Monday, January 22, 2007

「中藥」頌


連賭波、開賭場,香港獨有的那些衛道之士 (包括偽善及真心者) 都已殺聲四起,「食中藥」就更是他們所容不下。對他們來說,這簡直等同追龍 (食白粉)。

從道德態度來看,這完全是井底之蛙的幼稚無知認為。那些白痴和偽君子不知「她」在最先進開明的國家之一~ 荷蘭及丹麥是完全合法化?!

而在健康角度,「食中藥」並不等同吸煙。更不是鴉片和白粉。而且,到現時為止,醫學界都証實不到「食中藥」只有害而無利。反而,在某些精神治療更需要「她」的幫助。

剩下來,就是從文化藝術角度看。首先,必須強調,鴉片、白粉完完全全是毒品,絕不可碰!但古今東西方均有不少大文豪及藝術巨擘是好此道者。好像中國魏晉時期的竹林七賢及清代的鄭板橋便服五石散。西方的王爾德不單是雙性戀,還好嬝嬝帶來的美麗虛幻。詩人波特萊爾寫下彩虹般的象徵派朦朧詩篇,也是抽鴉片之作。就連毛主席的詩「九嶷山上白雲飛,帝子乘風下翠微。斑竹一枝千滴淚,紅霞萬朵百重衣。洞庭波湧連天雪,長島人歌動地詩。我欲因之夢寥廓,芙蓉國裡盡朝暉。」 裡也有一句「芙蓉國裡盡朝暉」。看,芙蓉乃鴉片,可知其極有可能亦得到老毛的寵幸。到了現代,有了「她」,文化藝術才子們不用再吸食損害健康,傷身的五石散、甚至會致命鴉片及白粉。如「她」就是星加坡其中一位著名畫家的至愛。

食中藥,她會改變時間在您固有的觀念,及其特質。一切彷彿延長至無邊無盡,所有都一下子變慢了;她更是開啟潛能的鑰匙,可以將人的體力和思考推至寬頻極限;而且,與她混在一體,您的其他感官 (特別係聽覺) 會非常敏感,會「感覺到」,「聽到」好多平時感受不到聽不到的東西。所以,很多玩音樂的人都愛死「她」這尤物。

當然,「食中藥」不可普及,但卻可如星加坡般,還是星加坡開明。李光耀特准一些人如擁有大學學位、I.Q . 特高之人、在文化藝術上有若干成就或作品之士合法「食中藥」。回想我們香港?!。。。。噢,傳聞有一位,但卻是已仙遊的粵劇紅伶。

最後,不得不一提大家,吃飯過多、做運動太過劇烈、喝白開水過量,也會死人的。XD

!忘了說,此篇不適宜缺乏判斷、道德標準過高者閱讀。訶尼陀佛~ Posted by Picasa

37 comments:

Anonymous said...

"喝白開水過量"...

Back in the days when I rave, I used to hear myths/true stories that young girls/boys died from water intoxication...

Too high to dance, too thirsty to drink, and then...you just die after you got high for a long time.

Good way to die I guess?

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_health5.shtml

Anonymous said...

中藥 是 草藥 即是 英文的 HERB 而 HERB 可泛指一般 軟性的 麻醉劑 例如 大麻﹐巔巔兄是否談“大麻”頌?

老表說加拿大 “對草” 是合法的﹐ 卡夫卡可否提供多些資料?

wow very very late take care and good night !! :)

Anonymous said...

Sure!

Medical Marijuana is LEGAL in Canada!!!

For "entertainment" though, you should go to Holland and Spain for TRULY good chronic stuff. :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:World-cannabis-laws.png

can we say weeeeeeed!

I am in Eastern Standard Time man :)

梁巔巔 said...

卡夫卡兄:

有趣! 多謝分享!

依我睇, 最佳死去途徑係牡丹花..... hee heee~

Space 兄:

係. ^~

Anonymous said...

睇到我丫,明明知你唔係講中藥,但我咁純情,梗諗唔到你講乜啦!好彩得各路英雄留言先知。死,生得咁蠢點算?食d中藥有冇幫助?;P

樂遊 said...

近年(還是自七八十年代已是如此,唔清楚)好像去到那兒都有一個「老母」跟尾,提你不要做這不要做那:在戲院不要講電話、在扶手電梯要「紮馬扶隱」、食煙會死人、做愛要帶套、食飯要洗手、雀屎唔好掂、賭波會輸死人、會考衰左唔好去死………我真的不知這是政府的「母性」越來越泛濫,還是我們質素越來越低。假如一個政府堅信個人應為自己的種種負責,她應該不會如此長氣;假如政府覺得其子民民智未開,儼如蠻夷,她應該對他們多加照顧、補助,但我們的政府又說甚麼「大市場,小政府」…….總之就是怪怪的。
姑勿論「食中藥」是好是壞,「老母」都不會鼓勵兒女做些有危險性的事情。梁兄引星洲為例,說當地持大學學位者有食中藥的權利。大概是人家認為他們的精英有較高的判斷力和更有能力發揮其「獨立人格」。這個更不會在香港出現,因為在現今大學教育制度下,只是把學生平庸化 / 「適合僱主要求化」,不再有精英。精英是有的,就是未畢業已有幾十萬年薪的,中英普X(X是另一種外語)語了得、具「國際視野」、口才一流、溝通能力極佳、聰明醒目又務實……重心是他們乃天下「老母」眼中的一等乖仔乖女,但不是看他們是否有更能力去擔起其「獨立人格」。

xiao zhu said...

睇完有好多嘢想講,但又怕越講越長氣,唔想好似個八股佬咁。

"李光耀特准一些人如擁有大學學位、I.Q . 特高之人、在文化藝術上有若干成就或作品之士合法「食中藥」。"

話我寸都係咁話喇,(你知我唔係寸你個呵?)有大學學位同IQ高嘅人,都唔等於佢哋有足夠嘅自律、自制同自知。總之,...

唉,唔講喇,突然冇mood。

Anonymous said...

父母官。。。。。嘛
中國官場喜歡自稱人民的父母官當然好像父母一樣關懷大大小小事務!

星架坡李氏父子都對優生學素有研究﹐具大學程度的男女配﹐由政府做紅娘﹐有很多優惠﹐第三名子女還有稅務優待。攪創作的在吞雲吐霧之間靈感如錢塘江大潮後浪推前浪滔滔不絕,所以在文化藝術上有若干成就或作品之士合法「對草」。

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

"但我咁純情,梗諗唔到你講乜啦!"

-______-""""" 我一定信啦~~~~~

"死,生得咁蠢點算?食d中藥有冇幫助?;P"

妳娜姐蠢?! 唔係啩?! 咪玩小弟呀! 精到 "吻" 就有妳份! :P

樂遊兄:

"在戲院不要講電話、在扶手電梯要「紮馬扶隱」、食煙會死人、做愛要帶套、食飯要洗手、雀屎唔好掂、賭波會輸死人、會考衰左唔好去死………我真的不知這是政府的「母性」越來越泛濫,還是我們質素越來越低。"

哈哈哈! 係吖係吖! 唔知遲 oD會唔會又喺廣告叫我哋要定時去廁所排解, 天氣凍要打吓邊爐..... etc. XD XD XD!!!!!!

另, 您尾段講得好好! :)

小豬:

"睇完有好多嘢想講,但又怕越講越長氣,唔想好似個八股佬咁。"

Heee heeee, 唔~~~~~~ 會!

"話我寸都係咁話喇,(你知我唔係寸你個呵?)"

知~~~~~~~~

"有大學學位同IQ高嘅人,都唔等於佢哋有足夠嘅自律、自制同自知。總之,..."

我明妳想講セ~ 唔怕一萬就只怕萬一吖嘛~

但 "七" 區政府近年嚟的確如樂遊兄所言, 母性氾濫了! 有很多事情諸如以上嗰 oD, 唔係政府應該出聲直接講嘅. :)

Space 兄:

其實星洲真係唔錯, 但太熱, 唔啱我~ :P

xiao zhu said...

"我明妳想講セ~ 唔怕一萬就只怕萬一吖嘛~"

真係死左都畀你激番生丫!又喺度叻唔切喇,想唔講ge喇,都搞到我忍唔住。

我怕嘅何止萬一呀,點會得萬一咁少丫!我知道李氏皇朝有佢哋掂嘅地方,但唔知係唔係我識0個D新加坡人只屬於少數,已經讀書都唔係少0個批,但得罪D講句,冇自知之明兼夾懶惰(仲懶過我!)做錯嘢又賴三賴四,死不悔改,冇D guts!冇D承擔。優咩生啫,呸!

梁巔巔 said...

嘩!

Anonymous said...

回樂遊兄:

唔講你真係唔信,以我工作地點為例,d人真係好多連響office唔該唔好用鈴聲手機/開緊會唔好講手提咁簡單都要教!仲要教咗都唔識做!大佬,個個年十幾十皮,唔係做到咁係哇?幼稚園都教過啦!

但係偏偏就係有d咁嘅人,父母官政府不可多得呀!

玩愚民玩得耐,真係愚咗一大代出黎,而家二十零歲果d仲有大把人鞋帶都未必識綁/生果都唔一定識批個。(俾親生父母放響溫室「縱」得太耐)。

話時話唔只香港係咁,世界普遍現象。

xiao zhu said...

space 兄:

補補飛先,我係"呸"新加坡,唔係話你。我驚我衝動得滯,口沒遮攔令人誤會。

Anonymous said...

千祈唔好畀巔巔你做納粹黨/共產黨宣傳改造部,好得人驚!:P

Anonymous said...

好彩有aulina陪我... 我都係好蠢... 純潔也... :P

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

哎唷, 但呢個 "父母" over 咗, 做咗奶媽度慘呢~

Joyce:

希特拉我偶像呀!

Mad Dog:

妳兩個真係..... yil~ 簡直天使)))))))

^~

Anonymous said...

點解你地個個都好似High High地既?

Got high by blogging??

巔兄,在下實在佩服你的神筆!!

下篇寫鹹古就發啦!

xiao zhu said...

都係忍唔住要再問,點解要咁隱晦啫?

梁巔巔 said...

卡夫卡兄:

我哋班友成日 hyper 兼 natual high 咖! 哇哈哈哈哈哈哈~~~~~~~ 好正咖! Join us la! ^~

"在下實在佩服你的神筆!!"

嘩! 過獎喇! 多謝欣賞~

下篇寫鹹古就發啦!

Heee~ 曾經寫過類似嘅嘢....

小豬:

驚畀政府拉呀!

http://victorvictor.blogspot.com/2007/01/x_16.html

http://beingwritenothing.blogspot.com/2007/01/blog-post_16.html

;) Keee keee!

梁巔巔 said...

補遺樂遊兄的留言:

Aulina我信的。
數年前,去見工。面試者乃一校長和一名該校的老師。正當我回應問題,東拉西扯的時候………校長不發一言,身子搖了一搖,突然起身 (我以為甚麼事),拿出振動中的電話,接聽.,邊講邊走出面試室。我一時間停了說話,該老師說「你可以繼續」,我繼續廢up,一會兒校長回來,也沒有說甚麼。
一名校長,一句「失陪」「excuse me」都無…….可能是我語言過份乏味吧,總之就讓我明白為甚麼人人都想做高層。

xiao zhu said...

"驚畀政府拉呀!"

拉咩呀,拉?告你搞煽動呀、蠱惑人心? 乜立0左例哩咩?我唔知嘅 ^~

xiao zhu said...

補充:基本上我唔同意你嘅立場,不過如果你真係畀 "人" 拉,我都一定撐你嘅!一單還一單嘛!

有冇奇怪做乜我咁得閒留咁多次言呀?懶蟲上腦:P

梁巔巔 said...

"拉咩呀,拉?告你搞煽動呀、蠱惑人心? 乜立0左例哩咩?我唔知嘅 ^~"

呢個奶媽政府, 好得意嘅. 連寫吸煙都話要拉呀!

"有冇奇怪做乜我咁得閒留咁多次言呀?懶蟲上腦:P"

小豬 <--- 冇前途~ ^~

xiao zhu said...

吓?唔明。

梁巔巔 said...

I mean, 咁嬾, 唔得呀! ><

Anonymous said...

"舔上媚共" Wahahaha!

X!真係好鬼香艷既遮!

Natural high...

有無聽過去Jackie Brown OST 裡面的 "Natural High" 好歌好歌!

Comment 無 comment limit 個可? :P

梁巔巔 said...

"舔上媚共" Wahahaha!

X!真係好鬼香艷既遮!"

Heeee~ 你睇邊篇吖~ 我有好多篇都 X 呢個學樂遊兄話齋~ "七" 區政府 ga 噃~ ^~

"Natural high...

有無聽過去Jackie Brown OST 裡面的 "Natural High" 好歌好歌!"

冇喎~ 等我今晚上網巢嚟聽聽~

"Comment 無 comment limit 個可? :P"

你話呢~

冇. ^~

Anonymous said...

呢到有試聽...

http://www.musicgremlin.com/GetNewMusic/AlbumEnd.aspx?id=111659

30sec of Track 7 - Natural High by Bloodstone

用IE otherwise Microsoft DRM 炒爆你機 @%#$%&!

聽聞林海峰都好鐘意個渦....I think he was implying that he is smoking weed and getting high all the
time at home before marriage LOL

Anonymous said...

覆小朱小姐:

o下!!! 你睇唔出我是說反話嗎? We didn't give the 星govt any XXX credits.

呀!!! 都o系唔好咁武斷﹐唔可以說埋人家那一份。 我收番OK改了。

Anonymous said...

I am so so sorry﹐我知錯了。

當時零晨成三點幾﹐睡眼暈花﹐寫埋的草藥呀 HERB呀etc etc.


覆小朱小姐:

"
space 兄:

補補飛先,我係"呸"新加坡,唔係話你。我驚我衝動得滯,口沒遮攔令人誤會。 "


No need to sorry I am the one who should say SORRRY to all. :(

收買佬 said...

無論中西藥, 少吃為佳, 養兵(白血球) N 日, 用在一朝呀. ~~

梁巔巔 said...

卡夫卡兄:

Wa! 聽咗! 堅!

"聽聞林海峰都好鐘意個渦"

可惜~ 我唔鐘意佢~

收收:

Heeee~ 所言甚是. :)

Anonymous said...

This video is dedicated to the STONED.

Spiders On Drugs
http://www.youtube.com/watch?v=sHzdsFiBbFc

梁巔巔 said...

喂, 呢個生物記錄片過癮喎! Thank you!

Snowdrops said...

Hmmm, I think a couple of clarifications is in order here:

"鴉片" = Opium = drug derived from the opium poppies

While you seem to be actually talking about Cannabis / Marijuanna, the drug that's legalised in the Netherlands.

While you've stated "「食中藥」並不等同吸煙。更不是鴉片和白粉。...首先,必須強調,鴉片、白粉完完全全是毒品,絕不可碰!" But I'm curious why you then went on to wax lyrical about how opium helped artists and poets and writers of yesteryears in their work? Surely even if opium did help them, it has got nothing to do with cannabis, which is a different drug altogether?

Also, though recreational use of cannabis has been legalised in the Netherlands and a couple of others, in most Western countries (US, UK, France, Germany, Australia, Ireland, etc. etc.) the drug is still illegal. So it's not just the HK govt which is particularly conservative about this drug.

Indeed, in Italy and Ireland, as in the US, we've even implemented a total ban on smoking tobacco in public places. If we in the West are being increasingly restrictive regarding the common tobacco drug (and I personally support this development, both from a public health as well as a personal health perspective), I'll think there's even less of a chance for legalising the recreational use of cannabis in the West (with emphasis on "recreation", as the medicinal use of the drug is largely tolerated if not welcomed in most countries).

p.s. Please understand the above is meant only to clarify some of the points made in your post, and I don't mean to start a debate / row / fight over this topic. To each his own, I'd say :) And belated blog birthday greetings!

梁巔巔 said...

Hello!!!! 好開心見到妳! ^^

答咗妳先~

i. 以前冇 "中藥", 所以, oD古人咪要食鴉片囉. 我係想強調, 有 oD所謂嘅毒品, 其實並非全惡. 白扮除外. 君不見我沒有提白粉~ ^~

ii. 所以, 我成日認為荷蘭真係好文明!

最後, 謝謝妳的祝福!

喂, 嚟多 oD! :)

Snowdrops said...

Hi, just visiting again, thanks for linking me. It's great to see my blog name translated into Chinese (now I can copy and paste that name from your link). Thanks a million :)