)

大家有著完全一樣感覺!!!!!!!!!!!!!!! :D

Anonymous said...

係呀!唔知點解嗰度d餐蛋麵(就算齋麵)都好好味!好神奇!
另三文治都零舍好食!
勁懷念!

Anonymous said...

船尾「觀景台」.....還有甚麼呢?"
還有看擊起的浪花和一股海水味。。。。
冰心的紙船寄母親
我從不肯妄棄了一張紙,
總是留著--留著,
疊成一隻一隻很小的船兒,
從舟上拋下在海裏。
有的被天風吹卷到舟中的窗裏,
有的被海浪打濕,沾在船頭上。
我仍是不灰心的每天的疊著,
總希望有一隻能流到我要它到的地方去。
母親,倘若你夢中看見一隻很小的白船兒,
不要驚訝它無端入夢。
這是你至愛的女兒含著淚疊的,
萬水千山,求它載著她的愛和悲哀歸去。
(請不要亂拋垃圾落海)

梁巔巔 said...

Joyce:

好啱!

Space 兄:

好詩意.

那還有您嘅離島輪的回憶呢? :)

Carrie said...

餐旦面同開揚既船艙,好懷念!

梁巔巔 said...

餐蛋麵已冇, 大船亦快消失....

Anonymous said...

以前去大澳的「大船」特別小型和老爺,行船時間特長,真是坐極都未到。

Anonymous said...

我的回憶???



油麻地小輪公司
香港渡輪史

Anonymous said...

repost, the former one didnt work

油麻地小輪公司

香港渡輪史

梁巔巔 said...

梁翁:

..... 每一代的回憶, 也不同....

像我爸爸, 他對天星碼頭的感情, 回憶是上世紀50年代的天星碼頭....

但怎樣也好, 政府亂拆就唔啱.

:)

Space 兄:

^^