Saturday, December 16, 2006

寒冬之日記


昨日,星期五。陰天,毛毛細雨。

早。

早,早晨。

早,早晨,毛毛細雨。

早,早晨,毛毛細雨,外出。

早,早晨,毛毛細雨,外出,好暖 (以為)。

所以,我只穿了一件絨質恤衫。

到冇幾耐,「甘」呀!我大佬問我:「點解你『震』嘅?!!?!?!」

冇咯,冇咯,冇咯。。。。八、九歲以前嘅時候,喺北美同台灣十度以下四度上以上,著件 T - Shirt 就可以走嚟走去。十幾年後嘅而家,虛兼弱~

。。。。

昨日,真係差點死掉。

17 comments:

Hyacinthus said...

唔係呀, 重係樹重可以寫blog呀, 哈哈哈哈~~~~

呢兩日真係好涷,來緊呢呢兩日會更加涷 >.< ~

梁巔巔 said...

有冇同情心?!??!!?

.... 超, no problem, 反正唔駛妳可憐~

風信子 <--- 唔掂!

Anonymous said...

保重。

xiao zhu said...

唔係凍得咁交關啫哈嘛!而家先叫做開始咋0番!

Anonymous said...

Wish I could understand all these texts
:)

vicky said...

"昨日,真係差點死掉"

快d買件利工民la!

macy said...

如果係室外一陣,真係覺得涼風陣陣,有點寒,但係一入室內,eg.mtr,bus,就好熱,我昨天穿了2件薄衫,1件乾濕褸,1件頸巾,出室外就ok,但係室內就熱到出汗,又除又著,好煩!

以家hk d天氣一日四季,出街要穿几件薄一點的,可以除得,又要帶傘...>,<要帶林亞珍個袋先得.

take care!小心身體.
這陣子e生的生意非常好哦!

mad dog said...

我鍾意冬天, 如果香港全年日日都得16C就好啦! 巔伯你真係要好好保重, 過兩日得12C你點算? 洗唔洗買番部heater?

Extraordinary Life 翠斯 said...

LDD: 你甘命硬, 死?!? 你一生的駡戰不會熄滅.. 那誰會讓你了結!

To Mad Dog: "巔伯" <--- 哈哈, 叫得好!

Uncle Din.. See u tonite la.

Anonymous said...

細個時﹐穿翻件“摩利”羊毛衫﹐好溫暖ga!!!! 依家仲有無人穿呢? 我就唔制啦﹐熱起上黎﹐要除好X 麻煩。

Anonymous said...

tracy: 佢自己叫自己做巔伯先架, 我點敢立亂幫佢改名...

梁巔巔 said...

Sheta:

謝謝關心! ^^

小豬:

就係咁先悲! 以前好壯 ga ma!

Emmanuelle:

Come here, I teach you Chinese! ^~

Vicky:

得唔得 ga?

Macy:

香港啲 E 生幾時都咁發!

Mad Dog:

我都好鍾意冬天 ga!

買暖爐呀? 香港有幾可咁凍吖~ 唔買 lu~

"佢自己叫自己做巔伯先架, 我點敢立亂幫佢改名..."

Keee keeee! 算妳知 "掟"~

Tracy 仔:

"你一生的駡戰不會熄滅.. 那誰會讓你了結!"

呀哈哈哈哈哈~ 笑 X 到我吖!!!!!

@@:

所以我鍾意扣鈕嗰種.

Anonymous said...

噢! “摩利”羊毛內衣﹐有全扣鈕嗰種哪? 方便穿除 great !!! 香港過去十年﹐都沒有很冷,“摩利”羊毛內衣﹐無機會穿﹐更加不會去選購啦。

thanks for informing

梁巔巔 said...

:P

I mean 我鍾意 oD全鈕嗰種 "冷" 衫襯衣.

By the way, @@, 妳有冇名?

xiao zhu said...

"快d買件利工民la!"

識得著利工民,好嘢喎!

"細個時﹐穿翻件“摩利”羊毛衫﹐好溫暖ga!!!!"

咦,“摩利”好似係舶來貨黎個喎,邊有咁富貴丫!不過今日都出猛太陽啦,又冇前兩日咁大風,幾正呀,乾就乾D,得0個卅鯪個percent,嘴唇都甩哂皮。

Anonymous said...

係呀,真係好凍啊.著多兩件衫,唔好冷親啊!^^

梁巔巔 said...

Joey, 謝謝! 妳都保重!