Wednesday, January 17, 2007

YEAH~~~~ Ha Ha Ha~


哈哈!

前一陣子,做咗詳細嘅驗血檢查 (一年做一次),大家知啦,平日死食爛食又少做運動,行吓山都扯「蝦」(但七、八年前好 fit!注意~) 嘅鵝,加上最近好似有啲啲唔妥,所以呢一排心情好 down、好擔心同幾驚。

今日下晝去醫生度聽佢講解個 report 結果,呀哈哈哈~~~~ Hoooo~~~~ 冇事呀!!!!只係某樣指數高咗。。。。但還是好消息嚟嘅!

A~ 今日之後,真嘅,食少啲,做多少少運動,掂!Heeee heeee~

Share the laughter!^^

20 comments:

Anonymous said...

年年驗身,令你放心?

1. 少吃多滋味,只需七分飽
2. 日日運動身體好,你都一定做得到
3. 拉埋天窗啦你地,互相監察好有效!

梁巔巔 said...

"年年驗身,令你放心?"

一定啦!

"1. 少吃多滋味,只需七分飽"

冇錯! 但要忍得好辛苦~~~~~

"2. 日日運動身體好,你都一定做得到"

Heee~ 多謝鼓勵!!!! ^^

"3. 拉埋天窗啦你地,互相監察好有效!"

哈哈~ 真?! 過來人經驗嘛? ^~

收買佬 said...

唔滾唔知身體好, 驗血呢家嘢係無科學根據geh....

小何娘子 said...

能笑真好...

梁巔巔 said...

收收兄:

嘩! 咩料?!

"唔滾唔知身體好"

喂, 我唔係講 o緊驗嗰類血喎! 你咪亂嚟先得! -____-

"驗血呢家嘢係無科學根據geh...."

吓?! 唔係啩~ XD

风子:

好彩各項指標 okay. 托賴~ ^^

Anonymous said...

勿服用降膽固醇藥物﹐剛剛有報告話副作用﹐會增加和提早老人痴呆症發病。

macy said...

GOOD!
加油,加油,繼續努力!

Anonymous said...

做得好, 我係怕死人, 一年做各種唔同既medical check-up, 由眼到牙到女人野等等. 身體要緊呀, 食得健康D, 做多D運動!

Anonymous said...

恭喜!:)
繼續保持啊!
我在台灣這邊也每年一次呢,女人嘛.

梁巔巔 said...

Space 兄:

謝謝! 有心!

幸好不關膽固醇事. ^^

Macy:

謝謝關心! 我明天起會食少 oD!!!!!! 一定! :)

Mad Dog:

"做得好"

^~

"我係怕死人"

啱嘞! 怕先好. 咁先會 keep 住 check 嘛!

"身體要緊呀, 食得健康D, 做多D運動!"

Friday 我會做多樣! 就係~~~~~~ 買~~~~~ 下星期喺 Blog 話妳知! ^~

多謝關心! :)

小雨:

謝謝妳!

"我在台灣這邊也每年一次呢,女人嘛."

男人女人都應該一年一次啊!!!! -____-

當然, 驗的項目有點不同的啦~

;)

Anonymous said...

笑多點也會健康點!

我下星期也會去驗身呀...

你不是又要買...鮑魚吧?!

梁巔巔 said...

"笑多點也會健康點!"

:)

"我下星期也會去驗身呀..."

祝身體健康!

"你不是又要買...鮑魚吧?!"

梗係唔係. 上次整鮑實錄都未 post. 係買.... keee keee~

Anonymous said...

講開驗身,因為年紀尚輕... ;P,所以沒如梁公子的年年付鈔進行。

不過!坐穩坐穩,因為一定會笑。

我做驗身次數也維持在「令人滿意的水平」,原因:

我轉工轉得密,次次有人俾錢我做!仲要係貴package果隻!

另外因為結婚、生仔等,驗身也成了例行工事。

vicky said...

我都有驗身,但唔係抽血嗰隻,係量子,用電腦,好快ga!

梁巔巔 said...

柯蓮娜:

"講開驗身,因為年紀尚輕... ;P,所以沒如梁公子的年年付鈔進行。"

Heee heee, 相差兩年 ja 噃~~~~~

"我做驗身次數也維持在「令人滿意的水平」,原因:

我轉工轉得密,次次有人俾錢我做!仲要係貴package果隻!"

呀哈哈哈哈~~~~ 喂, 娜姐, 咁都唔係密到年年轉啩?! 但亦反映咗一樣嘢, 就係妳做 o親都係大機構! <--- Heeee, 睇妳呢次點唔認! ^~

"另外因為結婚、生仔等,驗身也成了例行工事。"

XD.

數數先, 10年內, 結婚驗了1次, 生小肥阿細驗咗2次, 另當妳轉咗5份工, ..... 嘩! 係喎!!!!! 就係咁, 10年內驗8次, 即差唔多一年一次!!!!!!!!! 妳真係, 呀哈哈哈哈~~~~~~~ 頂癮呀!!!!!

梁巔巔 said...

Vicky:

但準唔準 ga?

邊度有?

Anonymous said...

I am so glad you are healthy.
:-)

I wish you are always healthy and strong!

梁巔巔 said...

Sunshine)))))))))))))

Thank you! So nice of you. ^^

Wei, how are you????????? Miss you so much!

xiao zhu said...

"今日之後,真嘅,食少啲,做多少少運動,掂!"

你係至好講!

"只係某樣指數高咗"

即係唔係完全冇事啦,小心D呀!

梁巔巔 said...

Heee heee, 小豬, 妳真好! 我會的了. ^^