Monday, December 18, 2006

寒風~~~ 呼!呼!呼!一個人最好 Sabu Sabu~~~~


天寒地凍,有好多嘢係平常做嚟冇冬天嚟做咁正嘅!

好似食糖炒栗子、食蒸粟米、露天飲酒、Kissy、喺被窩入面。。。。等等。

除咗以上呢幾樣,最正自然係打邊爐!

肥牛、肥羊、肥豬、生蠔、墨魚丸、貢丸、台灣香腸、粟米、粉絲、白蘿蔔、加多包小肥羊湯底,呢煲嘢,可以食三日!爽呀!爽到唔曉形容!

總之,一個人做蝗蟲,感覺亦佳!如題~ 寒風~~~ 呼!呼!呼!一個人最好 Sabu Sabu~~~~ (加多三個字) 好好 Mood!

冬天齊齊強強滾,贊贊贊!!!!



8 comments:

Hyacinthus said...

無錯,寒流突襲最佳節目就是打打邊爐!暖粒粒 :)
不過,一個人最好 Sabu Sabu~~~~ ???
你唔係話我地知,你一個人食晒拍攝所及的食物呀???
巔伯,年紀大吃少d特別係生蠔之類既食品!

梁巔巔 said...

"你唔係話我地知,你一個人食晒拍攝所及的食物呀???"

係, 係一個攪掂佢哋!

"巔伯,年紀大吃少d特別係生蠔之類既食品!"

我壯健!

oD生蠔煮到好熟, 唔怕!

風子閃閃, 搵日一齊 sabu sabu 哩~

樂遊 said...

......一個人?!真係犀利
以前我或者都得,現在不行了。這幾年覺得消化不好,體能又不斷下降,肚腩不斷加大(我不想花錢添新衣呢),於是去年中開始清減飲食,真的多菜多麥皮少肉,多跑步。(夜訓和間中一枝煙還是戒不了,否則都算是健康了)。可是越清減,肚子就越不爭氣,回不了以前啖啖肥牛的日子.....吃多幾片就有消化不良之感..........唉,其實我很愛吃肥羊(一定要勁膻的)和肥牛(一定要有4份一左右肥肉的)呀!!!

Anonymous said...

獨食難肥。。。 哈哈哈!!! 巔巔兄想瘦都幾難吃那麼多。我較喜歡一班人去﹐但是用一人一煲的﹐可以飲埋的湯﹐十分滋味﹐成班人圍埋一煲﹐是洗筷子水。

哇哇三點幾四點﹐拜拜﹐晚安!!!

vicky said...

I can't believe all of the foods eat by yourself, for me it's a week's volumn.

Anonymous said...

獨食難肥, 唔好咁自私喎!

Anonymous said...

一個人打邊爐咁堅?勁~!

梁巔巔 said...

樂遊兄:

"......一個人?!真係犀利"

人體黑洞 ma~ 但分兩日食~

另, 其實你講得啱, 三十歲後不宜吃太多和過飽. 唉, 我都係偶一為之....

"(夜訓和間中一枝煙還是戒不了,否則都算是健康了)。"

Heee heee, 仲有起身嗰吓同飯後嗰枝都好難忍!

"其實我很愛吃肥羊(一定要勁膻的)和肥牛(一定要有4份一左右肥肉的)呀!!!"

完全同意呀!

Space 兄:

"可以飲埋的湯"

係呀!!!! 打邊爐我最期待最愛就係呢 part!!!!

Vicky:

一星期?!?! 妳好細食噃! 估唔到! :P

Mad Dog:

Keee keee, 妳咪又係~

下次預妳!

Joey:

我型嘛! 獨行俠嚟 ga!