Wednesday, February 07, 2007

舊夢不須記


即使在夢中,妳依然愛我,依然要與我執子之手,共到白頭,但我仍不願再作如此的夢。因為,這種夢,比做惡夢還要痛苦。

惡夢,只要一醒,便沒有了。但剛才那樣的夢,為甚麼仍幽幽圍繞著我。

或者,以前美妙的旋律如現在方謬的希冀。。。。望這不是夢,也不是現實的浮境。不過,是一堆混沌般的發夢。

而夢,無憑。

這個夢,會告訴妳,也許。

到那一夜,那個深夜凌晨,機緣來到之時,或許,我會說:「這一個夜,我夢見妳。」

可是。。。。可是妳知嘛,一別經年,長年縷夜枯守,終生等待。而妳凰飛九天,人,在遠方。到了這一夜,我終於能夠到了那一點,在夢溯這夢之時之後,親愛的,跟妳說一句:「舊夢不須記。」

舊夢不須記 逝去種種昨日經已死

從前人渺 隨夢境失掉

莫憶風裡淚流怨別離

舊事也不須記 事過境遷以後不再提起

從前情愛 何用多等待

萬千恩怨讓我盡還你

此後人生漫漫長路

自尋路向天際分飛

他日與君 倘有未了緣

始終都會海角重遇你

因此舊夢不須記 亦不必苦與悲

緣來緣去 前事的喜與淚

在今天裡讓我盡還你

20 comments:

樂遊 said...

Too Beautiful to Last~~
Engelbert Humperdinck

The days of autumn splendor
Those moments, warm and tender
Was it too beautiful to last
The love we share together
The dreams we dare together
Was it too beautiful to last

Walking hand in hand
The dawn discloses
We were dreaming of a land
Where love preposes
But castles made of sand
Like winter roses are fated to die
My darlin', like you and I
My darlin'

Where are those sweet Septembers
The joy my heart remembers
Lost in the shadows of the past
The rainbow watched above you
The sacred words "I love you"
Why did that dream go by so fast
Was it too beautiful
Was it too beautiful to last

Anonymous said...

原唱好像不是呂珊姨的﹐是雷安娜姐姐??? 還是 陳美齡姐姐???

梁巔巔 said...

!!!!!!!!!!

呢首歌!!!!!!!! 勁鐘意!

樂遊兄, 謝謝!

http://www.91f.org/happy/198233.asp

Space 兄:

係雷安娜嘅經典.

aulina said...

雷安娜,成名作黎架。

靚妹(真係好靚,肯定係單位數時代),媽媽在聽收音機時天天都在播。那時候的「樂壇」真是……現在想回都幾悶。冇乜選擇,不過勝在出得街都唔係垃圾...

(其實我唔鍾意雷安娜把聲,都幾k。另一位前輩姐仔麥潔雯又係唔明點解會紅過……)

Anonymous said...

郵筒...做咩咁感慨???
夢,反應潛在意志,同時表達內心世界,你個巔巔呀...一時又粗口,一時又懶感性,唔...奇﹗

程霜 said...

原裝正版:

http://youtube.com/watch?v=0tOYU0uiYyA

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

"靚妹(真係好靚,肯定係單位數時代)"

冇記錯, 呢首歌係1982年.... 所以妳嘅肯定, 好肯定冇肯定錯! ^~

"媽媽在聽收音機時天天都在播。那時候的「樂壇」真是……現在想回都幾悶。冇乜選擇,不過勝在出得街都唔係垃圾..."

其實以前嘅樂壇有味道過而家嘅.

"(其實我唔鍾意雷安娜把聲,都幾k。另一位前輩姐仔麥潔雯又係唔明點解會紅過……)"

雷安娜同麥潔雯把聲都好, 後者唱功更掂兼跳得. 又係冇運.

啤啤熊:

出現喇咩?!

我係感性皇子 ma~

霜:

謝過分享.

Anonymous said...

其實有時好懷疑你究竟係咪同我一個年代既... 首歌真係好舊下...
anyway, 有時發下夢都幾有意思.

梁巔巔 said...

喂, 好舊咪啱咯~ 係我哋同期嗰種舊 ma! 又唔係五, 六十年代嗰隻舊 ai~ -______-

Anonymous said...

我係感性皇子 ma~ --->嚇死,驟眼睇以為你話"性感"皇子,嚇鬼我呀!!!!!!!!
以巔哥郵筒身形,唔好行性感 -____-

xiao zhu said...

"雷安娜同麥潔雯把聲都好, 後者唱功更掂兼跳得. 又係冇運."

麥潔雯聲同唱功幾好,雷安娜就唔掂喇。唔識運氣,淨識用鼻音,把聲亦稱唔上靚,根本唔配叫做唱家班。

macy said...

夢只是刹那,但如果"仍幽幽圍繞著我"?!只怕那是你一廂情願哦.

夢,識得用,其實好好用.

雷安娜,我覺得係經典,但不是我杯茶.我媽媽說我三歲時最愛唱:
"懷緬過去常陶醉 一半樂事一半令人流淚
夢如人生快樂永記取 悲苦深刻藏骨髓
懷緬過去常陶醉 想到舊事歡笑面常流淚
夢如人生試問誰能料 石頭他朝成翡翠"

mak ki man, 米啦,從來未曾喜歡過她,包括她的老公,oh! no. please!
認同aulina chan個句 "又係唔明點解會紅過"

xiao zhu said...

"每當變幻時",薰妮,另一位一曲歌后。

macy said...

回應上篇:

小女子仰慕項羽,中二讀中史,我自己到圖書館找關於項羽的記載,不多,頂多記載他與劉邦交手的部份;而且有關他的都是負面的,例如:說項羽年少時無心向學,好食懶飛,無正職,更胸無大志.

所以我認同歷史只由winner去寫,唱好自己.

Hyacinthus said...

宿命 作詞:陳昇 / 作曲:陳昇

不為什麼而活 是灑脫 是無奈
生活早已選擇了我 還是我決定未來如何生活
總有理由原諒自己 是習慣 還是純粹喜歡
喜歡不對自己負責

當然可以活在幻想裡面 或者透支青春填滿慾望
而生活就像無數的弧線 交錯在人們無意之間
無法改變 很難期望有人陪你悲傷

曾有人這樣對我說 燃燒生命不如一根煙
短暫不長久 狂歡的背後總有寂寞在等待著你
卻從來不知為什麼 總愛走向狂歡的背後
冷眼看人們 走回內心裡 總讓寂寞來擁有我 為什麼

aulina said...

LDD,女人味/味道呢家野,pk_兄今天貼了一篇一定讓你說頂癮的... ;P

macy,雷安娜麥潔雯同呂姍三個,最值得紅果個唔紅,唔值果兩個……冇記錯麥潔雯都係做過DJ,好似當年都係因為係同事先熱播,情況有如林9...

mad dog,唔係真係好舊咋喎... 我都識... 不過都係呀媽taste好,由細同我煲歌煲到大!! yea!(佢又係自己未出世之前果d都識架,所以上古至三四十年代國語歌我都知少少架……)

Anonymous said...

張德蘭。。有首歌“人生於世”。。。
陳美齡。。有首歌“願君真愛不相欺”

都找不到。

梁巔巔 said...

啤啤熊:

"以巔哥郵筒身形,唔好行性感 -____-"

行 cat walk, 正 & 性感到妳尖叫! ><

小豬:

Sorly, 我一時手快將雷和麥連咗一齊.

妳講得啱! ^^

Macy:

"夢只是刹那,但如果"仍幽幽圍繞著我"?!只怕那是你一廂情願哦."

.... 妳說對了.... 擺明一廂情願. :(

夢,識得用,其實好好用."

Heeee, 我識!

"包括她的老公,oh! no. please!"

江 _, 係呀! 好扮嘢! 好作狀!

另, 估唔到妳都熱愛歷史 ar ha! 正!

風信子:

Thank you.

柯蓮娜:

睇咗, 正!

"macy,雷安娜麥潔雯同呂姍三個,最值得紅果個唔紅,唔值果兩個……"

唔係喎, 呂珊呢幾年好紅! Ummm.... 不過係遲來的春天.

"情況有如林9..."

Who is 林9?

Space 兄:

我試過搵, 亦搵唔到, 遲 oD搵到補番~

^^

macy said...

"Who is 林9?"

我答我答,林海峰吖!

係吖!我鐘意中史架,但係係你地才子面前,哈哈都係幼稚園喳.^_^

梁巔巔 said...

"但係係你地才子面前,哈哈都係幼稚園喳.^_^"

唔好咁講~ 大家交流 ma, 說不定有 oD係我哋唔知嘅呢! :)