Tuesday, December 26, 2006

粗口之「杏 + 橙」都唔夠


廣東話粗口,有好多,而且千變萬化,配搭任君隨意。而且鏗鏘有力,絕核到肉,狠準勁非常。曾講過,在說粗口的時候。廣東話粗口中的「til」同「dil」,就絕對應咗聲韻裏的「咬字有嘴勁;吐音有餘韻」。這比起英文裏的「ed」和 fuck 的「k」嘅亦係要全音發出來的音更要厲害得多。試讀一次吧:Wanted,ed;Fuck~ ka;ed 完 ka 完就音力全消,咩都冇嘞。但廣東話呢,嘿,勁咯~ 我「挑」~~~~;我「dil」~~~~ 。嘩,個 key 由低至高又再由漸由高轉番低、喜歡的話,亦可以一次過,我「dil」!亦可。勁乎?!

而廣東話粗口入面,最毒的一句,肯定係罵人「冚家鏟」。

這句粗口,就連甚喜歡講粗口的小弟我也非常少用。因為,「冚家鏟」者,即係全家 Titanic!那您說毒不毒?!只是那個人對不住您,關他的家人啥事?!

但最惡毒,最恐怖,毒到整個畫面會呈現在您腦裡的,是出自吉卜賽人以下的詛咒:「願你永遠在這世上顛沛流離;一張床睡不超過兩次;一個地方到不過兩次;一口井喝不過兩次水;渡江過河,也不會是同條江,同條河。」

所以,對例如擦鞋 Don 、香港毒瘤壽仔之流,頂多 DKLM。但對住例如以前曾侵華的日本軍人,就「冚家鏟」都不夠!還要加上以上吉卜賽人的詛咒先 perfect!

19 comments:

xiao zhu said...

有感而發?

樂遊 said...

好!!!!!!!!!!!!我最鐘意講粗口...哈哈
「掉那星」又有何意思?其源為何?
有無人知?

Anonymous said...

樂遊兄,

聽說是源自星馬﹐當地華人罵o的印度亞星。。。。願聞其詳!

Anonymous said...

巔巔兄﹐

“香港毒瘤壽仔” 是誰?

Anonymous said...

Héhé! Originalle idée...

樂遊 said...

INNER SPACE,謝呀!
如果現在於公眾地方說這話,豈不是會被視為種族歧視.....會身陷囹圄?

Anonymous said...

well 樂遊兄,

After passing the new law 種族歧視法 even 叫印度亞星做亞差﹐日本人做蘿蔔頭﹐都唔得啦。未立法前叫多幾句﹐再加埋我地D香港人粗口罵翻夠本。可惜我找打唔出D音

D, G, H, N, C, de 日本蘿蔔頭!!!

我想你能意會我罵o物o野.

咁樂遊兄又幾是開故先???

xiao zhu said...

講粗口,如果啱mood、啱對象,係好正架。有時"興"起上黎,真係唔講粗口唔得ge。不過講粗口都要講得有道義,一人做事一人當,有咩唔啱頂多隻抽,罪不及家人(除非真係同黨啦)。如果講粗口係作為一種情感抒發或宣洩,就OK,但係如果係又講唔係又講,仲鬧埋人地阿爸阿媽,就點都唔得!!

macy said...

哈!廣東粗口梗係多樣化,多combination啦,放係一句句子中多個位置都得,高低音都得,大細聲都得.英文唔係FXXK,就係ASSHOXX,但係好多人賴高尚,講粗口都要講英文! 我聽過人地話:"so fxxking sleep",喂!文法都錯啦,真係笑死人.

我同意xiao zhu講:
"一人做事一人當,有咩唔啱頂多隻抽,罪不及家人"

喂!我最憎人小人地阿ma,仲要冚家x,有無攪錯吖,我錯你米小我咯.尤其有d人阿ma已不在人世,咁你係要小吖?!

收買佬 said...

BLOG 主你0甘X 鍾意爆粗, 下面呢首詩0岩晒你:
(聞說係出自我中學的師佰, 已故的黃霑先生.)

陷家剷泥齊種樹
後園魚塘多鮫魚
魚肥果熟嬤撚飯
你老母兮親下廚

Anonymous said...

第一次中日共同歷史研究於今日在北京開幕。目的是要通過對中日之間二千多年的交往史,加深對歷史的客觀認識,增進相互理解。慘絕人寰的南京大屠殺是鐵証如山不容否認和不容推翻的歷史事實。


密切注視中.

Anonymous said...

再談粗口﹐無意中看到風子曰: “FDXS”。 想是 風巔信霜 的英文縮寫 ABBREVIATION﹐但諗多幾遍﹐ 極似“ Fuuk de ArseS".

不知3位在選名時﹐是否順便罵盡天下的
Ass Holes﹐ 好有創意噢!!!!

梁巔巔 said...

嘩!!!! 多謝各方豪傑英雌畀面留言!

Okay, 嚟料~

小豬:

"有感而發?"

我去咗妳嗰邊睇, 我當然唔係, 亦唔會鬧妳啦! 要我嬲, 除非踩到我底線就係寸得嚟冇水準兼唔講道理咯~ ^~

"講粗口,如果啱mood、啱對象,係好正架。有時"興"起上黎,真係唔講粗口唔得ge。不過講粗口都要講得有道義,一人做事一人當,有咩唔啱頂多隻抽,罪不及家人(除非真係同黨啦)。如果講粗口係作為一種情感抒發或宣洩,就OK,但係如果係又講唔係又講,仲鬧埋人地阿爸阿媽,就點都唔得!!"

Heee heee~ ^~

樂遊兄 & Space 兄:

"X 那星" 的出處, 上網都搵唔到. 但正如我所說, 廣東話粗口嘅精要在於鏗鏘同抵死, 所以, 小弟估例如 "X 那媽", "X 那味 (陰上聲)", 也等同 "X 那星" 之意~ 不知兄倆同意否? 以前有一廣東粗口網頁, 可一起參詳喎~ http://evchk.wikia.com/wiki/%E5%BB%A3%E6%9D%B1%E7%B2%97%E5%8F%A3%E4%BA%94%E5%A4%A7%E5%AD%97 (咦, 變咗去維基百科嘅?!

"香港毒瘤壽仔” 是誰?"

X 受成~

"如果現在於公眾地方說這話,豈不是會被視為種族歧視.....會身陷囹圄?"

所以呀, 呢個法例都唔知立嚟做セ鳩!!!!

"第一次中日共同歷史研究於今日在北京開幕。目的是要通過對中日之間二千多年的交往史,加深對歷史的客觀認識,增進相互理解。慘絕人寰的南京大屠殺是鐵証如山不容否認和不容推翻的歷史事實。

密切注視中."

首先, 曾侵華嘅, 蘿蔔頭, 佢老母!

我認為, 日本一定喺不久嘅將來 (20年左右我估), 會歸順中國 (因為大勢年趨).

學蔡瀾話齋, 日本唔會在軍事上嚟料.

但, 我認為仍會攪好多小動作. 因為, 第一, 日本同中國有宿命. 第二, 日本嘅國粹, 除了春秋戰國至西漢三國, 根本就看不起中國人 (大家唔好同我抝, 我其中一個老死係中日混血).

所以, 都係嗰句~ 自強~

Macy:

^^

收收兄:

哈~~~~

"BLOG 主你0甘X 鍾意爆粗,"

Yes~

"下面呢首詩0岩晒你:
(聞說係出自我中學的師佰, 已故的黃霑先生.)"

佢同蔡瀾曾經係我偶像~

"陷家剷泥齊種樹
後園魚塘多鮫魚
魚肥果熟嬤撚飯
你老母兮親下廚"

Heee heeee~

回贈~

X 佢 (你) 老母母貴庚
X 來根本無一物
X 去 X 來 道你穿 (捐)
X 中遣恨性無能

^~ 唉, 咱們男人之苦....

喂, 你係程霜師弟喎! :)

Emmanuelle:

Merci! ^~

Anonymous said...

喂咪咁粗口教壞D細路喎!

Extraordinary Life 翠斯 said...

雖然我都鐘意粗口呢家野,,

因為講粗口是可以把人們拉近.. 系即時個種...

話時話.. 只有我聽過.. 愛美和我講DIL 你咯!! 嘿.... 因為我和愛美是心靈相通咯.. 不講也可以拉近...!!!!!!!!!!!

Extraordinary Life 翠斯 said...

LDD..

那星呀, 你那星..

好好玩咯!!

Extraordinary Life 翠斯 said...

now is 4.40am... of 28/12

enjoying drunk rite now...

just finished was MC to my best friend's wedding ...

so high w/ my college colleagues...

so happy today...

梁巔巔 said...

Mad Dog:

:P

Tracy 仔:

係呀, 粗口簡直係藝術! 好正 ga!

XD

el el said...

無聊的我最愛教鬼佬講粗口,
最近有個晚上,
由屌你開始教,
至到仆街屌你老味冚家鏟!
期間逐樣解釋,
鬼佬都話,
冚家鏟這句很毒!
怎麼廣東人這麼歹毒?