Saturday, February 10, 2007

有問題之聖鬥士冥王篇


十幾年後,無記再播聖鬥士,今次播嘅係最精彩嘅冥王篇。

無記一向小家兼唔掂,好多正嘢要慢人 n 拍先播甚至唔播,就好似呢套聖鬥士之冥王篇。

但係,yil~ 睇咗頭一集,!,好失望。唔係吖 fa?!典解 oD配音唔同晒嘅?!算!唔同晒唔緊要,慘在成班配音配得好渣!而最氣頂係,做咗幾集,無記上星期無端端 cut 咗喎!仲以後改播セ Q 「火影忍者」!而事前事後又完全冇解釋知會!離 X 晒大譜! 播嘢播到咁,不如一早咪播啦!

但,有人告之小弟,冥王十二宮篇動畫版係得咁多集,無記已經叫播晒成套了。不信可自己查資料可上 Wikipedia 睇睇。但係,我記得去 Youtube 有動畫版冥王篇喎~

有冇人可以解答畀小弟聽?

心急巔上

8 comments:

aulina said...

我兩個細佬同兩個細路4個男人一定答到你。不過瞓哂喎……

你過www.mysinablog.com個search標題度一click,大把人寫好等你。:P

樂遊 said...

我弟弟話漫畫版出了很久,但動畫在日本還在播緊.....人地都未完, 所以未有這麼快的
屬實與否就不清楚了
當然....毛記繼唔繼續買來播就另一回事

Hyacinthus said...

"做咗幾集,無記上星期無端端 cut 咗喎!"

哈哈, 唔係cut左而係連結局都做埋!!! 一連兩粒鐘做埋大結局!噢,你miss左?睇開d啦~ 

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

咦, FB & SB 有睇 ga?

"你過www.mysinablog.com個search標題度一click,大把人寫好等你。:P"

竟然冇呀! :O

樂遊兄:

我有幾個朋友都係咁講.

唉~ 我估無記會買嚟播嘅~~~~~~~ 等好耐冇咁貴嗰陣.

風信子:

謝謝資料~

收買佬 said...

題外話, 老細, 我地答了你啦, 請看:

http://johnny1186.blogspot.com/2004/06/blog-post_01.html

梁巔巔 said...

才子收收, keee keeee, 你去睇睇~

^~

荒人 said...

巔兄:

無記啱啱播完嗰套正確黎講叫'黃道十二宮篇',只係交代打冥界嘅前章.日本已經播到黃金聖鬥士打嘆息之牆.如果唔想慢慢等無記先暏唯快,只好bt download 嘞.

梁巔巔 said...

哦! I see! 原來係咁! 多謝荒人兄解答! :)