Wednesday, January 24, 2007

又做昏君咯~


一向冇迷過,甚至冇セ點睇過甚麼韓劇、日劇。反而到而家仲迷 o緊以前無記同麗的時代嘅片集。大陸有幾套都鐘意。

但最近有齣逢星期一晚,喺明珠台播嘅日劇~ 飆風引擎,小弟我就差唔多每個禮拜都睇。因為有佢呀~ 加藤小雪。

呢個加藤小雪自當年嗰套電影~ 最後武士我已經好冧佢咖喇!佢唔算好靚,但除咗身型一流,就係呢,最迷到我瘟瘟沌沌嘅係佢嗰種剛柔相融得天衣無縫嘅氣質味道。特別係佢嗰雙眼睛,啊~~~ 睡眼惺忪般柔柔無神,偏偏又蘊含無盡絲絲韻味風情,望住佢,就控制唔到自己胡思亂想!天啊~~~~ 點解要有啲咁攞人命嘅女人?!仲加慘嘅係佢仲好似我嘅一個意中人!弊呀!

面講過,因為佢,所以我睇呢套飆風引擎。到後嚟,不知不覺又覺得幾好睇噃。劇入面 oD細路好得意,發覺木村拓哉同李雲迪真係好似 (講開呢樣順便叉開話題講講,朗郎好似突眼金魚;李傳韻好似廟街榕樹頭睇相嗰啲;黃蒙拉有啲似玩魔術嗰個 Henry 哥哥。),咦,講到邊。。。。係嘞,情節又溫馨兼勵志,前日嗰集仲睇到小弟我有啲咽哽,想喊!

有時會諗,到底係作品先吸引人,還是因為作品裡面嘅其他元素好似某啲演員、主題音樂、配樂、甚至只係某一幕 (幾幕) 而令人鐘意成齣作品?

我估。。。。兩種都會有。

加藤小雪~~~~ 呵呵呵~ Posted by Picasa

21 comments:

Anonymous said...

The same female star in TOM Cruise's movie "LAST SAMURAI"?

梁巔巔 said...

係呀! 冇錯!

Anonymous said...

巔巔兄﹕“特別係佢雙眼睛,啊~~~ 睡眼惺忪般柔柔無神,偏偏又蘊含無盡絲絲韻味風情”。

在 last samurai 已經留意到﹐真的好勁!!!

梁巔巔 said...

頂唔順! 最慘係..... 真人我都識一個係咁! 仲要成個樣加藤小雪好似佢!

沉 + 醉!

xiao zhu said...

追唔追得架?追得咪去馬囉:P

梁巔巔 said...

^~

Anonymous said...

加藤小雪好似佢!!!


I was luck I didnt say anything adversely. IF I were not wrong you were implicitly "love talking" to your better half!!!

Anonymous said...

原來呀嫂係咁嘅樣架?

梁巔巔 said...

仲有林志玲, 林嘉欣~ ;)

程霜 said...

梁生:你12月18日浸落D鮑魚去咗邊?

xiao zhu said...

哈哈,死未?又有人忍唔住啦,唔係淨得我將住你。快D同江東父老交待交待!

Anonymous said...

嘩!!!嘩!!! 你女友是小雪﹑雙林﹐的綜合體。



p.s.之前用 aptiensrecneh 是想玩達芬奇密碼﹐但玩出禍來﹐砌來砌去都唔成字﹐唔好意思。老細又來﹐唯有快快趣發出了。

Anonymous said...

呢套我都有追, 大結局錄左未睇. 前排都寫過一篇, 不過係"木村始終是木村", focus同你完全相反.
男人同女人眼光始終唔同呀下, 我好怕呢個小雪, 之前無咩點睇last samurai, 不過佢響"Engine"度真係唔係好掂, 永遠一個樣, 有D悶, 好怕D咁煩既角色... :P

梁巔巔 said...

霜 & 小豬:

呀哈哈哈哈哈哈~~~~~ 啲咁堅嘅嘢, 我又點會忘記呢?!

上年12月底已嘆咗喇! 而整鮑實錄, 今晚去呢度 www.victorvictor.blogspot.com 睇啦!!!!!! Keee keeee!

Space 兄:

唔知點解都估到係你 ga 喇!

"嘩!!!嘩!!! 你女友是小雪﹑雙林﹐的綜合體。"

I mean, 仲有呢兩個都好鐘意呀~ ^~

Mad Dog:

"不過佢響"Engine"度真係唔係好掂, 永遠一個樣, 有D悶, 好怕D咁煩既角色... :P"

我都覺.... 但鬼叫我好鐘意佢咩~ 唔掂都變掂! ;)

"不過係"木村始終是木村"

木村好正咩? 陳豪正 oD! ^~

Anonymous said...

嘩, 木村喎, 陳豪差好多皮, 拍馬追唔上呀. 你不如拿Jude Law同梁朝偉比丫, 點比呀?!

梁巔巔 said...

最憎木村 ga 嘞!

Jude Law?! Yeeeee~~~~~~ 陰陽怪氣! 奇洛李維斯正好多 la!

Anonymous said...

唔係化????陳豪都叫正???齋睇相,個女"代"真係普通貨色-____-好似蒙嘉慧靚啲喎.
肥鴨

梁巔巔 said...

陳豪, 正 ga! 又大隻又斯文又有禮貓又真~

吓?!?!?!?!! 唔係 fa?!?!?!?!!? 蒙嘉慧正啲?!?!!?!?!!!???

......

小雪靚 oD))))))))))))))))))))))

><

Anonymous said...

小雪?ok啦!
巔少,你都幾才子多情個咼!

梁巔巔 said...

掂只 okay 呀, 正!

"巔少,你都幾才子多情個咼!"

A~ 唔好咁講~ 才子我未係, 多情亦冇份~ 我好專一 ga!

Anonymous said...

蒙嘉慧極度恐怖, 見過佢真人啦, 嚇死.