Tuesday, February 06, 2007

真面目

有一種人,自以為自己好清純,剛正。但其實,他們正幹著很多邪惡及不知所謂為的事。就如講粗口和一些在他們眼中是污穢的事物話題。

粗口,不必推廣推祟,但亦無須禁止。說粗口根本與個人道德無關。說,就是 cheap,就是壞;不說,就係 high,就等於正人君子了?!或,說寫一些性愛題材話題就是不正經;拒絕就代表自己純淨?!平時放浪形骸的就不去尊重,並因人廢言;是正氣凜然,形像一流的就自然視之為同類,並以言舉人?!

邱吉爾經常粗口掛在嘴邊,日飲半瓶威士忌,也是雪茄狂、羅斯福是有婦之夫但亦有個情人、大文豪勞倫斯也是粗口滿天飛;而希特拉不單不大說粗口,還是素食主義者,亦不煙不酒,終生只鐘情一人。這樣,想問那些自以為正直的人,怎樣看?

想跟那些人說,不管你們是在裝還是真性如此、更抑或恐怖到自己在裝扮也不知,連自己也欺騙了,你們的行為,不管你妳是如何富貴;不管你妳是做何種經常掛在嘴邊的那種職業;不管你妳是讀書讀至博士或教授;不管你妳平日是包裝得如何文謅謅、如何清高兼剛正不阿;你們的真面目,總有一日會令你們自己討厭自己。即使沒有,但你們自己可知道,膚淺、虛假、醜惡,是你們的真面目。

其中人版例子,一些身處在周圍的人、某些香港高官委員,特別係廣管局內那班。

21 comments:

xiao zhu said...

你張貼的"眼睛",令我想起了多年前參與的一個話劇演出,舞台上掛著一幅很大的畫,是一對向外推出的窗,窗外有一隻眼睛在晴朗的天空,正注視著觀眾的內心世界一樣。

真面目,總有人會見到的。

aulina said...

你講呢種人我身邊有唔少。

我唔係好鍾意玩完美,寧做真小人。:)

收買佬 said...

>邱吉爾經常粗口掛在嘴邊,日飲半瓶威士忌,也是雪
>茄狂....想問那些自以為正直的人,怎樣看?

我一向覺得佢係一個出身高貴的躝癱, 讀好多書的死爛仔.

又, 佢太大英國主義, 成日想壓抑中國及東亞進步, 絕非善
類更非乜鬼偉人(除非你係英國佬啦). 佢呢挺人同希魔在
我來說其實無乜分別. (indeed 希魔抗戰時都叫有幫0下
中國, 邱吉爾就由頭到尾攪攪震.)

梁巔巔 said...

小豬:

呢幅圖拍出嗰冷掃傲視. 當然, 相中人嘅表現亦一絕.

"真面目,總有人會見到的。"

惜呢個世上大多數人都....

柯蓮娜:

咁都好啲, 有多妳一個唔係扮嘢嘅真好人. :)

收收:

文中係從嗰啲我郁嗰種人嘅角度去舉例講. 我係想話畀嗰啲人知, 一個人嘅所謂好與壞, 高與低, 唔係睇咁表面~

另, 好多人都唔知頭唔知路就人云亦云, 如果多啲好似收收你同其他好似以上兩位小姐嘅人, 世界會真啲.

而你講得啱, 邱吉爾, 係英國佬中嘅 "極品". 佢嘅狠, 仲恐怖過希特拉~ 夠冷靜又夠陰濕. 歷史, 係人都知由勝利一方而寫, 所以, 尋真, 判斷力非常重要.

話樣嘢你知, 希特拉同佢都係我偶像.

http://victorvictor.blogspot.com/2005/10/blog-post_28.html

http://victorvictor.blogspot.com/2005/11/blog-post_25.html

Anonymous said...

巔巔兄 ﹑收兄:

兩位兄台﹐對歷史人物分析獨到﹐

" 係人都知由勝利一方而寫, 所以, 尋真, 判斷力非常重要."....對 and 正


實令小弟拜服﹐有暇多寫一o的﹐讓我上幾課。

Anonymous said...

缺乏真材實料或如巔巔你所說的那些虛偽小人,如果看完你呢篇,知道那些偉人原來如此,又再到他們看完留言,啊!再發覺其他真相,譬如邱吉爾等又唔係那麼好必定亂晒大籠!haaha!

另外,假人們的一口大仁大義,卻又幹著平常一般人的一般行為,嘔心!

macy said...

絶對認同,其實我認為每個人心裡都有devil,但係有d人仲扮君子,妖!做得拍咩認.邊個話旺角紋身粗口大漢一定唔係君子,邊個話著西裝出入中環的一定唔係pk.

好似黃霑,佢粗口,好色,爛煙,爛酒,但係佢無自認正人君子喎.

我最憎d人話自己係咩敎徒,有仔有女有老婆,然後又滾,又嫖,又包二奶,之後仲大條道理,唔理個老婆仔女,仲話神會寬恕佢喎,咁個老婆都唔應該嬲佢; 仲有d人借番教會名義,追女仔,趙完鬆,借$唔還,仲覺得自己好啱...

sorry!我又長篇大論...對唔住!

ps. 多謝你提供的戒煙糖牌子.thanks!

樂遊 said...

黃霑真是「好屌」!!
讀書時,我們一班冷癱同學會背後叫某些書友仔曰「扮上菜」(通常都會有個「挑」字放在句子的前面或後面!)
當然,上菜不易扮....至少我和那班冷癱同學就扮唔到。

mad dog said...

喂, 題外話, 點解你個blog可以有 "search this blog"個column既? template本身有?

梁巔巔 said...

Space 兄:

您太謙喇!

大家多交流研究吓. ^^

Joyce:

呀哈哈哈哈~~~~~~ 好啱呀!!!! 講得好好!

Macy:

Yo!!!!! 同道中人! ^^

"我最憎d人話自己係咩敎徒,有仔有女有老婆,然後又滾,又嫖,又包二奶,之後仲大條道理,唔理個老婆仔女,仲話神會寬恕佢喎,咁個老婆都唔應該嬲佢; 仲有d人借番教會名義,追女仔,趙完鬆,借$唔還,仲覺得自己好啱..."

人渣中 XO!

"sorry!我又長篇大論...對唔住!

ps. 多謝你提供的戒煙糖牌子.thanks!"

客氣喇!

樂遊兄:

上菜唔易扮! 要有文中人版天份德性先得!

Mad Dog:

唔係呀, 呢個 "search this blog" 係跟 TECHNORATI 嘅.

但我都唔知點解有 oD人有, 有 oD人冇?!

好奇怪!

收買佬 said...

>係人都知由勝利一方而寫

未必啦, 你睇幾多人歌頌項羽, 74年的荷蘭隊; 又有幾多
人媽叉秦始皇 & 馬勒當拿的阿根庭. :)

又, 巔巔, 多謝你答我下面的question, 但我都唔明丁
蟹的股票必勝法講乜, 或者要阿老行尊 -- space 兄解
解. :)

梁巔巔 said...

"未必啦, 你睇幾多人歌頌項羽,"

Heeee, 乃虛火啫~ 君不聽婦人之仁? 又君有否聽過 "皇者之毒" (冇 ma) ?再者, 漢代盛世, 有幾人叫西楚盛世 (雖然未統一) ?! 仲有, 而家講 o緊係 "大圍", 一兩句對失敗者嘅歌頌, 好似夫差嘅勇猛老正, 崇禎嘅多愁善感, 實有~ 而且, 係~ 有明眼人, 但如老毛一句~ 一萬年太久, 只爭朝夕!

7"4年的荷蘭隊;"

但足球帝皇~ 碧根鮑華呢?

又有幾多人媽叉秦始皇 & 馬勒當拿的阿根庭. :)"

秦始皇? 每一個朝代, 對佢有利, 就利用~ 或貶之以達到政治日的. 但總括嚟講, 見唔見有人講其他六雄嘅嘢? 實有, 但相對嚟講, 大家心照.

馬勒當拿? 呢種勝利者唔同政治歷史嗰 oD喎~ 退一萬步嚟講, 冠軍, 始終係佢, 人記得, 亦係佢, 而且, 亦有人欣賞佢嘅上帝之手.

歷史, 係由勝利的一方而寫, 其實, 想也是熟讀歷史嘅收收必知當中真意~ 咪玩小弟~

^~

Anonymous said...

照咁講, 你0岩喎. :)

梁巔巔 said...

唔係客氣, 講真, 有好多嘢通過交流勝過讀書萬倍, 有收收兄如此佳友, 彼此獲益良多. ^^

Anonymous said...

斃!!!好斃添!!!!

“但我都唔明丁蟹的股票必勝法講乜, 或者要老行尊 -- space 解解. :) ”

斃!!!好斃添!!!!

讓 收兄錯覺我是識得炒股之人﹐其實我是不懂炒股﹐祇懂買大藍籌公用股長喳!!!

大時代--我冇睇過﹐知道丁蟹這角色﹐是從報紙上話鄭少秋上的劇有“丁蟹效應”。所以
收兄的 丁蟹「股票必勝法」如下﹐我都想問過明白。

貪心輸錢贏 輸血不輸錢
人人去輸血 殺人不打風
落雨去離島 離家飲煉奶
見人分遺產 出獄嫌錢腥
快樂冇人格 出家冇人工
攻無不克  戰無不勝矣


^_*

Anonymous said...

巔巔:

> 有收收兄如此佳友, 彼此獲益良多

客咩氣呀你 ? :)

space 兄: 既然你都破解唔到丁蟹密碼, 那我地只好寫信
去K-100 問問啦....

收買佬 said...

>其實我是不懂炒股﹐祇懂買大藍籌公用股長喳!!!

而家個spread 0甘窄, 老散再難即日鮮囉.

又, 公用股中都有強勢者, 你睇隻中電 (002) !

xiao zhu said...

巔巔、收收、space諸位兄台大鑒:

見爾等你來我往,相敬如賓,羡煞小妹!羡煞小妹!:)

~唔係笑你哋,真心架,睇你哋D對白覺得真係好鬼趣緻、好cute。

收買佬 said...

相敬如賓? 非也, 我直頭當佢地係我老師/大哥哥. :)

mokit said...

唔講粗口,點叫男人呀,我成班 friends 去打波,就小都飛天,平時做野唔講麻。

梁巔巔 said...

Space 兄 & 收收:

而家仲有 K - 100?

收收:

"相敬如賓? 非也, 我直頭當佢地係我老師/大哥哥. :)"

Wa!!!!

係大家亦師亦友, 從分享, 回應中互相指教, 學習~ ^^

小豬:

係呀! 佢兩位好懂得以禮相待, 互相尊重之道. 妳也是! :)

Mokit:

Wei~~~~~~ 番嚟喇!!!!! 好開心! 近嚟點?

喂, 幾時再寫番嘢?