Thursday, January 18, 2007

茫茫的恐懼~


人,最恐懼的時候,並不是在黑暗的艱辛時期,因為已身在黑暗裡,當局者迷,而且,所有困難會排山倒海連綿不絕全部湧至,故此,亦沒有時間去恐懼。

最恐懼的時刻,亦不是知道惡耗的那一剎,在那個時候,人不會懂得恐懼,因為腦海已空無一物。況且,一切已是定局,所以,取而代之的是悲傷。

人的最恐懼時候,是在事情未明朗化的茫茫階段。那一段周遭氣氛陰森詭譎,四圍彷似魍魅魎魑滿佈的時期,比十八層地獄的折磨更煎熬難捱百倍。

就像香港一樣,人心最恐懼的時候是84後,89前。越接近97交接,一切越見光明,人心穩定。所以,在茫茫這令人最恐懼,最難捱下去的時期,要沉著,不亢不卑;偶爾不妨來個放浪形骸,高嘯舒懷;看開點,讓全部隨機隨緣。亦不妨狂哭,讓眼淚盡情落下,在海中流淚,試過嗎?總之,怎樣也要扛起撐住,要知道,跌到谷底~ 一定反彈!

人生路,難免茫茫。然而,風浪荊棘,晦暗不明後,只要能熬過去,始終都會河晏海清。那時,一切便化做海闊天空,而自己有過之前的經歷,變得更強。這樣,就是遨遊四方,四周為君花香滿人間之時。

19 comments:

Anonymous said...

感同身受呀!

Anonymous said...

89 至 97 是走與唔走﹐幾多太空人﹐幾多家庭悲劇﹐幾多單親兒童﹐十多年後﹐兒童大了﹐父母老了﹐得了甚麼? 失了甚麼?

梁巔巔 said...

Mad Dog:

^^ 大家都要堅強!

Space 兄:

我想.... um... 得是可以讓下一代喺健康及更佳環境成長.

失的是, 拆散了不少夫妻, 家庭. 亦令有一班新生代不會繼續再以香港為根.

Anonymous said...

Hi!! I'm here but still busy (as usual)

Merci pour passage:)

Anonymous said...

>>>得是可以讓下一代喺健康及更佳環境成長.

但在外國如果沒辦法溶入,那就沒辦法健康成長啦.

>>>失的是, 拆散了不少夫妻, 家庭. 亦令有一班新生代不會繼續再以香港為根.

如果成長時長期缺乏father figure在週邊會導致心理有缺陷的話,那我應該是那時期的畸型後遺物.還有原本一個是很簡單的三人家庭變得非常複雜...說我家完整嘛?也可以算是,但我們已經十年沒有再一起生活了.

>>>人的最恐懼時候,是在事情未明朗化的茫茫階段

對呀,就好像抬著沒有時間顯示器的炸彈一樣.你知道它會爆卻不知道是甚麼時候.

樂遊 said...

這就是香港人「用腳投票」的傳統,也反映出中共政權的恐佈。

假如我有錢,我都想移民

Anonymous said...

點解變左講移民嘅?明明你好似唔係想講呢d架...

恐懼要有人牽頭才做得出,所以我更起歡牽頭叫大家不要恐懼。

2003年,除了因為無知初期一起買過10個那麼多的口罩外(結果全家只用了3個),我是大搖不擺地不戴口罩在已沒人光顧的商場蹓達和努力消費的!1:99這種清潔物體在我家中也從來沒出現過。

我想在大是大非的時勢,我們需要學習面對自己和人家的恐懼來源,要做到這樣,更應學懂明辨事非對錯。

「沉著、不亢不卑,偶爾不妨來個放浪形骸,高嘯舒懷;看開點,讓全部隨機隨緣」

沒有梁公子的胸襟(或中段呎吋)難為矣!

Anonymous said...

香港人有幾多是原居民?

開阜初期大大部份是難民﹐因恐懼要逃脫晚清暴政﹐從珠三角在不同年代走難會聚香港﹐日本佔領時期很多逃返未淪陷的內地被難﹐內戰時期又帶來一批﹐解放帶來北方的一批來被難﹐跟着內地飢荒又帶來一批也是來搵食的。六七年暴亂走了一批﹐八三年中共話收回香港又走了一批﹐八九民運又走一批。全部都是因為恐懼而來﹐因為恐懼而走。

同意樂遊兄所說「用腳投票」﹐但中國歷來都是
沒有全民投票﹐所以「用腳投票」就是因為恐懼而走難, 近年美其名曰“移民”


蛇完王!!! 拜拜。

Anonymous said...

"一班新生代不會繼續再以香港為根."

巔兄所言甚是!

我無根呀! >.<

梁巔巔 said...

Emmanuelle:

^^ De rien.

Lu:

"但在外國如果沒辦法溶入,那就沒辦法健康成長啦."

通常如果好細個過去嘅, 都冇呢個問題. 而且, 起碼有多一個地方讓他們 (及在將來) 選擇哪裡居住, 謀生嘛.

"如果成長時長期缺乏father figure在週邊會導致心理有缺陷的話,那我應該是那時期的畸型後遺物.還有原本一個是很簡單的三人家庭變得非常複雜...說我家完整嘛?也可以算是,但我們已經十年沒有再一起生活了."

唉~ 很多是都有兩面睇.... 唯有向好嗰邊諗啦! 反正都一切已是事實. 對嗎? ^^

"對呀,就好像抬著沒有時間顯示器的炸彈一樣.你知道它會爆卻不知道是甚麼時候."

好得人驚!

樂遊兄 & Space 兄:

所以, 我頗怕一啲人喺對中國的哲學, 歷史, 近代民族性冇一點深入認便盲目說以做中國人為榮. 打冷震!

卡夫卡兄:

但您會否喜歡加國多一點? :)

娜姐:

"點解變左講移民嘅?明明你好似唔係想講呢d架..."

嗱, 呢 oD又係留言腦震盪嘅有趣地方嘞!

"恐懼要有人牽頭才做得出,所以我更起歡牽頭叫大家不要恐懼。

2003年,除了因為無知初期一起買過10個那麼多的口罩外(結果全家只用了3個),我是大搖不擺地不戴口罩在已沒人光顧的商場蹓達和努力消費的!1:99這種清潔物體在我家中也從來沒出現過。"

吓?!?!?!?!!?!!?!?! 勇呀!!!!!!! 但小肥有用口罩呀? 唔係連佢都冇呀?!?!?!

我冇妳咁激, 但當年都只係喺地鐵先用口罩. 但就成日洗手, 潔癖嘛! 又, Bar 照去. 因為冇生意, 所以嗰排 oD酒減價. Heee heee!

"我想在大是大非的時勢,我們需要學習面對自己和人家的恐懼來源,要做到這樣,更應學懂明辨事非對錯。"

對! 畢竟, 懂得分清紅皂白, 有明辨事非對錯的能力, 不人云亦云才是一個人在世最難得及最要學懂擁有的.

"「沉著、不亢不卑,偶爾不妨來個放浪形骸,高嘯舒懷;看開點,讓全部隨機隨緣」

沒有梁公子的胸襟(或中段呎吋)難為矣!"

過獎!

"(或中段呎吋)"

呀哈哈哈哈哈~~~~~ 頂~ 哎吔~~~ 又抽我水?!

mad dog said...

好同意inner space講既"幾多家庭悲劇﹐幾多單親兒童", 我都認識及聽過唔少, 令人覺得好悲哀.
aulina: 03年你face mask都唔用又無用 1:99, 真係好勁. 果陣好多同事出入威院採訪, 返黎都唔識迥避一下, 激到我死. 日日返工自己係咁用火酒拭案頭及keyboard, 全日都帶mask, 返屋企第一時間沖涼洗頭, 然後1:99係咁拭全屋... :(

收買佬 said...

>總之,怎樣也要扛起撐住,要知道,跌到谷底~ 一定反彈!

人應該識壯士斷臂, 唔好死頂, 保留實力或至起碼保留最後
一 "nup" 子彈, 先有得"複灼" 啫.... :)

梁巔巔 said...

Um.... 喺唔同時候要唔用心態做法處理.

好似炒股, 有時要忍, 但有時又如你所說的, 要壯士斷臂.

等於, 留得青山在跟寧作玉碎, 都 fit~

xiao zhu said...

同aulina 一樣,03年0個陣時我屋企都冇用1:99漂白水,只係如常清潔。飯前洗手我都冇用洗手液。不過我搭lift就會帶口罩。唔係扮勇,而係合理的清潔就夠了,過份了,反會減低抵抗力。那段時間我冇特別加強清潔功夫,而加強自己身體抵抗力。

梁巔巔 said...

堅!

其實, 從妳文筆中, 都可知妳是一個強的女人. :)

xiao zhu said...

千祈唔好咁講,我最 "驟" 忌就係俾人話我強,尤其係呢幾年。唉,都唔知點講D人先至信,我真係一D都唔強嘅呢,其實我真係好"咱"、好鬼冇用,咩都擔心、咩都驚。同樣,我話我怕醜,又係冇人信。不過我都承認,我個樣都真係呃到吓人(唔係特登架!)我成日都話,我唔係好強架咋,唔好俾咁多嘢我受啦,我驚我真係會頂唔蒲架!

Anonymous said...

在外國, 衡量生命價值的準則不是金錢,而是"一個人可以做自己喜歡的事"

What 夏雨 said after his 杜拜之旅, you can have it in Canada (esp. Toronto cause there are 10% Chinese. I feel like the majority in downtown financial district haha)

You should go Montreal. the best place with best looking women and ... then some.

And I know your French is weeeee :P

收買佬 said...

巔巔, tu parle francais ? 又, 你係楓葉國返來的呀??

梁巔巔 said...

小豬:

^^

卡夫卡兄:

冇錯! 好似有一次, 我喺多倫多搭的士嘅時候, 同個的士傾偈. 原來佢係喺滑鐵盧大學讀到眼科碩士, 佢揸的士係因為鍾意.

我當時聽到, 感觴觸, 亦好感動! 香港? 邊有咁嘅可能~

Montreal? Haaa haaa~ 之後嗰篇嘅留言你應該已睇到, 滿地可同佢入面嘅 Quebec City, 我簡直瘋狂愛上!!!!!

收收:

Justee un petit morceau~ ^~

我法文好渣 ga 咋! 但, keee keee, 可以三句法文行勻全 Quebec 同法國囉! 仲可以同人講盡天南地北喎~ ^~

我唔係喺加國讀書嘅呢~

你係? :)