Friday, December 15, 2006

爭 (一齊嚟頓悟)~


中國人真係好聰明!尤其是深明快人一步,理想達到精要。

其中修練 (佛、道),亦可見一斑。

例如禪宗,係中國發明的。其精要就係點講點領悟,九唔搭八,都通~

好似:

何為禪?

Ans:一二三,三二一。

中環食飯貴唔貴?!

Ans:西藏賣布七千一。

08北京奧運去唔去?

Ans:美國熱狗兩塊半。

我愛妳!

Ans:。。。。

老生常談一則~

我揹女施主過河,為何你介意?

~~~~

總之,一問一答,千祈就唔好對題,答嗰方,一對題呢,就落在下乘 ga 喇~

又有好多平時「嬾」有道行嘅人,開口埋口均以高深莫測姿態出現。言行文字間又亦係問非所答,答非所問,以為咁樣就係有料到。笑 X 死 。諗起一宋代大才子蘇東坡的故事~ 話說有一次,一向醉心禪宗佛道的他,有一天,他自覺已達某一高境界,於是就作了以下幾句:「稽首天中天,毫光照大千,八風吹不動,端坐紫金蓮。」有一高僧見了,批了一個「屁」字,蘇東坡立刻上前問個究竟。那僧人答:「喂,你又話自己八風吹不動?!你唔係好高境界嘅咩?!」(嗱,唔係郁 o緊人呀,唔好誤會兼認頭。我要郁人,會開名咖~) ^~

講番轉頭,後來,禪宗都嫌麻煩,所以,就有頓悟的誕生。例如水滸傳內的花和尚魯智深,臨尾他半夜突然聽得錢塘江的潮聲,想起智真長老所贈的佛偈中的「聽潮而圓,見信而寂」,於是呢,「頓悟」了!See?!幾慳水慳力慳時候!

又好似:

您有一天走在街上,見到,吃了一串售價$5的魚蛋,驚覺,原來便宜都能如此滿足!啊!「頓悟」了人生的滿足可如此簡單!而不再一味追求富有。

所以,頓悟好有用咖!呀哈哈哈哈~~~~

最後,有樣實例畀大家嚟頓悟。

有一次,我在一位朋友的家聊天,他有兩個兒子,我與他們玩耍。玩耍中,他倆為了爭一樣東西而拉据,我見過癮,於是不加阻止。最後,小的那個爭贏了,但,哭的卻是他!

點解?(答案喺留言度話您知~)

19 comments:

梁巔巔 said...

Ans:他們在爭一條橡筋 (橡皮圈)

梁巔巔 said...

有時候,我們要爭,為的根本是沒有需要的事物,只係逞一時之快或一口氣。這,受傷的,往往亦是自己。正所謂~ 爭得到未必好。爭不到的那個,卻沒有爭到那個的痛。

我們不是不去爭,特別係現在的社會,不爭是不可能。但我們應看清楚才出擊,方為上策,先至係 ball~

Anonymous said...

正,借黎教仔用!真係鬧都鬧我我聲沙,呢招正!

不過好似橡筋佢地兩個都有爭過,但係贏左果個冇喊!

梁巔巔 said...

Wa! 娜姐, 少有喎! 咁夜吖?

Anonymous said...

太高深莫測
“唔明”!!!

xiao zhu said...

係呀、係呀,係咁架,D人見到、聽到D唔明嘅嘢,就會覺得係好高架!好似我擒日同班同事開會研究個廣告點sell 個product 對皮膚好,其中一個同事拎左個皮膚分析圖出黎,嘩,層數多到好似座大廈咁,我問:"咁深嘅,D人睇唔睇得明架?" 佢話:"咁咪啱囉,睇唔明就啱架喇,D人覺得深就係專業啦"
"吓!" 其實佢又唔錯得哂,真係好多人係咁。吹啤啤0羊!

Andy said...

睇完你e篇野真係頓悟: 夜深了, 係時候訓教!

vicky said...

"「嬾」有道行嘅人"

其實好自卑ga, 我地要可憐佢.

Birgit said...

大師,我都成日頓悟嘅.只不過悟下悟下,又丟到一邊去囉^.^

Anonymous said...

當頭棒喝﹐自我方醒﹐我想「頓悟」兩者皆同!!!

Anonymous said...

日頭響公司掛住blog,夜晚d仔訓哂咪要做返日頭未做完d野囉!

收買佬 said...

>最後,小的那個爭贏了,但,哭的卻是他!

名符其實的"執到都喊三聲".

樂遊 said...

爭是不爭,不爭是爭,夫惟不爭,天下莫能與之爭。

其實對佛學禪學道家思想一類的東西,可惜六根不淨,又無時間......不知何時可以鑽研鑽研

Anonymous said...

當頭棒喝﹐自我反醒﹐我想「頓悟」兩者皆同!!!

correct typo error, sorry

梁巔巔 said...

匿名者 & @@:

"太高深莫測
“唔明”!!!"

即係明~

"當頭棒喝﹐自我反醒﹐我想「頓悟」兩者皆同!!!"

嗱, 我都話你即係明 ga 啦! ^~

小豬:

所以, 做人好好笑~

Stackey:

Call you next week.

Vickey:

Hee heee, yes!

Birgit:

Hello~~~~ Birgit~~~ Long time no talk!

"我都成日頓悟嘅.只不過悟下悟下,又丟到一邊去囉^.^"

咁先健康! ;)

柯蓮娜:

"日頭響公司掛住blog,夜晚d仔訓哂咪要做返日頭未做完d野囉!"

吓.... AhHaHaHaHaHa~~~~ 吹脹!

收買佬兄:

所以都係嗰句~ 爭得到未必好!

樂遊兄:

你太謙了! 而且, keee keee, 禪宗, 唔駛鑽研嘅呢! 無厘頭得 ga 喇~

Anonymous said...

都係唔明﹐你誤會了﹐我不是@@。

macy said...

遲到!~_^

”頓悟”絶對是個人的事/修維,

o!你"頓悟"了,我仲未喎,你講d野我唔明?咁係你比我高?!這不是重點...

佛、道之所以高,横掂佢講到口水乾你都聽入耳,不如講之唔講d,等你自己諗下咯,你諗到a,我諗到b,佢諗到c,都得,無model ans.

"色即是空,空即是色,受想行識,亦復如是”

如果用我們認知的世界去解釋,都不算是完全理解,必須要自己去冥想,自己去頓悟.

所以有人會覺得揾笨,但有人會覺得感受人生真理咯.

好似杜汶澤咁去完探訪海嘯災區,返黎話"頓悟"了,要同田蕊妮結婚...這算什麼!?結婚極盡奢華,結完婚晚晚去蒲,這是什麼"頓悟"呢?!

macy said...

sorry!打錯字,應該係"修為"

梁巔巔 said...

Macy:

"好似杜汶澤咁去完探訪海嘯災區,返黎話"頓悟"了,要同田蕊妮結婚...這算什麼!?結婚極盡奢華,結完婚晚晚去蒲,這是什麼"頓悟"呢?!"

杜汶澤呢 oD小人, 慳 oD啦! 不 X 知所謂~