Friday, January 19, 2007

潔癖怪談


前日喺某 Blog 友嘅一篇度睇到呢一句「下巴士前沒有人按鈴弄致有潔癖的我要拿紙巾出來按鈴。」,哎唷~~~ 我成個人即刻精神為之一 high!

點解?我睇到後,自己唔知點解同自己講:「。。。。咦,唔通佢係同類?!」而且,此人已認識咗佢一段日子,橫睇直睇都屬正常人。而我所識嘅咁多人當中,又冇人同我一樣有潔癖,而家竟然知道有一個原來都好似我咁,heee heeee,係有潔癖嘅正常人嚟喎,咁大家話嘞,遇到同類,個 feel 係咪自然會 high 呀?!呵呵呵!

跟住,小弟就入去留言度自我剖白些少先,兼認同支持一下同類。結果,哇哈哈哈哈哈~~~~ 經過一輪交流意見,腦輕鬆腦震盪 + 分享經驗,得知佢非但同我一樣係潔癖靚人,而且,仲激過我潔癖皇子!難得呀!

得到佢嘅同意,小弟特誠意獻上嗰 day 精彩內容,與君共享。亦希望藉此帶出一般潔癖並非不正常、有神經病。他們/我哋也是正常人的訊息。XD XD XD XD XD~~~~~~~

潔癖怪談~ GO!

我:潔癖2號
佢:潔癖1號

2號:「妳又有潔癖 ga!!!!同道中人呀!!!!!」

1號:「都係自沙士果年開始,宜家一定要有支酒精 gel 響袋,用ATM machine,按電梯,扶把 (公車) 都用 tissue,or use the hand gel right after touching these spots。。。。屋企都係架,一有人嚟,著住街外衫坐過都會消毒,有 oD癲。。。。I.T. 同事幫我整過部電腦我都趁佢行開後用火酒清潔。。。。:P」

2號:「有親戚朋友嚟屋企坐,坐過邊,要1比50滴露抹;電腦 (屋企嘅),唔係屋企人『鬥』過,要1比0火酒抹;在外面盡量唔『開』大,認真頂唔住就頂到去去我別墅文華。。。。拎 oD嘢或摸嘅嘢,上手後一有啲凹凸感 (污糟嘢如菜汁,不知名類似鼻屎之物。。。。),即去洗手間用粯液洗手。。。。etc。總之,抹抹抹,洗洗洗~ 乾乾淨淨, 絕無疾病。抹抹洗洗。健康嚟~ Heee heee~」

1號:「Hahaha!
『拎 oD嘢或摸嘅嘢,上手後一有啲凹凸感 (污糟嘢如菜汁,不知名類似鼻屎之物。。。。),即去洗手間用粯液洗手。。。。etc』
---> 我基本上任何人遞過嚟嘅嘢,我之後都用 hand gel 清潔雙手 (no matter 有無凹凸感)。最尷尬係公司有新人/客嚟時,介紹過後又要握手,等人地行開後會即用 hand gel。。。。」

1號:「仲有,晚晚用火酒拭手提電話、屋企電燈製、remote controls。又用 Dettol 清潔廁所板、洗手盤、浴缸邊。。。。etc。。。。人都癲! :P」

2號:「『晚晚用火酒拭手提電話、屋企電燈製、remote controls。又用 Dettol 清潔廁所板。』
喔!呀哈哈哈哈哈哈~~~ 完全一樣呀!我就曾經狼得滯,用1比0火酒抹到上三部手提個螢光幕矇晒!再冇幾耐,oD火酒滲咗入去『灣』。所以。我而家會用布浸落1比50滴露度,扭乾先抹。唔係嘅話。。。。一年換 n 部都似 -____-"。至於電制,試過抹到壞咗。好彩呢樣唔係成日抹,唔係多多唔夠死~

『最尷尬係公司有新人/客嚟時,介紹過後又要握手,等人地行開後會即用 hand gel。。。。』
係呀係呀!!!!哈哈哈哈哈~~~~ 又另外,有一次被個基佬咗隻手背一啖。。。。仲要扮冇嘢扮冷靜,等一陣先衝入 washroom 用粯液係咁洗係咁捽!!!! -____-

『洗手盤,浴缸邊。。。。etc。。。。』
都要?!??!?!?。。。。妳真係仲癲過我 ar!」

1號:「真係諗唔到有男人同我一樣咁潔癖! :)」

邊個咁過癮?Click 呢度您就知~

Hey,a surface looks clean,doesn't mean that germs are gone!喂,啲嘢表面乾淨,唔代表啲嘢冇細菌!Posted by Picasa

17 comments:

xiao zhu said...

有潔癖就真係冇得講;不過真係唔駛咁架,太乾淨未必係好事。突然諗起一件真人真事:

有一對醫學教授夫婦,成就不少,但一直都無所出。到太太四十多歲的時候終於懷孕了,當然是天大喜事。孩子出世了,當然如珠如寶,再加上二人的專業影響,他們對嬰兒非常小心,每一樣東西都經過消毒,更不准許其他人接觸嬰兒。結果在嬰兒大約兩歲的時候,有一次染上了感冒,卻因抵抗力不足,最後失救夭折了。

Anonymous said...

Come to Canada Mr. Din. You will be pleased cause its so clean...

Anonymous said...

又食咗我comment呀!冇天理呀!

xiaozhu所言極為有理,所以我家奉行不要keep得太乾淨的法則(另一原因是懶)。

你們倆的另一半也這樣嗎?第日生細路怎算呀???

不過呢,有人話,如果有小朋友就不會再如此病情嚴重的了。

話時話你地咁鬼潔癖,有乜可能去到k場/舞室呀???

梁巔巔 said...

小豬:

妳講得好啱, 我都知. 但我諗我嘅潔癖係外在潔癖, 內呢, 又セ都照食, 加上又成日飲殺蟲水 (酒), 更久唔久又會訓練吓 oD白血球, 所以, 冇問題. 哈哈~ ^~

「抗菌戰士

呢幾日感冒菌作怪,又係時候訓練吓自已嘅白血球。在一開始趁情況還未惡化,施展我的兩大絕招 (1. 食必理痛;2. 狂飲水後再隊 "齋啡" ),都唔駛用最後驚天一式 (沖完勁熱水涼之後用垃圾袋包住自己然後再上床用厚棉被蓋住瞓一晚),而家情況已好番8成。」(寫於05年) Heee heee.

卡夫卡兄:

加拿大, 鐘意到我死! 尤其是 Quebec City.

但唔關事, 就算去到邊, 文中對白的情況仍會照做 ga. ;)

柯蓮娜:

"又食咗我comment呀!冇天理呀!"

所以, 而家我每次留完言 (特別係 Blogger), 我都會 copy 咗先 click 發佈留言 ga~

"你們倆的另一半也這樣嗎?第日生細路怎算呀???"

所以我一直以嚟咪成日畀另一半話怪人, 麻煩囉. -____-

"不過呢,有人話,如果有小朋友就不會再如此病情嚴重的了。"

講真, 為咗征天同征海, 我第日會污糟 oD咖喇....

"話時話你地咁鬼潔癖,有乜可能去到k場/舞室呀???"

A~ 咁又唔係喎! 呢啲又唔驚 ga 喎! 照去冇有怕. 因為最重係正常潔癖, 唔係病態嗰種嘛.

不過, 通常去完之後, 嗰套衫褲我都會洗, 如果有外套, 就會掛喺窗外吹足曬足一個 week 先拎番入嚟.

唔知 Mad Dog 佢係唔係呢?

vicky said...

大茵食細菌,細菌當補品.

梁巔巔 said...

Hello, Vicky! 係呀! 食呢, 我又可以好勇個喎!

Anonymous said...

潔癖都有分咁多種?

想問你勒,肚內黠清潔?

Anonymous said...

aulina: 我另一半都有少少, 不過正常好多. 起碼唔會帶hand gel出街. 但去過D佢覺得污糟既地方, 佢會拿D衫出街洗...
K場照去, 唔驚得太多. 跳完舞用wet tissue拭arms, 順便拭汗. 返屋企即洗arms(因為雙手會捉摸扶把嘛, 有時透氣會挨哂落去...)
講開一樣, 去完殯儀館, 所有衫拿出街洗, 一返屋企當正自己有菌, 即刻沖涼洗頭... :P ha, LDD, 我好似響度繼續你篇文... hahah...
我都知有細路就無可能咁怕污糟. 有次幫家姐手, 帶個女出去, 我就知道無可能時時刻刻用hand gel.

梁巔巔 said...

Joyce:

正常潔癖得一種 ga ja~ ^~

"想問你勒,肚內黠清潔?"

妳有冇睇到我同佢 oD對話有講到驚呢味? Keee keee~ 孔子話唔食就假; 孔子話怕セ嘢呀! XD

Mad Dog:

"講開一樣, 去完殯儀館, 所有衫拿出街洗, 一返屋企當正自己有菌, 即刻沖涼洗頭... :P"

冇錯! 仲有, 去過醫院及戲院, 都一返屋企當正自己有菌, 即刻沖涼洗頭!

"ha, LDD, 我好似響度繼續你篇文... hahah..."

^~

Anonymous said...

醫院都係既, 不過睇下咩科囉... 戲院因為去得太多, 有時將個頭挨落去都唔理, 返屋企都未必即刻洗頭... :)

Silence said...

我的潔癖問題不算很嚴重, 只是會經常洗手, 結果雙手很乾燥, 經常性地"爆拆"。

macy said...

OH! 我都係成日洗手,由細到大都係咁,好怕隻手污joe, 所以隻手好乾燥, 洗完就搽hand cream.
屋企梗要乾淨啦, 尤其有小朋友, 就更要乾淨, 所以我真係做到死死下. 放工番屋企就抺抺抺, &最怕屋企有臭味.
我梗有hand gel or濕紙巾,尤其同仔出街,會成日抺佢隻手,咀,面.
出街衫,梗係會洗啦,外套唔可以周圍擺.
btw,我小朋友係03年係sars陰影下出世,所以我地係緊張得很.

Anonymous said...

大家都係人馬座...我就唔係咁潔癖
不過,我都尊重你的行為...
但係..有時的野..點樣洗都洗唔乾淨呀..
victor哥...好似d衰過魔鬼的人..
點洗個心都係黑色...
但係到呢一刻我真係唔明...想請請高人
指點一下小弟..
點解信基督的時候..非常正直..
但一做另一件事的時候,會不澤手段去達到佢的目的..真係好可怕呀....巔巔..請賜教?

梁巔巔 said...

寧靜:

試吓 "揸" 蘆薈, 好得! ^^

Macy:

啱呀! 乾淨 oD好!!!! :)

Gary 哥:

呀哈哈哈哈~ Gary 哥, 咪咁客氣!

嗰 oD偽君子假基督, 如果踩到埋身, DKLM 以暴易暴得 ga 喇!

Anonymous said...

有潔癖都唔係件咩事,只係睇到你同mad dog的留言真係有d誇囉~haha ^^
乾淨係好事~!

Anonymous said...

嚇得我丫... 其實,hand gel我都有,係小肥出世左近買(當時香港唔興,要特登上網訂返黎)。不過後尾睇small prints睇得好清楚,洗完唔入得口!咁我本來用都係為左細路隻手冇咁多菌,但係佢地係唔會唔擺手入口架!所以結論係根本唔俾得細路用囉。

(出街濕紙巾睇下去邊,行山一定帶,市區就唔使喇,度度都有供應嘛)

咁,你地話去完醫院即係洗頭沖涼我都會。基本上,細路校服都係放學返黎就放入籃,佢地都係一返屋企就沖涼嘅。乾淨遮,唔係潔癖...

梁巔巔 said...

Joey:

我~

白白淨淨
絕無疾病

Heeee! ^~

柯蓮娜:

妳呢個嬾媽又幾細心喎!