Wednesday, December 27, 2006

呵呵呵~~~~~

呼~~~~~~~

今日,部電腦死 Q 咗。。。。其實尋晚已經出事 ga 喇!大家記住,如果熄機嗰陣,個仆街電腦熄極都熄唔到嘅話,千祈唔好長「襟」個 OFF/ON 制去關機。如果唔係,就好似我咁,「因在不正常的關機情況下對數據有所損失」。。。。頂~ something like that 啦~ boot 極部機揀勻晒 啲咩安全模式不安全模式安全模式上一次安全登入喃嘸喃嘸訶里陀~~~~~~ 都入唔番去「士娼 」,hee heee heee,入面,就死 # 得!唔 X 掂!

係~ 我係電腦白痴 (阿風信子閃閃聽到咪笑) ~ 但係,但係,yo~~~~~~ 我今日一手一腳,一頭一腦,一指一摸,一鼓作氣咁攪番掂晒!!!!!! 勁!梁巔巔呀梁巔巔,我為您嘅毅力而「婉惜」吖!大佬,我除咗2000年之後先識喺部電腦嘅左下角「關掉這部電腦」外,我未裝過機咖!X~

咁,大家話嘞,我係唔係叻先~ 呀哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~

人話我聰明~ 生得標準 Beautiful~ 認真冇問題!(啱啱攪掂晒!) ^~

7 comments:

Anonymous said...

好似話地震攪到所有網絡死哂, 超級沮喪, 無得寫blog, 好慘呀! 喂, 新年快樂呀粱生!

Extraordinary Life 翠斯 said...

me 2 lor. MAD DOG..

好悲咯...

vicky said...

Din Din,

Finally can enter your blog la! I've tried many times, but still can't check mail.

xiao zhu said...

你真係好搞嘢、好茄呢,不過又真係好似好叻仔咁喎!呵呵呵!!!

梁巔巔 said...

見到妳哋嘅留言, 真係好感動!!!!! 謝謝!

Hyacinthus said...

"阿風信子聽到咪笑???"
上要internet已經好好啦,邊樹咁得閒笑你呀?

另,我唔係閃閃,呢d專有名詞?風子點敢同你巔巔伯伯輩一起叫呀,我知"訂"!

"我係電腦白痴,人話我聰明~ 生得標準 Beautiful~"
=> 咁都無問題呀!? 你話無就無啦 ~

梁巔巔 said...

"上要internet已經好好啦,邊樹咁得閒笑你呀?"

妳竟然上到網呀?!!?!??!! 哎吔~~~~ 天冇眼呀真係!!!!!!!

XD