Tuesday, January 23, 2007

菊花與血


一晚,凱撒大帝忽故找他身邊的元老、嫡系,談論死的問題。席間,其麾下有人問凱撒,哪一種死法最好,凱撒說:「越突然,越非常突然越好!」(That which should be most sudden)

翌日,凱撒被布魯圖斯一眾在其身上猛插二十三刀而撒手塵寰。

是的。如凱撒這樣說,死得突然,一切富貴榮華就如星光滅絕,走得璀璨,離得痛快傳奇。

亦如友情一樣,記得有一極品魔蟹朋友 (下星期我會淺述何謂極品魔蟹朋友),在其發作之後,頓然原形畢露,這樣,也就只好疏遠斷絕。

緣份此事,緣來緣去,緣起緣滅,本無理在,卻自有定數。去了的緣,難免有無奈之感。但,只要記著,無奈也是人生,也是完整我們人生的經歷,感受,故此,也就不須過份傷感,執著。緣盡,真係甚麼都再也沒有的了!就由它他她去吧。反正,彼此於過去之樂,在這滄茫人世間曾存在過,快樂絢爛的痕跡回憶一成永成,一在永在。每當憶起,想到如此,也自能無悔無憾,真正做到就讓一切隨風。

或是,一劍斷絕。順道讓血花灑滿增添「奠」的淒美。

所以,重點是,友逝最好也是死得突然。只因緣起一刻,漂亮處盡是風情,緣滅一剎,山窮水複亦餘韻猶在。就將這樣美的開始、亦作為最浪漫的終結。讓此情永凝在還存戀戀繁星,一切仍是薰然醉人之時,在忽見一泓灩灩的奈何橋的河水,喝下黃婆湯之先,於穹蒼及時刻上不可磨滅的浪漫友痕哀歌。

浣花洗劍錄 試聽 Posted by Picasa

26 comments:

xiao zhu said...

浣花洗劍.

梁巔巔 said...

浣花洗劍錄, 頭開得好, 惜尾結得差~

xiao zhu said...

冇睇過本書、冇睇過個劇,只係鍾意劇嘅主題歌。

梁巔巔 said...

http://www.1ting.com/player/d3/player_105314.html

Saturday, April 22, 2006

浣花洗劍錄
出自七十年代末,當時還在麗的電視鬱鬱不得志,於星海浮浮沉沉的張國榮的歌~ 浣花洗劍錄。

人未紅,歌不出名,但旋律,歌詞均觸動您我的心的一首好歌。

人生幾多際遇未能逃避
明知一生裡面諸多痛楚
如果他朝得到寶劍在手
揚威於天下應是我

讓世間錯怪了我
誰令我帶淚悲哭當歌
悲哭當歌亂世風雨多
讓劍鋒染滿了血
才以鮮花清洗干戈
干戈不息我只嘆奈何

如今且把血淚輕輕抹乾
如今甘心接受諸多痛楚
自古劍客為情心事多
誰知傷心悲苦竟是我
竟是我

http://victorvictor.blogspot.com/2006/04/blog-post_114564073974002793.html

xiao zhu said...

咦,我記得首個係李龍基唱個喎,套劇就係張國榮做嘅。

梁巔巔 said...

有兩個版本~

曲: 黎小田
詞: 盧國沾

另, 其實黎跟盧足可與顧及黃相輝. 無奈處錯地方~

http://victorvictor.blogspot.com/2005/09/blog-post_112781041847123155.html

xiao zhu said...

欲哭無淚的符號如何打? 個心翳住翳住有冇符號可以打?

梁巔巔 said...



唯有呢個~ :(

vicky said...

計我話,點死最好:

1. 瞓覺時
2. 馬上x

Anonymous said...

呢篇咁感性咁玄,唔識回添!

我餅,所以友逝這回事早看化... n年前未成年時,蝦子餅說朋友是不會有一世的,我還死不相信...

Anonymous said...

友情, 尤其是出來做事後認識的朋友, 都是短暫的. :)

Anonymous said...

做兄弟既野,有今生,無來世;
做弟兄既話,有今生,有永生...
你陰我你係天堂聽PK啦!

hahaha

梁巔巔 said...

Vicky:

呀哈哈哈哈! 大姐, 畀妳笑死喇!!!!! 友誼點瞓覺死, 甚至馬上風瓜柴呀? 頂~ 哈哈! 但好攪笑!

柯蓮娜:

妳蝦子餅說對了大部份....

但無論如何, 只有一世父母子女及夫妻.

Mad Dog:

同意. 十個有九個都同一命運~

卡夫卡兄:

哈! 你令我諗起 oD黑社會電影入面嘅詩句呢~ 甚麼... 洪興牌頭我最響 四海昇平我發亮.... ^~

Anonymous said...

唉,試過比人出賣,就唔會再咁天真﹗
尤其工作上認識的,初頭都無事,後期d"兩個只能活一個"/"咩獲"位,人性就自不然顯露﹗
但世事都有令人鼓舞,有d同事/工作上認識的朋友又幾ok既﹗所以我都仲信有好人,同埋好人有好報﹗哈哈﹗--->比多d好野我食,就有希望﹗
巔巔老爺:冤枉呀...............

梁巔巔 said...

嚟喇咩?

"哈哈﹗--->比多d好野我食,就有希望﹗"

食死妳呀! XD

"巔巔老爺:冤枉呀..............."

嘩!!!! 叫我做老爺?!

P.S. 究竟妳嘅 Blog 幾時得?

Anonymous said...

食死妳呀! XD--->我食得又訓得,令我一度懷疑自己唔係正常人 :|

嘩!!!! 叫我做老爺?! --->怕左你,比返2 分錢面子過你,唔好再嘈﹗

究竟妳嘅 Blog 幾時得? --->荒廢樂園﹗無限期擱置...

梁巔巔 said...

"我食得又訓得,令我一度懷疑自己唔係正常人 :|"

吓?! 喂, 咁至正常喎~ 妳想又唔食得又唔瞓得?

"究竟妳嘅 Blog 幾時得? --->荒廢樂園﹗無限期擱置..."

冇前途~ -____-

Anonymous said...

冇前途~ -____- ---> 咩0姐﹗懶之過,駛唔駛咁呀﹗最多多d捧下你場...

梁巔巔 said...

Heee heee!

Anonymous said...

I agree making friends at work is high risk with a low success rate. Look forward to finding out what 極品魔蟹朋友 is all abt.

收買佬 said...

凱撒大帝? 碧根包華呀 ? :)

xiao zhu said...

"只有一世父母子女及夫妻"

真嘅咩? -___-

梁巔巔 said...

Haricot 微豆:

其實唔單只係同做嚟嘢嘅朋友, 仲有 oD冇利益衝突, 但不懂人情世故, 或心理有問題的計時炸彈式朋友.

收收:

你果然係超級足球迷 ar ha! ^~

小豬:

一世父母, 子女 ---> 肯定!

一世夫妻 ---> ..... 看緣份吧....

xiao zhu said...

"一世夫妻 ---> ..... 看緣份吧.... "

咪係囉!!!!

Anonymous said...

父母兄弟姐妹親戚無得選擇﹐朋友伴侶夫妻有得選擇﹐
也就是有緣盡之時!!!

梁巔巔 said...

.... 係.